اطلاع از آخرین محدودیت‌های پرواز، هتل و اقامتگاه

به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، خرید پرواز، رزرو هتل‌ و اجاره اقامتگاه‌ با محدودیت‌هایی همراه شده است. در این مطلب تمام محدودیت‌های ایرلاین‌های داخلی، ایرلاین‌های خارجی و هتل‌ها را می‌توانید مشاهده کنید. این مطلب با توجه به آخرین اطلاعیه‌ها به‌روز خواهد شد و شما می‌توانید تمام اخبار مربوطه را در همین صفحه دنبال کنید.

محدودیت رزرو هتل‌های داخلی و اقامتگاه‌ها

به دستور دادستانی کل کشور، امکان رزرو و اجاره هتل و اقامتگاه تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

محدودیت پروازهای داخلی و شرایط استرداد بلیط

برای اطلاع کامل از آخرین وضعیت پروازهای داخلی کافی است به مطلب شرایط کنسلی بلیط پروازهای داخلی مراجعه کنید. در همین مطلب به تفصیل شرایط استرداد بلیط برای هر ایرلاین را توضیح داده‌ایم. لطفا شرایط استرداد را با دقت بخوانید، پس از آن برای استرداد بلیط به پنل کاربری خود در سایت علی‌بابا مراجعه کنید و در صفحه سفارشات و استردادها، برای استرداد بلیط خود اقدام کنید.

محدودیت پروازهای خارجی و شرایط استرداد بلیط

برای اطلاع کامل از آخرین وضعیت پروازهای خارجی کافی است به مطلب محدودیت در پروازهای خارجی مراجعه کنید. در این مقاله هم مانند مورد قبلی شرح کاملی از شرایط استرداد بلیط برای هر ایرلاین را توضیح داده‌ایم. لطفا شرایط استرداد را با دقت بخوانید، پس از آن برای استرداد بلیط به پنل کاربری خود در سایت علی‌بابا مراجعه کنید و در صفحه سفارشات و استردادها، برای استرداد بلیط خود اقدام کنید.

اگر به‌دنبال راهنمای تصویری هستید

چنانچه به دنبال راهنمای تصویری و قدم‌به‌قدم برای استرداد بلیط خود هستید، می‌توانید به صفحه راهنمای استرداد بلیط در وب‌سایت علی‌بابا مراجعه کنید.

  • اشتراگذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام … من پریشب بلیط گرفتم واسه ۲۰ فروردین از بندر به تهران و از تهران به گرگان، دیروز ساعت ۱۷:۳۳ دقیقه به من پیام دادن که زمان پرواز بندرم تغییر کرده و شده ساعت ۱۴:۲۵ به جای ۰۹:۵۰ ساعت پرواز تهران گرگانم ۱۴:۰۵ بود الان استرداد زدم بهم گفتن بلیط تهران گرگان ۵۰٪ جریمه میخوره برام … یعنی واقعا درسته همچین چیزی؟

    1. سلام امیرحسین عزیز
      جریمه‌هایی که روی بلیط اعمال میشه سیستمی هست که دستورالعملش‌رو شرکت مسافربری یا ایرلاین خودش مشخص میکنه 🙂 اگه سوال ذیگه‌ای داری بنویس

  2. سلام خسته نباشین پرواز های خارجی کی باز میشن برای خرید بلیت برگشت به ایران ؟؟ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام نازنین عزیز
      پروازهای خارجی باید طبق اعلام دولت‌ کشورها و ایرلاین‌ها فعالیتشون رو شروع کنن و هنوز در این مورد اطلاعیه یا اخباری نیومده 🙂

  3. سلام من 1ماهه بلیط رفت و برگشت قطار به رشت استرداد دادم به شما
    هنوز مبلغی به حساب من واریز نشده لطفاً پیگیری کنید زنگ زدم شرکتتون گفتن سرمون شلوغه طول می‌کشه 1ماه شد دیگه من چیکار میکنید به خدا ما خودمون هم مشکل داریم
    بلیط رفت 1015063780 هشت نفر
    بلیط برگشت 1015063476هشت نفر

