اطلاع از آخرین محدودیت‌های پرواز، هتل و اقامتگاه | آخرین به‌روزرسانی : ۲۹ آبان ۱۳۹۹

به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، خرید پرواز، رزرو هتل‌ و اجاره اقامتگاه‌ با محدودیت‌هایی همراه شده است. در این مطلب تمام محدودیت‌های ایرلاین‌های داخلی، ایرلاین‌های خارجی و هتل‌ها را می‌توانید مشاهده کنید. این مطلب با توجه به آخرین اطلاعیه‌ها به‌روز خواهد شد و شما می‌توانید تمام اخبار مربوطه را در همین صفحه دنبال کنید.

اطلاع‌رسانی بسیار مهم در خصوص تست کرونا در پروازهای داخلی

طبق اعلام سازمان هواپمایی کشوری، برای پروازهای داخلی نیاز به تست کرونا نیست؛ اما از پرواز افرادی که تست کرونای آنها تا ۱۴ روز قبل از تاریخ پرواز مثبت بوده، جلوگیری می‌شود. مسئولیت عدم پذیرش مسافرین و همچنین هزینه‌ استرداد در شرایط مذکور به عهده مسافر است.

محدودیت رزرو هتل‌های داخلی و اقامتگاه‌ها

به دستور دادستانی کل کشور، بنابر تصمیم اتخاذ شده در ستاد ملی مدیریت کرونا، امکان رزرو و اجاره هتل و اقامتگاه تنها برای هتل‌ها و اقامتگاه‌های دارای مجوز‌های بهداشتی از مراجع قانونی فراهم است.

محدودیت پروازهای داخلی و شرایط استرداد بلیط

برای اطلاع کامل از آخرین وضعیت پروازهای داخلی کافی است به مطلب شرایط کنسلی بلیط پروازهای داخلی مراجعه کنید. در همین مطلب به تفصیل شرایط استرداد بلیط برای هر ایرلاین را توضیح داده‌ایم. لطفا شرایط استرداد را با دقت بخوانید، پس از آن برای استرداد بلیط به پنل کاربری خود در سایت علی‌بابا مراجعه کنید و در صفحه سفارشات و استردادها، برای استرداد بلیط خود اقدام کنید.

محدودیت پروازهای خارجی و شرایط استرداد بلیط

برای اطلاع کامل از آخرین وضعیت پروازهای خارجی کافی است به مطلب محدودیت در پروازهای خارجی مراجعه کنید. در این مقاله هم مانند مورد قبلی شرح کاملی از شرایط استرداد بلیط برای هر ایرلاین را توضیح داده‌ایم. لطفا شرایط استرداد را با دقت بخوانید، پس از آن برای استرداد بلیط به پنل کاربری خود در سایت علی‌بابا مراجعه کنید و در صفحه سفارشات و استردادها، برای استرداد بلیط خود اقدام کنید.

اگر به‌دنبال راهنمای تصویری هستید

چنانچه به دنبال راهنمای تصویری و قدم‌به‌قدم برای استرداد بلیط خود هستید، می‌توانید به صفحه راهنمای استرداد بلیط در وب‌سایت علی‌بابا مراجعه کنید.

 

مقاصد سفر:

بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما ترکیه

بلیط هواپیما کانادا

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

195 دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران و مسوولین سایت علی بابا
    خواستم بخاطر خدمات استرداد بلیط اتوبوس ازتون تشکر کنم، امیدوارم در کنار موفقیت مداومتون، روز به روز به دامنه و تنوع خدمات اینترنتیتون که همان مشتری مداری و احترام به حقوق ارباب رجوع می باشه افزوده بشه

  2. حسینی می‌گوید

    سلام من دوسال پیش بلیط از علی بابا خریدم و پس دادم چرا الان به اون کاربری نمیتونم وارد شوم

    1. تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام وقتتون بخیر
      شما می‌تونید برای حل مشکل ورود به حساب کاربریتون با تیم پشتیبانی علی‌بابا به شماره ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰ تماس بگیرید تا حساب کاربری شما رو بررسی و مشکل رو برطرف کنن.

  3. پیمان نوروزی می‌گوید

    آیاشرکتهای مسافربری از ظرفیت اتوبوسهابه علت شیوع کرونا کم کرده اند؟

  4. محمدی می‌گوید

    سلام پروازبیرجندبه اصفهان چه تاریخ هوایی برقراراست

    1. تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از این پروازها، به سایت علی بابا وارد شید، در بخش پروازهای داخلی مبدا و مقصدتون رو مشخص کنید تا تاریخ پروازها رو براتون نمایش بده.

  5. عاطی می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    یه سوال کی تورهای استانبول یا آنکارا رو شروع میکنید؟
    من دوس داشتم قبل عید برم ولی بخاطر کرونا نشد😭😭

  6. ثنا می‌گوید

    سلام
    چرا هیچ پروازی برای باکو تو شهریور نیست؟

  7. مریم می‌گوید

    سلام‌ روز بخیر
    خواستم بدونم مرزهای هوایی ترکیه تا اواسط تیر باز هستن که پروازهای ترکیس ایرلاین روی سایت قرار دادین

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام
      پروازهایی که روی وب‌سایت قرار داده شدن بازن و می‌تونین بخرین 🙂

    2. Nikan می‌گوید

      سلام وقت شما بخیر
      جناب، بلیط برای اربیل عراق موجود هست و قابل رویت،سوالی داشتم؟
      این پرواز برای عموم آزاد هست؟
      هر کسی از ایران میتونه بیاد اربیل عراق؟
      سپاس🙏

  8. احسان می‌گوید

    سلام وقت بخیر تاریخ از سرگیری پرواز های امارات _ استرالیا دقیقا کی هست؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      احسان جان این موارد از طرف خود ایرلاین‌ها و دولت‌ها اعلام میشه 🙂

  9. رحیم خرمی نژاد می‌گوید

    سلام جناب بابک
    خسته نباشید
    میشه لطف کنید معنی open ticket را توضیح دهید.چون یا ظاهرا بنده معنی آنرا نمیدانم یا همکاران شما برداشت درستی از موارد مندرج در بخشنامه ترکیش ایر برای تبدیل بلیط به open ticket ندارتد.بمن میگویند باید تا تاریخ ۳۱ اگوست تاریخ بلیط خود را مشخص کنید در حالیکه بخشنامه میگوید بدون هزینه تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ بلیط تبریل شده به open ticket قابل استفاده است.
    بلیط من تهران سانفرانسیسکو بوده است

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام رحیم عزیز
      لطفا شماره سفارش یا شماره تماس برای ما بذار تا کارشناسامون تماس بگیرن و شمارو راهنمایی کنن 🙂

  10. رزگار می‌گوید

    با سلام .معمولا پروازی که کنسل بشه چند روز مانده به پرواز اعلام میشه .

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام
      بستگی به این داره که کنسلی از طرف هواپیمایی چه زمانی اعلام بشه 🙂

  11. آوا می‌گوید

    سلام از ۸ خرداد تو سایتتون بلیط پرواز ترکیش برای دوسلدورف به تهران هست آیا این پرواز صد در صد هست یا احتمال کنسلی داره اگه کنسل شد پول برگشت داده میشه یا نه؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      روی وب‌سایت پروازهایی که باز شده رو نشون می‌دیم. اگه کنسل بشن، از طرف هواپیمایی کنسل می‌شن و به ما هم اطلاع‌رسانی میشه. تا الان که خبری نبوده 🙂

  12. غزال عباچی می‌گوید

    سلام پرواز های ماهان از تهران به استانبول ۱۳ خرداد قطعی هست آیا؟ یا کنسل خواهد شد؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام غزال عزیز
      ما پروازهایی رو داریم نمایش میدیم که فعلا قطعی هست و از ایرلاین‌ها فرستاده شده. پس اگر تغییراتی داشته باشه و ابطال باشه الان مشخص نمیشه 🙂

    2. MORTEZA KOOCHAKIKAMISHANI می‌گوید

      سلام. من پرواز تهران استکهلم و رزرو کردم با هواپیمایی ایرفلوت. ولی کنسل شده بدلیل کرونا. پول و برگشت ندادین. الان پروازهای ترکیه باز شده و من میخوام بلیت بگیرم . واقعا از نظر مالی مشکل دارم. بالاخره شرکت علی بابا به عنوان واسطه و پولی که میگیره باید این جابجایی ها رو انجام بده و بعدا جابجا کنه. بالاخره مسئول هستید‌. لطفا مساعدت بفرمایید.