    1. سلام مهدی عزیز
      همونطور که پشتیبانی هم گفته، واقعا حجم استردادها خیلی زیاده. ما بابت تاخیر عذرخواهی می‌کنیم، ولی باور کنین همه بار هم روی دوش علی بابا نیست. هتل‌ها، شرکت‌های ریلی و ایرلاین‌ها هم در برگشت دادن وجه مشتری‌ها به علی بابا خیلی کند عمل میکنن و اینکه روزهای تعطیلی کار نمیکنن، با اینکه تیم‌های علی بابا نه تنها در ایام تعطیلی حتی در ایام قرنطینه هم فعال بودن. مطمئن باشین که وجه براتون واریز میشه 🙂

  4. سلام
    درتاریخ ۲۱اسفند بلیط قطار رو کنسل کردم‌ هنوز وجه پرداخت نشده مگه چقدر طول میکشه آخه واریز وجه.لطفا پیگیری کنید ممنونم
    شماره سفارش۱۰۱۵۲۸۰۴۸۰

    1. سلام پریسای عزیز
      مطمئن باش که وجه برات واریز میشه. حجم استردادها بسیار بالاست و اینکه خیلی از ایرلاین‌ها، هتل‌ها و شرکت‎‌های ریلی هم همکاری مناسبی نمیکنن 🙂

  5. سلام من بلیط رفت و برگشت قطار تهران مشهد تاریخ ۹ و ۱۳ داشتم که قبل از اعلام دولت بابت جریمه بلیط ها بلیط رو کنسل کردم ۱۰ در صد از کل مبلغ بابت جریمه کم شد الان باید چیکار کنم

    1. سلام مهدی عزیز
      جریمه‌ای که از مبلغ کم میشه طبق اطلاعیه خود شرکت‌هاست. بقیه مبلغ هم براتون برگشت داده میشه، فقط الان چون حجم استردادها خیلی بالاست، این فرایند کمی زمان‌بره 🙂

  6. با سلام،
    بنده در تاریخ ۲۶ و ۲۷ اسفند بلیط های قطار خریداری شده را کنسل کردم اول قرار شده بود ظرف مدت ۷۲ ساعت پول بلیط های خریداری شده به حسابم عودت داده شود. ولی پس از تماس با کارشناسان علی بابا به من گفتند با توجه به حجم بالای استرداد و عدم همکاری شرکت راه آهن، هزینه های بلیط شما ظرف مدت ده روز نهایتا بیست روز عودت داده خواهد شد ولی امروز که بعد از بیست روز مجددا تماس گرفتم ضمن پوزش خواهی مجدد، گفتند که با آنها نهایت همکاری را داشته باشم. در صورتی که با شرکت راه آهن تماس گرفتند، گفتند که پول را عودت داده است و این شرکت علی بابا هست که پرداخت به شما نکرده است. خواهشمندم دقیقا به من اعلام بفرمایید که تا کی باید منتظر پر اخت هزینه بلیط های کنسل شده ام باشم.

    شماره سفارشهای بنده
    ۱۰۱۴۸۴۸۲۶۷ و ۱۰۱۴۸۴۶۸۹۸

  7. سلام.من در تاریخ ۲۹ برج ۱۲ از اهواز به مشهد بلیط هواپیما گرفتم ودر تاریخ ۶ فروردین کنسل کردم میشه لطفا پیگیری کنید چه تاریخی پول به حسابم واریز میشود..باسپاس

    1. سلام دوست عزیز
      به خاطر حجم بسیار بالای استردادها ممکنه کمی طول بکشه، اما مطمئن باشین که براتون واریز میشه. میتونین با پشتیبانی هم تماس بگیرین و شماره سفارش بدین تا براتون پیگیری کنن 🙂

  8. سلام
    من بلیط قطار خریده بودم مبلغ استرداد به حساب کاربری علی بابا منتقل شده من موقع استرداد زده بودم که به حسابم واریز بشه الان باید چی کار کنم؟؟

    1. سلام علی عزیز
      داستان از این قراره که پول‌ها همه دست ایرلاین‌ها و هتل‌ها هست و هنوز وجهی رو به علی‌بابا واریز نکردن. علی‌بابا برای اینکه حساب هر شخص شفاف باشه، وجه‌هارو به صورت اعتبار به شما برگشت میزنه و همه این اعتبارها قراره به صورت وجه براتون واریز بشه. فقط چون حجم استردادها خیلی زیاده، این فرایند زمان می‌بره. تیم‌های ما (مخصوصا پشتیبانی) نه فقط در ایام تعطیلات نوروزی، بلکه در ایام قرنطینه هم دارن کار می‌کنن تا مشکلات شما عزیزان رو برطرف کنن 🙂