      1. بابک خدادوست می‌گوید

        سلام مرتضی عزیز
        دلیل عدم پرداخت وجه اینه که تا الان ایرفلوت هم وجه مسافران رو برگشت نداده. به محض دریافت وجه برای شما واریز میشه 🙂

    3. غزاله می‌گوید

      کاش پرواز ماهان به چین ۲۸ خرداد قطعی باشه میخوام برگردم خانه، واقعا تا کی قراره ایرلاین ها بسته باشه این شرایط خیلی میترسم تا اخر سال یسری از پرواز هرگز باز نشن

  13. آرمين ابراهيمي شهامت می‌گوید

    بلیطم کنسل شد، پولو ریختن به کیف پول سایت، الان نمیتونم وارد بشم تا خرید کنم . میخوام حضوری بلیط بخرم . شماره سفارش۱۰۱۵۹۷۲۵۵۴

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام آرمین عزیز
      پشتیبانی با شما تماس می‌گیره 🙂

  14. محسن می‌گوید

    سلام من بلیط برگشتم از فرانکفورت به تهران در ۸ اسفند ساعت ۱۸/۰۵ داشتم که حالا بماند بخاطر عدم اطلاع رسانی درست شما چقدر هزینه دوباره برگشت دادم متاسفانه علی رغم پیگیریهای متعدد شفاهی و کتبی تاکنون مبلغ به حساب برگشت داده نشده است متاسفم برای آژانسی به این دراز و طویل که خیلی هم ادعا داره لکن تو این مواقع که باید متعهد باشد به جز اذیت کار دیگه ای بلد نیست ، لطفا در اسرع وقت بررسی و مبلغ برگشت داده شود در غیر این صورت چاره ای جز شکایت و رسانه ای کردن موضوع برای من نمی ماند.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام محسن عزیز
      شماره سفارش شما ۱۰۱۴۹۶۱۸۹۴ هست (پرواز ترکیش). مسیر رفت این پرواز استفاده و برگشت از طرف ایرلاین باطل شده. ترکیش درحال حاضر قادر به عودت وجه نیست. درحال حاضر میتونین تغییر تاریخ بدین یا صبر کنین تا ترکیش ۲ ماه بعد از شروع مجدد پروازها، پس خواهد داد. اطلاعات با ایمیل به شما اعلام شده. استرداد آنلاین هم ثبت نکردین!

  15. محمد شریفی فرد می‌گوید

    سلام برای تاریخ ۹۸/۰۲/۱۴دو بلیط اهواز به تهران وتهران به اردبیل خریداری کردم بعلت لغو مجددشروع کلاسهای دانشگاه،
    که قبلا فراخوان داده بودنددرخواست لغوبلیط دادم که یک سوم مبلغ خرید بلیطهاکسرگردید،درحالی که درخواست بجهت لغوتشکیل کلاس دانشگاه بوده لطفاً پیگیری شود

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      کنسلی بلیط شما شامل بخشنامه نبوده و صرفا به دلیل کنسلی کلاس‌های دانشگاه بوده، عملا بدون جریمه امکان استرداد نداره و شامل درصد جریمه کنسلی ایرلاین شده. اگه سوال دیگه‌ای دارین یا همینجا با نوشتن شماره سفارش بپرسین یا با پشتیبانی تماس بگیرین. ما در خدمتیم 🙂

  16. عباس پاک نیا می‌گوید

    با سلام من در اسفند ما دو پرواز و کنسل کردم اما متاسفانه فقط مبلغ یکیش برگشت داده شد .
    لطفا پیگیری می فرمایید
    ۱۰۱۶۰۱۰۹۹۴

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام عباس عزیز
      پشتیبانی با شما تماس گرفته و ظاهرا هر دو مبلغ پرداخت شده 🙂

  17. ارزو می‌گوید

    سلام
    برای ۴ نفر بلیط لارناکا گرفته بودیم که کنسل شد اسفند ماه استرداد زدیم گفتن ۲۰ روز کاری بعد به حساب برمیگرده
    دو تا بلیط که خودم گرفته بودم به شماره سفارش ۱۰۱۴۳۲۳۶۶۳ به اعتبار پروفایلم اومده ولی اینکه برای ما پول نمیشه الان هیچ کس سفر میره که ما بخواهیم از این اعتبار استفاده کنیم؟ دو تا بلیط دیگر رو اپراتور علی بابا برامون گرفت اون که هییییچ خبری ازش نیست شماره بلیط

    ۵۵۵۲۴۸۷۴۲۵۸۵۶
    و
    ۵۵۵۲۴۸۷۴۲۵۸۵۷
    بود. دیگه چقدر صبر کنیم داره میشه ۴۰ روز کاری. همه ی دنیا دچار مشکل اقتصادی شده قرار نیست صرر ایرلاین و علی بابا از جیب ما تامین بشه که. لطفا رسیدگی کنید

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام آرزوی عزیز
      موضوع رو با پشتیبانی در میون گذاشتم و باهات تماس میگیرن 🙂

  18. محمدحسین اسمعیل زاده می‌گوید

    با سلام بلیط قطار اینجانب یکماه توسط راه اهن کنسل شده ولی هنوز مبلغ استرداد نشده . شماره سفارش
    ۱۰۱۴۸۵۴۹۹۵

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      درخواست شما منتقل شد. بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنیم. استردادها زیادن 🙂

  19. پونه پاشاپور خ می‌گوید

    با سلام من حدود ۶ مورد کنسلی در فروردین و اردیبهشت دارم فقط یکی استرداد شده لطفا بررسی بفرمایید.ممنون

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام
      لطفا شماره سفارش بدین 🙂

  20. نوشین بیطرف می‌گوید

    سلام من ۲۰ بهمن ماه تور باکو خریدم با شماره سفارش ۱۰۱۵۱۵۲۴۸۱
    بعد از پیگیری قرار بود هزینه تور تا آخر فروردین ماه واریز شه….اما هنوز اقدامی صورت نگرفته!!!!
    لطفا پیگیری بفرمایید و زمان درستی از واریزی اعلام کنید.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام نوشین عزیز
      درخواست شمارو منتقل کردم و باهاتون تماس می‌گیرن 🙂

  21. مریم شایان می‌گوید

    لطف کنیداسترداد رو ترتیب اثر بدید من الان دو ماه ۳ تا بلیط قطار قم به مشهد رو کنسل کردم چندین بار پیگیری کردم
    خواهش میکنم رسیدگی کنید. ممنونم
    شماره سفارش:۱۰۱۵۳۹۲۴۲۴

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام مریم عزیز
      شماره سفارش شمارو به پشتیبانی ارسال کردم

  22. مسعود کاظم می‌گوید

    من برای پرواز ۹ اسفند تهران دهلی ماهان به صورت رفت و برگشت برای سه نفر بلیط گرفته بودم که پرواز کنسل و پرواز جایگزین برای ۲۷ اسفند داده شد که آن هم کنسل شد با گذشت حدود چهل روز از اعلام کنسلی پرواز دوم وجه به حساب واریز نشده و صرفا به صورت اعتبار واریز شده که بر خلاف خواسته خریدار می باشد و چند بار مکاتبه نمودم و هنوز وجه به حساب کارت عودت نشده است

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام مسعود عزیز
      لطفا شماره سفارش میدین؟

  23. صفیه ایمانی می‌گوید

    با سلام . از رزرو بلیط ما و کنسل شدن پرواز ذیل توسط هواپیمایی آتا یک ماه گذشته .و طبق پیامک هواپیمایی این شرکت نسبت به استرداد بلیط در همان روز ۱۴ اقدام شده است . وطبق پیامک شما قرار شد بعد از ۲۰ روز کاری مبلغ بلیط را به حساب واریز کنند. ولی متاسفانه هنوز واریزی صورت نگرفته است . لطفا اقدامات لازم را مبذول فرمائید. با تشکر
    پرواز ساری به مشهد ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ ساعت ۱۳:۳۰
    آتا I35638
    کد رزرو PJT6R
    شماره سفارش ۱۰۱۶۲۲۱۱۱۷

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام صفیه عزیز
      من با پشتیبانی چک کردم و ظاهرا مبلغ شما برگشت داده شده 🙂

  24. سید مهدی علمدار می‌گوید

    سلام . تقریبا یکماه قبل این پیامک رو ارسال کردید:
    کاربر گرامی علی ‌بابامبلغ ۳۰۶۹۰۰۰ ریال بابت پرداخت وجه استرداد سفارش با شماره ۱۰۱۵۱۱۵۱۶۸ به حساب شما واریز خواهد شد.
    لطفا پیگیری شود . ممنون

  25. مهدی سلیمانی می‌گوید

    سلام من فرانسه هستم شهر بوردو که۱۶ اردیبهشت برگشتم به ایران با پرواز ترکیش بود ولی متاسفانه پرواز کنسل و به ۳۱ اردیبهشت تغییر دادم آیا با توجه به اینکه ویروس فعلا دست به گریبانمون هست احتمال کنسلی مجدد وجود دارد؟ اگه وجود داره لطفا بفرمایید باید چه کرد با توجه به اینکه من بوردو هستم وبه هیچ وجه به پاریس نمیتونم بیام که پرواز ایران ایر به ایران رو بخرم لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      بله امکان کنسلی مجدد پروازها وجود دارد، کاری به جز تغییر مجدد تاریخ و یا استرداد به روش‌های ذکر شده در بخشنامه ایرلاین وجود نداره فعلا. اگه اطلاعیه تازه‌ای بیاد حتما اطلاع‌رسانی می‌کنیم 🙂

      1. امیرجوادی نسب می‌گوید

        سلام.پروازشماره۱۰۱۶۲۴۹۶۰۷تبریزبه ساری کنسل شده تاریخ۷فروردین هنوز برگشت نشده مبلغ بلیط.لطفا پیگیری شود.جالب نیست این مدل کارتون اصلا توجیهتون منتقی نیست…مگه چیکار باید بکنید .