  9. باسلام.بیشتر از یک ماه هست بلیط قطار رو کنسل کردم ولی متاسفانه هنوز مبلغ برگشت نشده به حسابم.شماره خریدم این بوده 1014955834
    ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

    1. سلام رحیم عزیز
      سفارش شما پیگیری شد. مطمئن باشین که براتون واریز میشه؛ حجم استردادها واقعا خیلی زیاده و کمی زمان می‌بره. تیم‌های ما در ایام تعطیلات و حتی قرنطینه هم دارن کار می‌کنن 🙂

  10. با سلام و عرض خسته نباشید،
    من قبلا هم چند بار با پشتیبانی تماس گرفتم و جوابای مسخره و سر بالا شنیدم، اینکه اینجا ما شماره سفارش بذاریم و شما پیگیری کنید بدرد نمیخوره، من ۱۶ اسفند بلیطامو پس دادم، هنوز پولی به حسابم نیومده، اگه بحث جبران ضرر بوده با نگه داشتن این پول به مدت یک ماه باید ضرر شما صفر شده باشه. به هر حال من از شرکت علی بابا در حال شکایت در سایت کسب و کارهای اینترنتی و … هستم، اگر این روند بازم ادامه پیدا کنه مطمئنا از خیر پولم میگذرم و یه کمپین توی شبکه های مجازی میسازم و اون موقع شما یه شاکی چند صد نفری خواهید داشت،اطلاعات حقوقی کافی هم در این زمینه دارم، پس بهتره تا ۴۸ ساعت آینده اقدامات لازم رو انجام بدید.

    1. سلام دوست عزیز
      داستان از این قراره که پول‌ها همه دست ایرلاین‌ها و هتل‌ها هست و هنوز وجهی رو به علی‌بابا واریز نکردن. علی‌بابا برای اینکه حساب هر شخص شفاف باشه، وجه‌هارو به صورت اعتبار به شما برگشت میزنه و همه این اعتبارها قراره به صورت وجه براتون واریز بشه. فقط چون حجم استردادها خیلی زیاده، این فرایند زمان می‌بره. تیم‌های ما (مخصوصا پشتیبانی) نه فقط در ایام تعطیلات نوروزی، بلکه در ایام قرنطینه هم دارن کار می‌کنن تا مشکلات شما عزیزان رو برطرف کنن 🙂

  11. با سلام
    بنده بلیت های رفت و برگشت کیش رو مطابق شرایط استرداد دادم و مبلغ بعد یک هفته به اعتبار من مرجوع شده و الان از یکماه بیشتر که میخوام به حساب باکنی برگرده و برداشت کنم ولی کسی جوابگو نیست این مبلغ رو شما بلوکه کردین تو حساب خودتون کار درستی نیست شماره سفارش 1015506477

    1. سلام مهدی عزیز
      داستان از این قراره که پول‌ها همه دست ایرلاین‌ها و هتل‌ها هست و هنوز وجهی رو به علی‌بابا واریز نکردن. علی‌بابا برای اینکه حساب هر شخص شفاف باشه، وجه‌هارو به صورت اعتبار به شما برگشت میزنه و همه این اعتبارها قراره به صورت وجه براتون واریز بشه. فقط چون حجم استردادها خیلی زیاده، این فرایند زمان می‌بره. تیم‌های ما (مخصوصا پشتیبانی) نه فقط در ایام تعطیلات نوروزی، بلکه در ایام قرنطینه هم دارن کار می‌کنن تا مشکلات شما عزیزان رو برطرف کنن 🙂

      1. بابک عزیز،
        شما پیام بنده را درست مطالعه نکردید و جواب تکراری را برایم ارسال نمودید بنده منظورم ایرلاین و هتل نبودش و قطار منظور بوده است.

        1. مهدی جان
          پیامتون رو دقیقا مطالعه کردم. شرایط قطار هم مشابه همینه. می‌خوایین شماره سفارش بدین تا من مستقیما از پشتیبانی پیگیر بشم؟ یا اگر فکر میکنی کمکی از دست من برمیاد، حتما بگو 🙂
          تمام دغدغه ما علی بابایی‌ها، مخصوصا در این ایام بحرانی، اینه که شمارو همراهی کنیم

  12. با سلام و خسته نباشید. وجه استرداد ب صورت اعتبار برای من برگشته . چطور باید ب حساب بانکی بریزم

    1. سلام حسین عزیز
      این مبالغ براتون واریز خواهند شد. ما به صورت اعتبار برگشت زدیم تا مطمئن باشین که مبلغ شما مد نظر ما هست و چیزی ازش کم نشده. فقط حجم استردادها بسیار بالاست و کمی زمان می‌بره 🙂

  13. درود بر شما
    بنده از مشتریان قدیمی علی بابا هستم.
    با توجه به بسته شدن تمامی مرزهای اروپایی و کنسل شدن مسافرتها، بنده نیز در پنجم فروردین دو هتل رزرو شده را کنسل کردم.
    در آن تاریخ کارشناس محترم علی بابا به بنده فرمودند که به دلیل حجم بالای استردادها مبالغ تا نهایتا بیست روز واریز میشه به حساب بانکی.
    امروز شانزدهم فروردین یکی از هتلها بصورت اعتباری برگشت شده.
    بنده مجددا با علی بابا تماس گرفتم و حالا اینبار به بنده گفته که دو ماه دیگه به حساب بانکی واریز خواهد شد.!!!!
    مبلغ استراداد با کسر جریمه حدود ۲۲ میلیون میباشد و بنده با توجه به شرایط کسب و کار پیش آماده شدیدا به مبلغ فوق نیازمندم.
    خواهش دارم در این مورد اقدامی عاجل صورت بگیره.

    1. سلام آقای کرمیان عزیز و محترم
      ممنونم که در نهایت آرامش و درک متقابل دارین پیام میدین. لطف کنین شماره سفارشتون رو اینجا کامنت بذارین یا به بخش پشتیبانی اعلام کنین تا من پیگیری کنم 🙂

  14. با سلام
    بنده در تاریخ ۱۹ بهمن ماه برای هتلی در شهر وان ترکیه از سایت خریدی به مبلغ حدود ۵ میلیون تومان انجام دادم در تاریخ ۱۷ اسفند ماه کنسل کردم که برخلاف اطلاعیه های سازمان گردشگری مبلغ ۲۰۰هزارتومان برای کنسلی کم کردید اما امروز بعد از گذشت ۱ ماه از تاریخ کنسلی هنوز مبلغ را به حساب بنده واریز نکرده اید و پشتیبانی هم جواب درستی نمیدهد و فقط میگوید صبر کنید این جواب اعتماد و خرید های‌متعدد از سایت شماست ؟؟؟؟ لطفا خیلی سریع مبلغ را به حساب بنده واریز کنید نگه داشتن مبلغ به عنوان اعتبار درسایت خودتان برای بنده دردی را دوا نمیکند با این اوضاع اقتصادی و داشتن بیمار در منزل و هزینه ها ……اصلا عملکرد شما درست نیست

    1. سلام دوست عزیز
      از روزی که موضوع استردادها شروع شده، تیم‌های ما (مخصوصا پشتیبانی) بی‌وقفه دارن کارن می‌کنن، نه تنها در ایام تعطیلی بلکه حتی در ایام قرنطینه. البته این تعهد و افتخار ماست که هم در شرایط مساعد و مهم‌تر از اون، در شرایط بحرانی پیش شما باشیم. شما دوست عزیز هم اگر از پشت پرده این اتفاقات خبردار بشین، واقعا متاثر میشین. در مورد جریمه کنسلی، شرکت‌ها همه موظف هستند طبق آخرین اطلاعیه “موثق” ایرلاین عمل کنن و همیشه این اطلاعیه‌ها در به‌روزترین حالت به ما می‌رسه و ما هم در مجله در اختیار شما عزیزان قرار می‌دیم. در مورد دیرکرد پرداخت، از شما خیلی عذرخواهی می‌کنیم، اما واقعا دیگر نیازی به شرح ماوقع نیست و خودتون شاهدین که چقدر اوضاع شلوغ و سخت شده. مطمئن باشین که این مبلغ به حسابتون برگشت داده میشه؛ این دیرکرد هم فقط به خاطر حجم بسیار بالای استردادهاست. اگر باز هم مشکلی هست، یا با پشتیبانی تماس بگیرین و یا شماره سفارشتون رو بدین تا من شخصا پیگیری کنم 🙂