        1. بابک خدادوست می‌گوید

          سلام دوست عزیز
          شماره سفارش شمارو به پشتیبانی منتقل کردم

  26. محمد تجدد می‌گوید

    با سلام
    من ۱۵ اسفند کنسل کردم ولی تا حالا ترتیب اثر داده نشده، لطفا پیگیری بفرمایید.
    قطار تهران به مشهد: ۱۰۱۵۰۴۵۰۳۰
    قطار مشهد به ساری: ۱۰۱۵۰۴۴۸۰۹

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      هر دو مورد حل شد محمد عزیز 🙂

      1. محمد تجدد می‌گوید

        سلام
        ظاهرا هنوز حل نشده دوست عزیز،

  27. محمدمهدی مسعودی می‌گوید

    سلام سفارش شماره ۱۰۱۵۲۶۳۸۰۸خرید بلیط رفت و برگشت قطار مشهد را در اسفند ماه کنسل کردم ولی تاکنون وجه آن به کارتم واریز نشده است لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید که هر چه سریعتر این مبلغ عودت داده شود.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام محمدمهدی عزیز
      بله حتما 🙂 پشتیبانی باهاتون تماس میگیره

    2. محمد حسن زاده می‌گوید

      سلام خسته نباشید من بلیط قطار واسه ۲ اردیبهشت از زاهدان به تهران سرچ میکنم هیچی نشون نمیده اصلا تا ده بیست روز دیگم میگه نیس لطفا به من بگید واقعا قطار نیست یا من نمیتونم پیدا کنم پیدا کنم مرسی منتظرم

      1. بابک خدادوست می‌گوید

        همه قطارها باز نشده و برنامه حرکت فقط تا پایان این هفته و برای چند قطار مشخص هست. رجا هم هنوز برنامه حرکت کاملش رو اعلام نکرده 🙂

  28. صحرا حسن میرزایی می‌گوید

    سلام، به نظر منم توو این شرایط کرونا ایرلاین ها به جای اینکه دست مردم رو بگیرم ، جیبشون رو خالی میکنن.
    بلیطی که خریدم و بعد از چند ساعت کنسل کردم چه دلیلی داره ۱۰۰ تومن کسر بشه.چرا قبلاً خرید میکردم و کنسل میکردم هیچ کسری نداشتم. مورد از معروفیت سایت شماست ؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام صحرای عزیز
      مبالغ جریمه همیشه توسط ایرلاین مشخص میشه و علی‌بابا نقشی درش نداره. مبلغ کسرشده هم برای ایرلاین هست نه شرکت‌های فروش 🙂

  29. احمد می‌گوید

    سلام به نظر شما دلیل کاهش قیمت بلیط تهران مونترال قطر ایرلاین چیست که از ۲۰ به ۱۴ رسانده است؟؟؟

  30. Mhmd می‌گوید

    با سلام و عرض خسته نباشی
    بنده در تاریخ ۱۴ فروردین بلیط قطارمو کنسل کردم اطلاع داره که حجم استرداد ها بالاست ولی هنوز پول استرداد به حساب بنده واریز نشده بنده به این پول احتیاج دارم از شما خواهش میکنم پیگیری کنیند پول بنده رو واریز کنند ممنون میشم اگه همکاری کنید
    شماره سفارش: ۱۰۱۶۱۴۰۰۲۱
    شماره بلیط:۴۷۷۸۳۳۰۵۷

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام محمد عزیز
      ممنونم از درک شما و اینکه اطلاعات کامل گذاشتین. شماره‌های شمارو به پشتیبانی منتقل کردم و بررسی می‌کنن 🙂

  31. میثم عباسی می‌گوید

    سلام
    من بلیط تهران به یزد وبرگشت برای تاریخ ۲۸اسفند۹۸و۴فروردین۹۹داشتم که بعلت شیوع کرونا کنسل واسترداد نمودم ولی متاسفانه بعد از گذشت نزدیک به چهل روز پول عودت نشده خواهشاً پیگیری نمایید
    شماره سفارش بلیط ها
    رفت:۱۰۴۴۸۸۳۵۲۷
    برگشت:۱۰۱۴۸۸۲۵۷۸

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام میثم عزیز
      اطلاعات شمارو به پشتیبانی منتقل کردم و بررسی می‌کنن 🙂

  32. عباس چلداوی می‌گوید

    سلام من از ۱۰فروردین بلیط گرفته بودم واسه ۲۶ فروردین که خود پرواز پیام داد لغو شده استرداد زدم هنوز پولی واسه من واریز نشده خداییش دستم خالیه شماره سفارش ۱۰۱۶۳۰۵۲۷۲

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام عباس عزیز
      مورد شما رو به هم پشتیبانی اعلام کردم 🙂

  33. محمد می‌گوید

    سلام
    من از ۱۸ فروردین یه بلیط گرفته بودم واسه ۴ اردیبهشت که خود پرواز پیام داد که لغو شده و استرداد زدم هنوز پولی واسه من واریز نشده والا دارید بدنام میشید میخوایم دوباره بلیط بگیریم پول نداریم چه کاریه. لطفا پاسخگو باشید.
    شماره سفارشم
    ۱۰۱۶۳۶۲۱۵۶

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      از بخش پشتیبانی پیگیری کردم. پرداخت شده 🙂

    2. سارااکرمی می‌گوید

      سلام میخواستم بدونم الان سفر با اتوبوس به همه جای ایران انجام میشه
      مثلا خوی تا تبریز

      1. بابک خدادوست می‌گوید

        سلای سارای عزیز
        بله می‎تونین 🙂

  34. محمد نوید سلطانی راد می‌گوید

    مسئول شرکت علی بابا

    با سلام و احترام

    اینجانب یک فقره بلیت پرواز دوحه-شیرازشرکت ایران ایر( شماره پرواز ۶۸۲ و شماره بلیت ۰۹۶۶۸۸۳۰۸۶۹۶۸) در تاریخ ۶ اسفندماه ۱۳۹۸ برای همکارم به مبلغ ۲۵۰۳۲۰۰۰ (بیست وپنج میلیون و سی و دو هزار ریال) خریداری نمودم، که همانطور مستحضرید این پرواز به خاطر مسایل مرتبط با شیوع ویروس کرونا لغو گردید. لازم به ذکر است ۱۰ اسفند از طریق سامانه تقاضای استرداد نموده ام که تا کنون ترتیب اثری داده نشده است. خواهشمند است قبل از انجام اقدام حقوقی در اسرع وقت نسبت به استرداد مبلغ فوق اقدام نمایید. جهت اطلاع در تماس تلفنی امروز سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹همکارم با آقای قنبری مقرر شد که مبلغ فوق در اسرع وقت مسترد گردد. تاکنون دهها ایمیل به شما زده شده ولی متاسفانه دریغ از یک اقدام و ترتیب اثر. لطفاً مبلغ فوق را به حساب با مشخصات زیر مسترد فرمایید در غیر اینصورت مجبور به شکایت از مجاری ذیصلاح خواهم بود:

    نام و نام خانوادگی پرداخت کننده: محمد نوید سلطانی راد

    شماره کارت بانک تجارت: ۵۸۵۹۸۳۱۱۲۰۴۶۰۷۰۳ به نام محمد نوید سلطانی راد (تصویر کارت پیوست هست)

    شماره شبا: IR550180000000008542503824

    با تشکر و سپاس

    سلطانی راد

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دکتر سلطانی‌راد عزیز
      درخواست شمارو با پشتیبانی مطرح کردم. پرداخت شما یک بار انجام شده اما ناموفق بوده و الان در اولویت است 🙂

  35. عربی می‌گوید

    سلام
    من برای ۲۳ فروردین بلیتم رو کنسل کردم اما هنوز مبلغی برام واریز نشده
    میخواستم ببینم کی میخواد به حسابم واریز شه شماره رزرو ۷۲۴۹۵۸۴
    شماره بلیت۲۴۱۰۱۹۶۷۸۰۲۴

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام
      حجم استردادهامون خیلی زیاد شده دوست عزیز و کمی طول می‌کشه. شماره سفارش رو منتقل کردم 🙂