  15. سلام.
    اواخر بهمن برای تاریخ ۲ فروردین بلیط رفت و برگشت برای ۲ نفر به استانبول خریدیم. نزدیک به ۱۷ میلیون. ۱۹ اسفند استرداد زدیم، ولی امروز همکارانتون به یکی از دوستان که ایشون هم همراه ما بلیط رفت برگشت ترکیش رو خریده بودن، گفتن که تاریخ بلیططتون رو عوض کنید و ترکیش پول رو پس نداده و از این حرفها. این هست خوش قولی و سابقه درخشان علی بابا؟؟؟؟؟ وقتی با پشتیبانی هم تماس میگیریم هی میگن باهاتون تماس میگیریم و خبری ازشون نمیشه، تو این شرایط پر استرس و وضعیت مالی، همین و کم داریم، لطفا پول ما رو کامل و سریع برگردونید

    1. سلام دوست عزیز
      مساله شمارو با بخش پشتیبانی بررسی کردیم. تاریخ یکم فروردین 1399 واریز به حساب شما برگشت زده شده، ولی استعلام تراکنش none هست، به این معنی که شماره حسابتون مشکل داشته. لطفا با پشتیبانی تماس بگیرین و مطمئن باشین که راهنمایی می‌کنن. یا میتونین شماره سفارش رو اینجا هم کامنت کنین تا من منتقل کنم 🙂

  16. سلامممم…الان که ۱۵ فروردین هست اگه من از الان بلیط قطار برای ۲۷فروردین بگیرم کنسل نمیشه بخاطر کرونا اخه تو برنامه زده که ۲۷ قطار هست ایا واقعا قطار در اون تاریخ حرکت داره کنسل نمیشه

  17. سلام وقت شما بخیر اکر در مورد پروازها خارجی در این قسمت اطلاع رسانی کنید که کدام مسیر پرواز است یا کدام مسیر پرواز نیست از جمله پروازهایی انگلیستان ممنون میشم

    1. سلام داریوش عزیز
      ما هر اطلاعیه‌ای که به دستمان می‌رسد را بعد از تایید از طرف منبع، به اشتراک می‌ذاریم 🙂

  18. سلام.
    با توجه به کنسلی پرواز ایران ایر آلمان به ایران، من استرداد رو انجام دادم اما اطلاعات بانکی نخواست. ایمیل به پشتیبانی هم زدم. آیا کفایت میکنه و باید فقط بیست روز صبر کنم؟ مبلغ به طور کامل استرداد میشه درسته؟

    1. سلام پویای عزیز
      بله مبلغ براتون واریز میشه و نیازی به اطلاعات دیگه‌ای نیست. اینکه کامل مسترد میشه یا نه باید به اطلاعیه ایرلاینتون در مورد جریمه مراجعه کنین که روی وب‌سایت علی بابا هم داریم 🙂

  19. سلام ۱۵ اسفند بلیط رفت و برگشت قطار رو مسترد کردم ولی هنوز پول بلیط رو نگرفتم اول گفتن ۴۸ ساعته بعدا گفتن بخاطر حجم زیاد کنسلی ها ۱۰ روزه برمیگرونیم الان ۱۴ فروردینه یه روز دیگه میشه یکماه هنوز پول بلیط رو پس ندادین

    1. سلام علی عزیز
      حجم استردادها بسیار بالاست و ما هر روز داریم پیش می‌بریم (حتی در روزهای تعطیلی). مطمئن باشین که براتون واریز میشه. میتونی با پشتیبانی تماس بگیری، شماره سفارش بدی و پیگیری هم بکنی 🙂

  20. باسلام
    در تاریخ 9 و 19 فروردین ماه بلیط پرواز آبادان به اصفهان برای پدرم گرفتم که (ایران ایر_آسمان ) متاسفانه این پروازها لغو شدند.
    چند بار برای استرداد اقدام کردم اما متاسفانه مراحل انجام نشد.

    1. سلام دوست عزیز، با پشتیبانی تماس بگیرین و قضیه رو بگین. مطمئن باشین که راهنمایی میکنن 🙂

    2. با سلام
      ما جمعی از دانشجویان ایرانی در قبرس شمالی گیر کردیم و هیچ پروازی اینجا برای ایرانیا نیست از عراق و ترکیه پروازهای چارتر جهت بازگشت مردم و دانشجویانشان خودشان فرستادن ،بالغ بر چندصد نفر دانشجو و خانواده های ایرانی با بچه های خردسال اینجا قصد بازگشت به ایران رو دارن اما پروازی نیست ، خواهش میکنم صدای ما باشید، اگر میتونید جهت بازگشت به ما کمک کنید

      1. سلام
        قبرس شمالی (ارجان) هستین یا جنوبی (لارناکا)؟
        بهترین راه اینه که به یکی از نزدیک‌ترین شهرها یا حتی کشورهای اطراف که درحال حاضر پرواز قطری ازش انجام میشه مراجعه کنین. برای اطلاعات در مورد این موضوع میتونین به نزدیک‌ترین فرودگاه محل سکونت مراجعه کنین و بعد با اولین پرواز قطری تشریف بیارین ایران 🙂

  21. با سلام

    طبق قوانین مندرج باید هزینه های کنسلی کامل عودت شوند.

    ۸۰ درصد از بلیط را کسر کرده اید و مابقی را برگردانده اید؟!‌
    حتی مبلغ واریزی هم با مبلغ پیامک همخوانی ندارد!!!‌

  22. الان بلیط گرفتیم از قرنطینه بریم سر کار تاریخ بلیط ۱۳ هم هست و الان اعلام کردن ۱۲ و ۱۳ فروردین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌منع آمد و شد گذاشتن.
    تکلیف چیه

    1. سلام فرزاد عزیز
      اگر پیامکی مبنی بر ابطال پرواز نگرفتین یعنی پروازتون انجام میشه. در رابطه با منع رفت و آمد، ایرلاین مسئولیتی نداره و اگه نمیتونین خودتون رو برسونین فرودگاه، با جریمه کنسل کنین 🙂

  23. بلیط قطار ها چی ؟؟؟
    ما برای ۱۵هم بلیط داریم
    یزد به تهران

    میزنه قطاری در این تاریخ حرکت نمیکنه!!!!!!؟

    1. سلام علی
      برای قطار اگر حرکت لغو بشه، خود تامین‌کننده پیامک میده بهتون. برای اطلاعات بیشتر با ۱۵۳۹ تماس بگیرین یا با راه آهن مبدا.

  24. علی بابا من ۲۱ اسفند بلیطم‌رو کنسل کردم‌چرا مبلغ رو پرداخت نمیکنید؟؟؟؟؟

  25. سلام من میخواستم برای مشهد بلیط بگیرم از تهران به کیش آیا فرودگاه مهرآباد تعطیل شده ؟؟و هیچ پروازی نیست؟من پزشکم و باید به مشهد بروم خواهشا یکی جواب بده بهم

    1. سلام رامین عزیز
      فرودگاه مهرآباد تعطیل نیست اما برای ورود به کیش محدودیت پروازی وجود داره و اجازه نمیدن.

  26. قيمت391,500
    477630601
    98/12/22-15:05
    قطار820س4كوپه5ص25
    كد8004قيمت391,500
    477630621
    98/12/22-15:05
    قطار820س4كوپه5ص26
    كد8004 ولی حرکت انجام نشد ولی پول بلیط هم نتونستیم پس بگیریم راه اهن یزد یه شماره گویا۱۵۳۹بما داده که همش اشغاله

  27. سلام
    در صورت در خواست استرداد بلیط پروازهای خارجی که توسط ایرلاین های خارجی کنسل شده اند، کل مبلغ برگردانده میشود؟
    متاسفانه کسی تلفنی پاسخگو نیست و هنگام تماس، به صدای ضبط شده ارجاع میشود.