    2. سعید رئوفی می‌گوید

      سلام لطفا کنترل نمایید دو مورد درخواست استرداد بلیط قطار داشتم که تا کنون مبلغ یک درخواست به حسابم واریز شده است. شماره های درخواست ۱۰۱۴۸۵۶۴۸۶و۱۰۱۴۷۱۰۴۳۷

      1. بابک خدادوست می‌گوید

        سلام سعید عزیز
        اطلاعات شمارو منتقل کردم. باهاتون تماس می‌گیرن 🙂

  36. زهرا می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر
    من ۶فروردین بلیط قطارمو استردادکردم ولی هنوز مبلغ به حسابم واریز نشده تماس هم گرفتم گفتن تا نهایتا بیست روز بعد برگشت میخوره ولی بازم واریز نشد میشه لطفا پیگیری کنید
    شماره سفارشم:۱۰۱۶۲۷۳۲۰۹

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام زهرای عزیز
      شماره سفارش شمارو منتقل کردم و گفتم که بهتون اطلاع بدن 🙂

  37. حسین براتی می‌گوید

    سلام و خسته نباشی..من دوبار یکی هواپیما و دیگری قطار گرفتم که هردوشون کنسل شدن ولی تا امروز هیچ پرداختی به حسابم برگشت نخورده.
    هواپیما:۱۰۱۶۳۴۳۸۵۹٫٫۱۷فروردین
    قطار:۱۰۱۶۳۲۹۳۰۸٫٫۱۸ فروردین
    ممنون میشم رسیدگی کنین…این روزا دستمون تنگه خیلی..لطفا رسیدگی کنین.یا علی

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز و محترم
      ممنون که اطلاعات کامل می‌دین. درخواست شما رو هم به پشتیبانی منتقل کردم و باهاتون تماس می‌گیرن 🙂

  38. Mohammad می‌گوید

    با سلام خدمت تمامی پرسنل زحمت کش علی بابا بنده در تاریخ ۱۵ فرورودین بلیطم را کسنل کردم اما مبلفی هنوز برام واریز نشده بلیط هم از اپلیکیشن علی بابا خریداری کردم میخواستم بپرسم کی واریز میشه به حسابم ؟
    شماره سفارش۱۰۱۶۱۴۰۰۲۱
    لطفا پیگیری کنید ممنونم

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام محمد عزیز
      ممنون که اطلاعات کامل می‌دی. الان حجم استردادها زیاده و ممکنه کمی طول بکشه تا به حسابتون برگرده 🙂

  39. پریسا می‌گوید

    سلام
    درتاریخ۲۱اسفند بلیط قطار رو کنسل کردم هر دفعه پیام‌ میدم به شما میگید حجم‌بالای استردادها.ما شبانه روز کار میکنیم حتی در زمان تعطیلی و قرنطینه.اگه واقعا شبانه روزم کار میکردید پول مارو میدادید.به اندازه ی مبلغ بلیط من فقط باید به علی بابا پیام‌بزنم.یکم همکاری کنید و پاسخگوی مردم‌باشید لطفا.دراین شرایط بحرانی این مبالغ برای خانواده ها حیاتی هست.سفارش۱۰۱۵۲۸۰۴۸۰

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام
      سفارش شمارو پیگیری کردم (ممنون که شماره سفارش گذاشتی). واریز شده براتون 🙂

      1. پریسا می‌گوید

        سلام
        چه زمانی مبلغ واریز شده؟؟؟؟؟؟
        چون پیامی جهت واریزی مبلغ برای من نیامده و نه مبلغی به حسابم!!!!!!!

        1. بابک خدادوست می‌گوید

          بخش پشتیبانی باهاتون تماس می‌گیرن 🙂

          1. پریسا می‌گوید

            ممنونم از پیگیریتون
            مبلغ واریز شد برام.

          2. بابک خدادوست می‌گوید

            خواهش می‌کنم 🙂

  40. اسماعیل گرایلی می‌گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید من ۱۴ اسفند بلیط قطار داشتم بدون ارسال پیام جهت کنسل قطار من به ایستگاه قطار مراجعه کردم . رفت و برگشت من حدودا ۱۰۰ هزار تومان برام آب خورد بعد از آن هم بعلت ویروس کرونا تعاونی فروش بلیط در شهرمان تعطیل شد من حالا زنگ زدم به پیگیری مشکلات . می گویند یک ماه شده و نمی بتونیم بلیط شما را استرداد کنیم . لطفا راهنمایی کنید .

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام اسماعیل عزیز
      بلیطتت رو از کجا خریدی؟

  41. حمیدرضا آهکچی می‌گوید

    ۱۰۱۶۰۴۶۶۸۲ شماره سفارش بلیط
    با سلام من در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۸ ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه هواپیمایی کاسپین بلیط مشهد به تهران رو از طرف هواپیمایی کنسل شد و هنوز پول برگشت داده نشده و بعد از چندین بار تماس هر بار قول چند روز اینده داده شده ولی هنوز بعد از یک ماه هنوز پولی برگشت داده نشده در صورتیکه من بعلت کارم چند بار از آژانس های دیگه خرید و کنسل هم شدند بعد از ۷۲ ساعت پولم برگشت داده شده. میخوام دلیل اینهمه تاخیر چیه؟؟ واقعا برام سواله؟؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      می‌دونین که همه ما توی شرایط حساسی هستیم، شرایطی که شاید تا به حال تجربه نکرده بودیم. این موضوع روی کسب و کارها هم تاثیر می‌ذاره. حجم استردادها بسیار زیاده و کارشناسای ما دارن همه تلاش خودشونو می‌کنن 🙂

  42. رامین طلایی می‌گوید

    سلام
    من جهت بررسی وضعیت درخواست استرداد ۲ بلیط که از ۱۹ اسفند در سایت شرکت علی بابا ثبت کردم این mail را ارسال میکنم
    لطف کنید بررسی نمایید چون هنوز مبلغی برایم واریز نشده
    ممنون

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام رامین عزیز
      به خاطر تعداد زیاد استردادها، ممکنه کمی طول بکشه 🙂

  43. حمید طاهری می‌گوید

    با عرض سلام و احترام
    بنده در تاریخ ۱۶ اسفند ۹۸ اقدام به لغو بلیط رفت و برگشت قطار رشت به مشهد به شماره سفارش ۱۰۱۴۸۶۶۵۴۹ نمودم و منتظر عودت وجه شدم پس از مدتی در حساب کاربری من در علی بابا اعلام شد که وجه با موفقیت به حساب من واریز شده؛ بنده با پشتیبانی تماس گرفتم به من اعلام شد که در سیستم بانکی مشکلی پیش اومده و همکاران برای عودت وجه در تلاشند.
    الان بیش از یکماه می گذرد و هنوز وجهی به حساب من عودت داده نشده؛ با راه آهن تماس گرفتم؛ گفتند ما وجه شما رو به علی بابا عودت دادیم …
    خواهشمندم در این زمینه اقدامات لازم را مبذول دارید و تاریخی برای عودت وجه اعلام کنید.
    با تشکر

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام حمید عزیز
      مطمئن باش که این وجه برات برمی‌گرده. الان حجم استردادها بالاست و کارشناسای ما دارن تلاش می‌کنن 🙂

  44. علی زندی فر می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    مشخص شده که رزرو هتل از کی مجاز هستش یا هنوز مشخص نیست؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام علی
      هنوز اطلاعیه‌ای ندادن 🙂

      1. کیانوش محمدامینی می‌گوید

        سلام،خیلی ممنون از خدمات منطم شرکت شما
        میدونم حجم بالایی از استرداد داشتید
        خواهش میکنم استرداد این سفارش هارو پیگیری بفرمایید
        ۱۰۱۵۳۶۴۰۵۷،۱۰۱۶۳۷۶۷
        ۱۰۱۶۱۶۶۴۴۳،۱۰۱۶۱۶۶۱۵۹

        1. بابک خدادوست می‌گوید

          سلام کیانوش عزیز
          خیلی ممنون از درک و همراهی شما
          بله حتما 🙂

  45. یاس می‌گوید

    سلام من برای ۲۵فروردین بلیط قطار تهران ب ارومیه دارم آیا ممکنه کنسل شه؟اطلاع رسانی میشه اگه کنسل شه؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام
      اگر کنسل بشه بهتون پیام داده میشه 🙂

  46. نازنین پناهی می‌گوید

    سلام میخواستم بپرسم الان بلیت واسه برگشت ایران خرید کنم از سایت واسه تاریخ ۱۳ اردیبهشت هیچ مشکلی پیش نمیاد ؟؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام نازنین
      اگه بلیط موجود هست پس می‌تونی بخری. بعدا اگر کنسل بشه بهت اطلاع داده میشه 🙂