    1. سلام فرشته عزیز
      لطفا با پشتیبانی تماس بگیر و شماره سفارش بده. حتما کمکت میکنن

  28. سلام
    من تاریخ ۱۶ اسفند بلیط ایران ایر تهران به مشهد مورخ ۱۷ اسفند رو به علت اعلام تاخیر ۸ ساعت ثبت استرداد کردم . امروز ۵ فروردین هست و با اینکه ۲ بار تماس گرفتم با پشتیبانی هنوز وجه من استرداد نشده . برای استعلام از ایر لاین و استرداد بیشتر از ۲۰ روز زمان لازم هست ؟ به نظر من یکم غیر منطقی می باشد

    1. حجم استردادها خیلی بالاست و ممکنه کمی طول بکشه، اما مطمئن باشین که براتون واریز میشه 🙂

  29. سلام.۵ اسفند ۹۸ دو فقره بلیط رفت و برگشت تهران-شیراز به شماره سفارش ۱۰۱۴۹۸۰۵۱۱ به دلیل کرونا کنسل نمودم.کد کنسلی ۰۹۸۳۹
    علیرغم پیگیری های بعمل امده از طریق ایمیل و تماس تلفنی با پشتیبانی و ضمن تشکر از ارجاع به واحو مربوطه هنوز ماوالتفات کسر شده مسترد نگردیده است .لطفا اعلام نظر فرمایید. سپاسگزارم

    1. سلام هادی عزیز
      درخواست شمارو به بخش پشتیبانی منتقل کردم و دارن بررسی میکنن 🙂

  30. سلام‌ ما برای ۳فروردین بلیط قطار داشتیم‌ که ۲۱اسفند بلیط رو کنسل کردیم‌اما هنوز مبلغ به ما برگرداننده نشده است.تا کی باید صبر کنم.؟؟؟؟؟؟؟لطفا راهنمایی کنید.
    باتشکر

    1. سلام پریسا
      حجم استردادها خیلی بالاست و ممکنه کمی طول بکشه، اما مطمئن باشین که براتون واریز میشه 🙂

  31. سلام.
    پشتیبان محترم لطفا نظر منو منتشر کنید با اینکه به ضرر خودتونه. من به خاطر شیوع کرونا مجبور شدم 3 سری بلیط قطار 2 نفرمو کنسل کنم. متاسفانه با اینکه چندین روزه میگذره اما هنوز حتی یکی از وجه های من عودت داده نشده. با پشتیبانی که تماس گرفتم گفتن بودجشون تامین نیست. برای من قابل باور نیست. علی بابا از 1 ماه قبل از حرکت قطار پول ما رو میگیره و براش پس اندازه و سود بانکیشو میتونه بگیره. الان ک مسافرها به مشکل برخوردن دقیقا متوجه شدیم علی بابا هم چقدر حفظ حقوق مسافر براش مهمه. من بعد ازین دوست ندارم ازتون خرید کنم. متاسفم که پول ما رو نگه داشتید و ازش سو استفاده می‌کنید. باید ماها راضی باشیم که نیستیم. حالا اینجوری پولدار شید.

    1. سلام فاطمه عزیز
      شرایط شمارو درک می‌کنیم. واقعا حجم استردادها خیلی زیاده و به همین نسبت تاخیر ایجاد شده توی پرداخت وجه

  32. سلام.ما برای تاریخ ۹۸/۱۲/۲۵ بلیط تبریز به ترابزون خرید کردیم.الان که مرزهارو بستن و میخواییم بلیط هارو برگردونیم میریم شرکت خوش راه سفر میگه برید از هر جا خرید کردین استرداد کنید.اینجا هم که میایم همش مینویسه خطایی رخ داد.الان نمیدونیم چکار باید بکنیم.اصلا کسی جوابگو هست یا نه؟

    1. سلام دوست عزیز
      لطفا با پشتیبانی تماس بگیرین و شماره سفارشتون رو اعلام کنین 🙂

    2. سلام شما ها چقدر بی انصاف هستید یک ماه از کنسل شدن هنل خارجی ما گذشته مبلغ سیزده میلیون وجه هتل رو از کارگاگزار کشور مقصد گرفتید با مدرک این حرف رو میزنم و پول های مردم را درحساب های بانکی خودتان بلوکه کرده اید که سود ان را بگیرید این سودها خاری شود در گلوهایتان