  47. امیرحسین دانشور می‌گوید

    سلام … من پریشب بلیط گرفتم واسه ۲۰ فروردین از بندر به تهران و از تهران به گرگان، دیروز ساعت ۱۷:۳۳ دقیقه به من پیام دادن که زمان پرواز بندرم تغییر کرده و شده ساعت ۱۴:۲۵ به جای ۰۹:۵۰ ساعت پرواز تهران گرگانم ۱۴:۰۵ بود الان استرداد زدم بهم گفتن بلیط تهران گرگان ۵۰٪ جریمه میخوره برام … یعنی واقعا درسته همچین چیزی؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام امیرحسین عزیز
      جریمه‌هایی که روی بلیط اعمال میشه سیستمی هست که دستورالعملش‌رو شرکت مسافربری یا ایرلاین خودش مشخص میکنه 🙂 اگه سوال ذیگه‌ای داری بنویس

  48. نازنین پناهی می‌گوید

    سلام خسته نباشین پرواز های خارجی کی باز میشن برای خرید بلیت برگشت به ایران ؟؟ممنون میشم جواب بدین

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام نازنین عزیز
      پروازهای خارجی باید طبق اعلام دولت‌ کشورها و ایرلاین‌ها فعالیتشون رو شروع کنن و هنوز در این مورد اطلاعیه یا اخباری نیومده 🙂

    2. احمد اکبری می‌گوید

      سلام
      بلیط تهران به بوشهر من رو درست زمان پرواز کنسل کردند، حتی کارت پرواز هم گرفته بودم

    3. احمد اکبری می‌گوید

      سلام
      بلیط تهران به بوشهر من در تاریخ ۹ فروردین پای پرواز توسط ایران ایر تور کنسل شد. تا کنون وجه اون بر نگشته. چرا؟
      ضمنا بلیط تهران به بوشهر ۱۰ فروردین شرکت وارش رو خودم کنسل کردم، اونهم وجهش واریز نشده. چرا؟

      1. بابک خدادوست می‌گوید

        سلام احمد عزیز
        دلیل این که این مبالغ واریز نشدن به این خاطره که حجم استردادها خیلی زیاده و کارشناسای ما دارن بی‌وقفه کار می‌کنن 🙂

  49. مهدی می‌گوید

    سلام من ۱ماهه بلیط رفت و برگشت قطار به رشت استرداد دادم به شما
    هنوز مبلغی به حساب من واریز نشده لطفاً پیگیری کنید زنگ زدم شرکتتون گفتن سرمون شلوغه طول می‌کشه ۱ماه شد دیگه من چیکار میکنید به خدا ما خودمون هم مشکل داریم
    بلیط رفت ۱۰۱۵۰۶۳۷۸۰ هشت نفر
    بلیط برگشت ۱۰۱۵۰۶۳۴۷۶هشت نفر

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام مهدی عزیز
      همونطور که پشتیبانی هم گفته، واقعا حجم استردادها خیلی زیاده. ما بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنیم، ولی باور کنین همه بار هم روی دوش علی بابا نیست. هتل‌ها، شرکت‌های ریلی و ایرلاین‌ها هم در برگشت دادن وجه مشتری‌ها به علی بابا خیلی کند عمل میکنن و اینکه روزهای تعطیلی کار نمیکنن، با اینکه تیم‌های علی بابا نه تنها در ایام تعطیلی حتی در ایام قرنطینه هم فعال بودن. مطمئن باشین که وجه براتون واریز میشه 🙂

    2. علی می‌گوید

      سلام من ۱۴ بهمن بلیط رفت و برگشت رشت مشهد گرفتم ولی بدلیله کرونا ۱۹ اسفند استرداد زدم اما هنوز وج به حسابم واریز نشده . کی واریز میشه .شماره سفارش
      ۱۰۱۴۹۴۲۵۹۰

      1. بابک خدادوست می‌گوید

        سلام علی
        مطمئن باش برات برمی‌گرده. الان حجم استردادها زیاده و کمی طول میکشه 🙂

  50. پریسا می‌گوید

    سلام
    درتاریخ ۲۱اسفند بلیط قطار رو کنسل کردم‌ هنوز وجه پرداخت نشده مگه چقدر طول میکشه آخه واریز وجه.لطفا پیگیری کنید ممنونم
    شماره سفارش۱۰۱۵۲۸۰۴۸۰

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام پریسای عزیز
      مطمئن باش که وجه برات واریز میشه. حجم استردادها بسیار بالاست و اینکه خیلی از ایرلاین‌ها، هتل‌ها و شرکت‎‌های ریلی هم همکاری مناسبی نمیکنن 🙂

  51. مهدی ضربی می‌گوید

    سلام من بلیط رفت و برگشت قطار تهران مشهد تاریخ ۹ و ۱۳ داشتم که قبل از اعلام دولت بابت جریمه بلیط ها بلیط رو کنسل کردم ۱۰ در صد از کل مبلغ بابت جریمه کم شد الان باید چیکار کنم

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام مهدی عزیز
      جریمه‌ای که از مبلغ کم میشه طبق اطلاعیه خود شرکت‌هاست. بقیه مبلغ هم براتون برگشت داده میشه، فقط الان چون حجم استردادها خیلی بالاست، این فرایند کمی زمان‌بره 🙂

  52. مهدی موسوی می‌گوید

    با سلام،
    بنده در تاریخ ۲۶ و ۲۷ اسفند بلیط های قطار خریداری شده را کنسل کردم اول قرار شده بود ظرف مدت ۷۲ ساعت پول بلیط های خریداری شده به حسابم عودت داده شود. ولی پس از تماس با کارشناسان علی بابا به من گفتند با توجه به حجم بالای استرداد و عدم همکاری شرکت راه آهن، هزینه های بلیط شما ظرف مدت ده روز نهایتا بیست روز عودت داده خواهد شد ولی امروز که بعد از بیست روز مجددا تماس گرفتم ضمن پوزش خواهی مجدد، گفتند که با آنها نهایت همکاری را داشته باشم. در صورتی که با شرکت راه آهن تماس گرفتند، گفتند که پول را عودت داده است و این شرکت علی بابا هست که پرداخت به شما نکرده است. خواهشمندم دقیقا به من اعلام بفرمایید که تا کی باید منتظر پر اخت هزینه بلیط های کنسل شده ام باشم.

    شماره سفارشهای بنده
    ۱۰۱۴۸۴۸۲۶۷ و ۱۰۱۴۸۴۶۸۹۸

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلان مهدی عزیز
      درخواست و شماره سفارش شمارو به بخش پشتیبانی منتقل کردم.

      1. مهدی می‌گوید

        سلام بابک عزیز،
        خیلی ممنونم بابت اقدامتان.
        موفق و پیروز باشید

        1. بابک خدادوست می‌گوید

          ارادت 🙂

  53. جادری می‌گوید

    سلام.من در تاریخ ۲۹ برج ۱۲ از اهواز به مشهد بلیط هواپیما گرفتم ودر تاریخ ۶ فروردین کنسل کردم میشه لطفا پیگیری کنید چه تاریخی پول به حسابم واریز میشود..باسپاس

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      به خاطر حجم بسیار بالای استردادها ممکنه کمی طول بکشه، اما مطمئن باشین که براتون واریز میشه. میتونین با پشتیبانی هم تماس بگیرین و شماره سفارش بدین تا براتون پیگیری کنن 🙂

  54. سید علی حسینی می‌گوید

    سلام
    من بلیط قطار خریده بودم مبلغ استرداد به حساب کاربری علی بابا منتقل شده من موقع استرداد زده بودم که به حسابم واریز بشه الان باید چی کار کنم؟؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام علی عزیز
      داستان از این قراره که پول‌ها همه دست ایرلاین‌ها و هتل‌ها هست و هنوز وجهی رو به علی‌بابا واریز نکردن. علی‌بابا برای اینکه حساب هر شخص شفاف باشه، وجه‌هارو به صورت اعتبار به شما برگشت میزنه و همه این اعتبارها قراره به صورت وجه براتون واریز بشه. فقط چون حجم استردادها خیلی زیاده، این فرایند زمان می‌بره. تیم‌های ما (مخصوصا پشتیبانی) نه فقط در ایام تعطیلات نوروزی، بلکه در ایام قرنطینه هم دارن کار می‌کنن تا مشکلات شما عزیزان رو برطرف کنن 🙂

  55. رحیم خدادادی می‌گوید

    باسلام.بیشتر از یک ماه هست بلیط قطار رو کنسل کردم ولی متاسفانه هنوز مبلغ برگشت نشده به حسابم.شماره خریدم این بوده ۱۰۱۴۹۵۵۸۳۴
    ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام رحیم عزیز
      سفارش شما پیگیری شد. مطمئن باشین که براتون واریز میشه؛ حجم استردادها واقعا خیلی زیاده و کمی زمان می‌بره. تیم‌های ما در ایام تعطیلات و حتی قرنطینه هم دارن کار می‌کنن 🙂