      1. سلام دوست عزیز
        باور کنید ما هم چنین مشکلات بزرگی رو با پروایدرها داریم و همه روزهای تعطیلی و قرنطینه رو داریم کار میکنیم تا درست بشه. مطمئن باشین که وجه به حسابتون واریز میشه 🙂

  33. سلام دفتر هواپیمایی خود پیامک زده و از من درخواست کنسل نمودن بلیط را دارد آنهم بلیطی که بعد از 12 اسفند خریداری شده است لذا انتظار این است سریعا مبلغ را به من برگرداند تا بتوانم مجدد بلیط دیگری تهیه نمایم نه اینکه بگوید برو برای یک هفته دیگر تو نوبت قرار بگیر تا پولت را بریزیم به حساب. این یعنی سو استفاده از پول من.
    چرا که من این آخر سالی باید از دیگران قرض بگیرم برای تهیه بلیط مجدد لذا اگر هواپیمایی یا دفاتر آژانس نیاز به پول دارند بروند وام یا قرض‌الحسنه بگیرند ومردم را دچار مشکل نکنندضمنا من یک نوبت خودم بلیطم را کنسل کردم که بلافاصله دفتر جریمه کنسلی از من گرفت ومبلغ را استرداد داد وگفتند چون بعد از 5 اسفند بلیط گرفته ای جریمه باید بشوی. خدایی این شد عدالت؟ کرونا که چه عرض کنم بدتر از آنهم سرمان باید حق ما است چرا که در ارتباط با شعر بنی آدم اعضای یکدیگر. … کاملا گمنامیم و فاقد عمل

    1. سلام دوست عزیز
      حتما با پشتیبانی تماس بگیرین و شماره سفارشتون رو اعلام کنین. مطمئن باشین مساله رو براتون حل میکنن 🙂

  34. من بلیط تونس رو از مبدا استانبول خریدم و الان راهی برای رسیدن به استانبول ندارم. درخواست استرداد بلیط رو دادم اما پاسخی که دریافت کردم اینه که بلیط غیرقابل استرداد است. به نظرم غیرقابل استرداد در مورد این شرایط معنی ندارم. دوست دارم بدونم علی‌بابا چه تلاش و مذاکره‌ای با ایرلاین برای این شرایط می‌کنه و یا کرده ‌

    1. سلام دوست عزیز
      تمام این تعاملات بر اساس اطلاعیه‌ای انجام میشه که خود ایرلاین صادر میکنه 🙂

  35. طبق گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی تمامی بلیت هایی که قبل از ۵ اسفند خریداری شده اند مبلغ باید بدون کسر وجه برگشت داده شود و هیچ ماده و تبصره دیگری نگفته اند.
    ولی اینجا شاهد این هستیم هر ایرلاین قوانین خودش رو گفته.

    انتظار از علی بابا این است که حافظ حقوق مسافر باشد نه حامی دزدی های شرکت های هوایی از جمله ایران ایر تور.
    که تو این شرایط بحرانی دارند از جیب مردم دزدی می کنند.

    بنده حدود یک هفته است نتوانسته ام کل وجه خود را از علی بابا پس بگیرم.

    1. سلام مهدی عزیز
      بابت تاخیر در پرداخت متاسفیم؛ به علت حجم بالای استردادها، پرداخت از سمت تامین‌کننده‌ها هم با تاخیر انجام میشه. به محض واریزی از سمت تامین‌کننده‌ها ما هم پرداخت می‌کنیم.

      1. سلام من یه بلیط قطار خریدم ،قطاره زاهدان به تهران مورخ ۷ فروردین ۹۹ که بلیط رو شب قبلش قبل از ساعت ۱۲ لغو و استرداد کردم ولی هنوز پولش به حسابم نیومده هیچ روش ارتباطی هم با شما نیست فقط فروش بلیط دارید یه اپراتور ندارید لطفا راهنماییم کنید

  36. با سلام ما برای پنجم فروردین بلیت رفت به کیش داریم با توجه به شرایط فعلی و قوانین کنسلی که نوشتین پرواز ما ایران ایرتور هست و این شرکت فقط تکلیف بلیت های تا بیست و پنجم اسفند را تعیین کرده تکلیف ما چیست؟