  56. محمدباقر می‌گوید

    با سلام و عرض خسته نباشید،
    من قبلا هم چند بار با پشتیبانی تماس گرفتم و جوابای مسخره و سر بالا شنیدم، اینکه اینجا ما شماره سفارش بذاریم و شما پیگیری کنید بدرد نمیخوره، من ۱۶ اسفند بلیطامو پس دادم، هنوز پولی به حسابم نیومده، اگه بحث جبران ضرر بوده با نگه داشتن این پول به مدت یک ماه باید ضرر شما صفر شده باشه. به هر حال من از شرکت علی بابا در حال شکایت در سایت کسب و کارهای اینترنتی و … هستم، اگر این روند بازم ادامه پیدا کنه مطمئنا از خیر پولم میگذرم و یه کمپین توی شبکه های مجازی میسازم و اون موقع شما یه شاکی چند صد نفری خواهید داشت،اطلاعات حقوقی کافی هم در این زمینه دارم، پس بهتره تا ۴۸ ساعت آینده اقدامات لازم رو انجام بدید.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      داستان از این قراره که پول‌ها همه دست ایرلاین‌ها و هتل‌ها هست و هنوز وجهی رو به علی‌بابا واریز نکردن. علی‌بابا برای اینکه حساب هر شخص شفاف باشه، وجه‌هارو به صورت اعتبار به شما برگشت میزنه و همه این اعتبارها قراره به صورت وجه براتون واریز بشه. فقط چون حجم استردادها خیلی زیاده، این فرایند زمان می‌بره. تیم‌های ما (مخصوصا پشتیبانی) نه فقط در ایام تعطیلات نوروزی، بلکه در ایام قرنطینه هم دارن کار می‌کنن تا مشکلات شما عزیزان رو برطرف کنن 🙂

  57. مهدی آزادمنش می‌گوید

    با سلام
    بنده بلیت های رفت و برگشت کیش رو مطابق شرایط استرداد دادم و مبلغ بعد یک هفته به اعتبار من مرجوع شده و الان از یکماه بیشتر که میخوام به حساب باکنی برگرده و برداشت کنم ولی کسی جوابگو نیست این مبلغ رو شما بلوکه کردین تو حساب خودتون کار درستی نیست شماره سفارش ۱۰۱۵۵۰۶۴۷۷

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام مهدی عزیز
      داستان از این قراره که پول‌ها همه دست ایرلاین‌ها و هتل‌ها هست و هنوز وجهی رو به علی‌بابا واریز نکردن. علی‌بابا برای اینکه حساب هر شخص شفاف باشه، وجه‌هارو به صورت اعتبار به شما برگشت میزنه و همه این اعتبارها قراره به صورت وجه براتون واریز بشه. فقط چون حجم استردادها خیلی زیاده، این فرایند زمان می‌بره. تیم‌های ما (مخصوصا پشتیبانی) نه فقط در ایام تعطیلات نوروزی، بلکه در ایام قرنطینه هم دارن کار می‌کنن تا مشکلات شما عزیزان رو برطرف کنن 🙂

      1. مهدی می‌گوید

        بابک عزیز،
        شما پیام بنده را درست مطالعه نکردید و جواب تکراری را برایم ارسال نمودید بنده منظورم ایرلاین و هتل نبودش و قطار منظور بوده است.

        1. بابک خدادوست می‌گوید

          مهدی جان
          پیامتون رو دقیقا مطالعه کردم. شرایط قطار هم مشابه همینه. می‌خوایین شماره سفارش بدین تا من مستقیما از پشتیبانی پیگیر بشم؟ یا اگر فکر میکنی کمکی از دست من برمیاد، حتما بگو 🙂
          تمام دغدغه ما علی بابایی‌ها، مخصوصا در این ایام بحرانی، اینه که شمارو همراهی کنیم

  58. حسین بیات می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید. وجه استرداد ب صورت اعتبار برای من برگشته . چطور باید ب حساب بانکی بریزم

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام حسین عزیز
      این مبالغ براتون واریز خواهند شد. ما به صورت اعتبار برگشت زدیم تا مطمئن باشین که مبلغ شما مد نظر ما هست و چیزی ازش کم نشده. فقط حجم استردادها بسیار بالاست و کمی زمان می‌بره 🙂

  59. رسول کرمیان می‌گوید

    درود بر شما
    بنده از مشتریان قدیمی علی بابا هستم.
    با توجه به بسته شدن تمامی مرزهای اروپایی و کنسل شدن مسافرتها، بنده نیز در پنجم فروردین دو هتل رزرو شده را کنسل کردم.
    در آن تاریخ کارشناس محترم علی بابا به بنده فرمودند که به دلیل حجم بالای استردادها مبالغ تا نهایتا بیست روز واریز میشه به حساب بانکی.
    امروز شانزدهم فروردین یکی از هتلها بصورت اعتباری برگشت شده.
    بنده مجددا با علی بابا تماس گرفتم و حالا اینبار به بنده گفته که دو ماه دیگه به حساب بانکی واریز خواهد شد.!!!!
    مبلغ استراداد با کسر جریمه حدود ۲۲ میلیون میباشد و بنده با توجه به شرایط کسب و کار پیش آماده شدیدا به مبلغ فوق نیازمندم.
    خواهش دارم در این مورد اقدامی عاجل صورت بگیره.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام آقای کرمیان عزیز و محترم
      ممنونم که در نهایت آرامش و درک متقابل دارین پیام میدین. لطف کنین شماره سفارشتون رو اینجا کامنت بذارین یا به بخش پشتیبانی اعلام کنین تا من پیگیری کنم 🙂

  60. مهدی سید هاشمی می‌گوید

    با سلام
    بنده در تاریخ ۱۹ بهمن ماه برای هتلی در شهر وان ترکیه از سایت خریدی به مبلغ حدود ۵ میلیون تومان انجام دادم در تاریخ ۱۷ اسفند ماه کنسل کردم که برخلاف اطلاعیه های سازمان گردشگری مبلغ ۲۰۰هزارتومان برای کنسلی کم کردید اما امروز بعد از گذشت ۱ ماه از تاریخ کنسلی هنوز مبلغ را به حساب بنده واریز نکرده اید و پشتیبانی هم جواب درستی نمیدهد و فقط میگوید صبر کنید این جواب اعتماد و خرید های‌متعدد از سایت شماست ؟؟؟؟ لطفا خیلی سریع مبلغ را به حساب بنده واریز کنید نگه داشتن مبلغ به عنوان اعتبار درسایت خودتان برای بنده دردی را دوا نمیکند با این اوضاع اقتصادی و داشتن بیمار در منزل و هزینه ها ……اصلا عملکرد شما درست نیست

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      از روزی که موضوع استردادها شروع شده، تیم‌های ما (مخصوصا پشتیبانی) بی‌وقفه دارن کارن می‌کنن، نه تنها در ایام تعطیلی بلکه حتی در ایام قرنطینه. البته این تعهد و افتخار ماست که هم در شرایط مساعد و مهم‌تر از اون، در شرایط بحرانی پیش شما باشیم. شما دوست عزیز هم اگر از پشت پرده این اتفاقات خبردار بشین، واقعا متاثر میشین. در مورد جریمه کنسلی، شرکت‌ها همه موظف هستند طبق آخرین اطلاعیه “موثق” ایرلاین عمل کنن و همیشه این اطلاعیه‌ها در به‌روزترین حالت به ما می‌رسه و ما هم در مجله در اختیار شما عزیزان قرار می‌دیم. در مورد دیرکرد پرداخت، از شما خیلی عذرخواهی می‌کنیم، اما واقعا دیگر نیازی به شرح ماوقع نیست و خودتون شاهدین که چقدر اوضاع شلوغ و سخت شده. مطمئن باشین که این مبلغ به حسابتون برگشت داده میشه؛ این دیرکرد هم فقط به خاطر حجم بسیار بالای استردادهاست. اگر باز هم مشکلی هست، یا با پشتیبانی تماس بگیرین و یا شماره سفارشتون رو بدین تا من شخصا پیگیری کنم 🙂

  61. بهروز ملک می‌گوید

    سلام
    حرکت قطار زاهدان-تهران از چه تاریخی شروع میشه؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام بهروز جان. متاسفانه هنوز برنامه‌ای مشخص نشده

  62. فاطمه می‌گوید

    سلام.
    اواخر بهمن برای تاریخ ۲ فروردین بلیط رفت و برگشت برای ۲ نفر به استانبول خریدیم. نزدیک به ۱۷ میلیون. ۱۹ اسفند استرداد زدیم، ولی امروز همکارانتون به یکی از دوستان که ایشون هم همراه ما بلیط رفت برگشت ترکیش رو خریده بودن، گفتن که تاریخ بلیططتون رو عوض کنید و ترکیش پول رو پس نداده و از این حرفها. این هست خوش قولی و سابقه درخشان علی بابا؟؟؟؟؟ وقتی با پشتیبانی هم تماس میگیریم هی میگن باهاتون تماس میگیریم و خبری ازشون نمیشه، تو این شرایط پر استرس و وضعیت مالی، همین و کم داریم، لطفا پول ما رو کامل و سریع برگردونید

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      مساله شمارو با بخش پشتیبانی بررسی کردیم. تاریخ یکم فروردین ۱۳۹۹ واریز به حساب شما برگشت زده شده، ولی استعلام تراکنش none هست، به این معنی که شماره حسابتون مشکل داشته. لطفا با پشتیبانی تماس بگیرین و مطمئن باشین که راهنمایی می‌کنن. یا میتونین شماره سفارش رو اینجا هم کامنت کنین تا من منتقل کنم 🙂

  63. زهرااااا می‌گوید

    سلامممم…الان که ۱۵ فروردین هست اگه من از الان بلیط قطار برای ۲۷فروردین بگیرم کنسل نمیشه بخاطر کرونا اخه تو برنامه زده که ۲۷ قطار هست ایا واقعا قطار در اون تاریخ حرکت داره کنسل نمیشه

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      اگر کنسل بشه بهتون اطلاع‌رسانی میشه (از طریق پیامک)

  64. Daryoush می‌گوید

    سلام وقت شما بخیر اکر در مورد پروازها خارجی در این قسمت اطلاع رسانی کنید که کدام مسیر پرواز است یا کدام مسیر پرواز نیست از جمله پروازهایی انگلیستان ممنون میشم

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام داریوش عزیز
      ما هر اطلاعیه‌ای که به دستمان می‌رسد را بعد از تایید از طرف منبع، به اشتراک می‌ذاریم 🙂

  65. پویا می‌گوید

    سلام.
    با توجه به کنسلی پرواز ایران ایر آلمان به ایران، من استرداد رو انجام دادم اما اطلاعات بانکی نخواست. ایمیل به پشتیبانی هم زدم. آیا کفایت میکنه و باید فقط بیست روز صبر کنم؟ مبلغ به طور کامل استرداد میشه درسته؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام پویای عزیز
      بله مبلغ براتون واریز میشه و نیازی به اطلاعات دیگه‌ای نیست. اینکه کامل مسترد میشه یا نه باید به اطلاعیه ایرلاینتون در مورد جریمه مراجعه کنین که روی وب‌سایت علی بابا هم داریم 🙂

  66. علی می‌گوید

    سلام ۱۵ اسفند بلیط رفت و برگشت قطار رو مسترد کردم ولی هنوز پول بلیط رو نگرفتم اول گفتن ۴۸ ساعته بعدا گفتن بخاطر حجم زیاد کنسلی ها ۱۰ روزه برمیگرونیم الان ۱۴ فروردینه یه روز دیگه میشه یکماه هنوز پول بلیط رو پس ندادین

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام علی عزیز
      حجم استردادها بسیار بالاست و ما هر روز داریم پیش می‌بریم (حتی در روزهای تعطیلی). مطمئن باشین که براتون واریز میشه. میتونی با پشتیبانی تماس بگیری، شماره سفارش بدی و پیگیری هم بکنی 🙂

  67. مکیه جوکاری می‌گوید

    باسلام
    در تاریخ ۹ و ۱۹ فروردین ماه بلیط پرواز آبادان به اصفهان برای پدرم گرفتم که (ایران ایر_آسمان ) متاسفانه این پروازها لغو شدند.
    چند بار برای استرداد اقدام کردم اما متاسفانه مراحل انجام نشد.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز، با پشتیبانی تماس بگیرین و قضیه رو بگین. مطمئن باشین که راهنمایی میکنن 🙂

    2. هستی محمدی می‌گوید

      با سلام
      ما جمعی از دانشجویان ایرانی در قبرس شمالی گیر کردیم و هیچ پروازی اینجا برای ایرانیا نیست از عراق و ترکیه پروازهای چارتر جهت بازگشت مردم و دانشجویانشان خودشان فرستادن ،بالغ بر چندصد نفر دانشجو و خانواده های ایرانی با بچه های خردسال اینجا قصد بازگشت به ایران رو دارن اما پروازی نیست ، خواهش میکنم صدای ما باشید، اگر میتونید جهت بازگشت به ما کمک کنید

      1. بابک خدادوست می‌گوید

        سلام
        قبرس شمالی (ارجان) هستین یا جنوبی (لارناکا)؟
        بهترین راه اینه که به یکی از نزدیک‌ترین شهرها یا حتی کشورهای اطراف که درحال حاضر پرواز قطری ازش انجام میشه مراجعه کنین. برای اطلاعات در مورد این موضوع میتونین به نزدیک‌ترین فرودگاه محل سکونت مراجعه کنین و بعد با اولین پرواز قطری تشریف بیارین ایران 🙂

  68. a. b می‌گوید

    با سلام

    طبق قوانین مندرج باید هزینه های کنسلی کامل عودت شوند.

    ۸۰ درصد از بلیط را کسر کرده اید و مابقی را برگردانده اید؟!‌
    حتی مبلغ واریزی هم با مبلغ پیامک همخوانی ندارد!!!‌

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام. دوست عزیز شماره سفارش رو به پشتیبانی بدین تا حل کنن 🙂

    2. هدا می‌گوید

      سلام پرواز ۱۵ فروردین از دزفول به تهران ساعت ۲۱.۵۰ انجام میشه ؟

      1. بابک خدادوست می‌گوید

        اگر کنسل بشه قطعا براتون پیامک میاد

  69. فرزاد می‌گوید

    الان بلیط گرفتیم از قرنطینه بریم سر کار تاریخ بلیط ۱۳ هم هست و الان اعلام کردن ۱۲ و ۱۳ فروردین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌منع آمد و شد گذاشتن.
    تکلیف چیه

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام فرزاد عزیز
      اگر پیامکی مبنی بر ابطال پرواز نگرفتین یعنی پروازتون انجام میشه. در رابطه با منع رفت و آمد، ایرلاین مسئولیتی نداره و اگه نمیتونین خودتون رو برسونین فرودگاه، با جریمه کنسل کنین 🙂

  70. علی واحدی می‌گوید

    بلیط قطار ها چی ؟؟؟
    ما برای ۱۵هم بلیط داریم
    یزد به تهران

    میزنه قطاری در این تاریخ حرکت نمیکنه!!!!!!؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام علی
      برای قطار اگر حرکت لغو بشه، خود تامین‌کننده پیامک میده بهتون. برای اطلاعات بیشتر با ۱۵۳۹ تماس بگیرین یا با راه آهن مبدا.

  71. پریسا بیات‌ ترک می‌گوید

    علی بابا من ۲۱ اسفند بلیطم‌رو کنسل کردم‌چرا مبلغ رو پرداخت نمیکنید؟؟؟؟؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام پریسای عزیز
      به خاطر حجم بالای استردادها، ممکنه کمی طول بکشه 🙂

  72. رامین بختیاری می‌گوید

    سلام من میخواستم برای مشهد بلیط بگیرم از تهران به کیش آیا فرودگاه مهرآباد تعطیل شده ؟؟و هیچ پروازی نیست؟من پزشکم و باید به مشهد بروم خواهشا یکی جواب بده بهم

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام رامین عزیز
      فرودگاه مهرآباد تعطیل نیست اما برای ورود به کیش محدودیت پروازی وجود داره و اجازه نمیدن.

  73. سید ولی رفیع می‌گوید

    قیمت۳۹۱,۵۰۰
    ۴۷۷۶۳۰۶۰۱
    ۹۸/۱۲/۲۲-۱۵:۰۵
    قطار۸۲۰س۴کوپه۵ص۲۵
    کد۸۰۰۴قیمت۳۹۱,۵۰۰
    ۴۷۷۶۳۰۶۲۱
    ۹۸/۱۲/۲۲-۱۵:۰۵
    قطار۸۲۰س۴کوپه۵ص۲۶
    کد۸۰۰۴ ولی حرکت انجام نشد ولی پول بلیط هم نتونستیم پس بگیریم راه اهن یزد یه شماره گویا۱۵۳۹بما داده که همش اشغاله

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      درخواست شمارو به پشتیبانی منتقل کردم و دارن بررسی میکنن 🙂

  74. فرشته می‌گوید

    سلام
    در صورت در خواست استرداد بلیط پروازهای خارجی که توسط ایرلاین های خارجی کنسل شده اند، کل مبلغ برگردانده میشود؟
    متاسفانه کسی تلفنی پاسخگو نیست و هنگام تماس، به صدای ضبط شده ارجاع میشود.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام فرشته عزیز
      لطفا با پشتیبانی تماس بگیر و شماره سفارش بده. حتما کمکت میکنن

  75. نیلوفر حق بین می‌گوید

    سلام
    من تاریخ ۱۶ اسفند بلیط ایران ایر تهران به مشهد مورخ ۱۷ اسفند رو به علت اعلام تاخیر ۸ ساعت ثبت استرداد کردم . امروز ۵ فروردین هست و با اینکه ۲ بار تماس گرفتم با پشتیبانی هنوز وجه من استرداد نشده . برای استعلام از ایر لاین و استرداد بیشتر از ۲۰ روز زمان لازم هست ؟ به نظر من یکم غیر منطقی می باشد

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      حجم استردادها خیلی بالاست و ممکنه کمی طول بکشه، اما مطمئن باشین که براتون واریز میشه 🙂

  76. هادی عشقی موحد می‌گوید

    سلام.۵ اسفند ۹۸ دو فقره بلیط رفت و برگشت تهران-شیراز به شماره سفارش ۱۰۱۴۹۸۰۵۱۱ به دلیل کرونا کنسل نمودم.کد کنسلی ۰۹۸۳۹
    علیرغم پیگیری های بعمل امده از طریق ایمیل و تماس تلفنی با پشتیبانی و ضمن تشکر از ارجاع به واحو مربوطه هنوز ماوالتفات کسر شده مسترد نگردیده است .لطفا اعلام نظر فرمایید. سپاسگزارم

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام هادی عزیز
      درخواست شمارو به بخش پشتیبانی منتقل کردم و دارن بررسی میکنن 🙂

  77. پریسا بیات‌ ترک می‌گوید

    سلام‌ ما برای ۳فروردین بلیط قطار داشتیم‌ که ۲۱اسفند بلیط رو کنسل کردیم‌اما هنوز مبلغ به ما برگرداننده نشده است.تا کی باید صبر کنم.؟؟؟؟؟؟؟لطفا راهنمایی کنید.
    باتشکر

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام پریسا
      حجم استردادها خیلی بالاست و ممکنه کمی طول بکشه، اما مطمئن باشین که براتون واریز میشه 🙂

  78. فاطمه آهنی می‌گوید

    سلام.
    پشتیبان محترم لطفا نظر منو منتشر کنید با اینکه به ضرر خودتونه. من به خاطر شیوع کرونا مجبور شدم ۳ سری بلیط قطار ۲ نفرمو کنسل کنم. متاسفانه با اینکه چندین روزه میگذره اما هنوز حتی یکی از وجه های من عودت داده نشده. با پشتیبانی که تماس گرفتم گفتن بودجشون تامین نیست. برای من قابل باور نیست. علی بابا از ۱ ماه قبل از حرکت قطار پول ما رو میگیره و براش پس اندازه و سود بانکیشو میتونه بگیره. الان ک مسافرها به مشکل برخوردن دقیقا متوجه شدیم علی بابا هم چقدر حفظ حقوق مسافر براش مهمه. من بعد ازین دوست ندارم ازتون خرید کنم. متاسفم که پول ما رو نگه داشتید و ازش سو استفاده می‌کنید. باید ماها راضی باشیم که نیستیم. حالا اینجوری پولدار شید.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام فاطمه عزیز
      شرایط شمارو درک می‌کنیم. واقعا حجم استردادها خیلی زیاده و به همین نسبت تاخیر ایجاد شده توی پرداخت وجه

  79. ناهید نوایی می‌گوید

    سلام.ما برای تاریخ ۹۸/۱۲/۲۵ بلیط تبریز به ترابزون خرید کردیم.الان که مرزهارو بستن و میخواییم بلیط هارو برگردونیم میریم شرکت خوش راه سفر میگه برید از هر جا خرید کردین استرداد کنید.اینجا هم که میایم همش مینویسه خطایی رخ داد.الان نمیدونیم چکار باید بکنیم.اصلا کسی جوابگو هست یا نه؟

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      لطفا با پشتیبانی تماس بگیرین و شماره سفارشتون رو اعلام کنین 🙂

    2. فرید باغیشنی می‌گوید

      سلام شما ها چقدر بی انصاف هستید یک ماه از کنسل شدن هنل خارجی ما گذشته مبلغ سیزده میلیون وجه هتل رو از کارگاگزار کشور مقصد گرفتید با مدرک این حرف رو میزنم و پول های مردم را درحساب های بانکی خودتان بلوکه کرده اید که سود ان را بگیرید این سودها خاری شود در گلوهایتان

      1. بابک خدادوست می‌گوید

        سلام دوست عزیز
        باور کنید ما هم چنین مشکلات بزرگی رو با پروایدرها داریم و همه روزهای تعطیلی و قرنطینه رو داریم کار میکنیم تا درست بشه. مطمئن باشین که وجه به حسابتون واریز میشه 🙂

  80. حمیدرضا می‌گوید

    سلام دفتر هواپیمایی خود پیامک زده و از من درخواست کنسل نمودن بلیط را دارد آنهم بلیطی که بعد از ۱۲ اسفند خریداری شده است لذا انتظار این است سریعا مبلغ را به من برگرداند تا بتوانم مجدد بلیط دیگری تهیه نمایم نه اینکه بگوید برو برای یک هفته دیگر تو نوبت قرار بگیر تا پولت را بریزیم به حساب. این یعنی سو استفاده از پول من.
    چرا که من این آخر سالی باید از دیگران قرض بگیرم برای تهیه بلیط مجدد لذا اگر هواپیمایی یا دفاتر آژانس نیاز به پول دارند بروند وام یا قرض‌الحسنه بگیرند ومردم را دچار مشکل نکنندضمنا من یک نوبت خودم بلیطم را کنسل کردم که بلافاصله دفتر جریمه کنسلی از من گرفت ومبلغ را استرداد داد وگفتند چون بعد از ۵ اسفند بلیط گرفته ای جریمه باید بشوی. خدایی این شد عدالت؟ کرونا که چه عرض کنم بدتر از آنهم سرمان باید حق ما است چرا که در ارتباط با شعر بنی آدم اعضای یکدیگر. … کاملا گمنامیم و فاقد عمل

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      حتما با پشتیبانی تماس بگیرین و شماره سفارشتون رو اعلام کنین. مطمئن باشین مساله رو براتون حل میکنن 🙂

  81. سیما می‌گوید

    من بلیط تونس رو از مبدا استانبول خریدم و الان راهی برای رسیدن به استانبول ندارم. درخواست استرداد بلیط رو دادم اما پاسخی که دریافت کردم اینه که بلیط غیرقابل استرداد است. به نظرم غیرقابل استرداد در مورد این شرایط معنی ندارم. دوست دارم بدونم علی‌بابا چه تلاش و مذاکره‌ای با ایرلاین برای این شرایط می‌کنه و یا کرده ‌

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      تمام این تعاملات بر اساس اطلاعیه‌ای انجام میشه که خود ایرلاین صادر میکنه 🙂

  82. مهدی می‌گوید

    طبق گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی تمامی بلیت هایی که قبل از ۵ اسفند خریداری شده اند مبلغ باید بدون کسر وجه برگشت داده شود و هیچ ماده و تبصره دیگری نگفته اند.
    ولی اینجا شاهد این هستیم هر ایرلاین قوانین خودش رو گفته.

    انتظار از علی بابا این است که حافظ حقوق مسافر باشد نه حامی دزدی های شرکت های هوایی از جمله ایران ایر تور.
    که تو این شرایط بحرانی دارند از جیب مردم دزدی می کنند.

    بنده حدود یک هفته است نتوانسته ام کل وجه خود را از علی بابا پس بگیرم.

    1. بابک خدادوست می‌گوید

      سلام مهدی عزیز
      بابت تاخیر در پرداخت متاسفیم؛ به علت حجم بالای استردادها، پرداخت از سمت تامین‌کننده‌ها هم با تاخیر انجام میشه. به محض واریزی از سمت تامین‌کننده‌ها ما هم پرداخت می‌کنیم.

      1. امین ابراهیمی می‌گوید

        سلام من یه بلیط قطار خریدم ،قطاره زاهدان به تهران مورخ ۷ فروردین ۹۹ که بلیط رو شب قبلش قبل از ساعت ۱۲ لغو و استرداد کردم ولی هنوز پولش به حسابم نیومده هیچ روش ارتباطی هم با شما نیست فقط فروش بلیط دارید یه اپراتور ندارید لطفا راهنماییم کنید

        1. بابک خدادوست می‌گوید

          سلام امین. بازه استرداد قطار تا ۳۰ روز کاری هست 🙂

  83. سحرناز شجاعیون می‌گوید

    با سلام ما برای پنجم فروردین بلیت رفت به کیش داریم با توجه به شرایط فعلی و قوانین کنسلی که نوشتین پرواز ما ایران ایرتور هست و این شرکت فقط تکلیف بلیت های تا بیست و پنجم اسفند را تعیین کرده تکلیف ما چیست؟