درباره علی بابا

علی‌بابا یعنی تجربه شایسته سفر

آژانس هواپیمایی علی بابا

عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علی‌بابا اینجاست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند، تجربه‎‌ای که برازنده منزلت شما باشد.
سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در علی‌بابا خلاصه شده است. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما یا قطار، سیستمی یا چارتر، کاری یا تفریحی. سبد خدمات علی‌بابا کامل است و ما پاسخگوی همه نیازهای شما هستیم.
علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست.از زمانی که قصد سفرکرده‌اید تا خرید بلیط تا پشتیبانی 24 ساعته توسط یک تیم 150 نفره، و حتی تا زمانی که برنامه‌هایتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیطرا دارید. همه چیز با چند کلیک ساده اتفاق می‌افتد.
علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران وفادار و شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام علی‌بابا شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورداعتماد شما هستیم.

ارزش‌های علی‌بابا

علی‌بابا یک خانواده بزرگ است؛ خانواده‌ای که در آن روابط افراد بر اساس اعتماد و همکاری متقابل تعریف شده. در بین اعضای این خانواده ارزش‌هایی شکل گرفته تا کار کردن به یک فعالیت لذت‌بخش تبدیل شود.

گفت خنثی و شنود موثر

ما در علی‌بابا گفته‌های همکاران را بدون پیش‌زمینه می‌شنویم و اهل پیش‌داوری نیستم. ضمن اینکه همیشه منظورمان را واضح و بدون تفسیر بیان می‌کنیم.

حرمتِ کلام

ما در علی‌بابا برای انجام وظایفمان منتظر کلمه‌ها هستیم، نه دستورالعمل و نامه‌ی رسمی؛ درست مثل یک خانواده.

عاملیت

همه‌ی علی‌بابایی‌ها خودشان را مسئول انجام دادن و یا انجام ندادن کارهای‌شان می‌دانند و این مسئولیت را در تمام مدت زندگی کاری‌شان پذیرفته‌اند.

روابط شبکه‌ای

ما در علی‌بابا به دنبال برقراری روابط میان فردیِ فراتر از سِمَت، سطح و واحد هستیم تا با تجربه‌ها و تخصص یکدیگر آشنا شویم و سرمایه‌ی اجتماعی علی‌بابا را افزایش دهیم.

تعهد حرفه‌ای

ما در علی‌بابا به دنبال ارزیابی تعهد در تمامی ابعاد آن بوده و در پی ارزش افزوده‌ی دو طرفه از سمت سازمان و برای سازمان هستیم.

توانمندسازی

ما در علی‌بابا به دنبال ارتقای دائمی دانش و مهارت‌ها در ابعاد رفتاری و شغلی، و بهینه‌سازی توانایی‌ها در راستای نیازهای سازمان هستیم.

توسعه و تعالی

ما در علی‌بابا به دنبال تسهیل تعالی علی‌بابا هستیم؛ تا جایی که زمینه‌ی تعالی واحدهای سازمانی و خود را فراهم کنیم.

تیم‌سازی بهینه

ما در علی‌بابا برای ایده‌ی خود به دنبال تیم هستیم، تیمی که با همراهی آن، ایده را عملی و در نهایت به محصول تبدیل کنیم.

حساسیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان و کارکنان

ما در علی‌بابا شنونده و بیننده‌ی همکاران و مشتریان هستیم تا مطمئن شویم کوچک‌ترین خواسته‌های آن‌ها بی‌جواب نمانده است.

ایده و خلق راهکار

ما در علی‌بابا به دنبال نظرات‌ کسانی هستیم که در مورد آن، تخصص و تجربه دارند و می‌توانند راهی برای رفع مشکلات و یا توسعه‌ی نقاط قوت ارائه کنند.

روحیه‌ی پیشرویی

ما در علی‌بابا هیچ‌وقت متوقف نخواهیم شد و همه چیزِ همه چیز را می‌خواهیم.

رهبری تسهیل‌گرانه

رهبران علی‌بابا، مدیران و سرپرستانی هستند که از تجارب و حمایت‌هایشان برای تسهیل و پیشبرد علی‌بابا استفاده می‌کنند.

سازمان دوستانه

علی‌بابا قبیله‌ای‌ست که اعضای آن در جامعه‌ای کار می‌کنند که ملاحظه‌گر و هواخواه آن‌هاست.

با هم کار کردن

ما در علی‌بابا کارهایی را که می‌توانیم با هم انجام دهیم، فردی پیش نمی‌بریم و از با هم بودن لذت می‌بریم.

مربی‌گری

رهبران علی‌بابا اعضای تیم‌شان را برای انجام وظایف رشد داده و بستر این رشد را فراهم می‌کنند.

هم‌دلی

ما در علی‌بابا بر اساس منطق، تحلیل و تصمیم عمل می‌کنیم و آن را با کمک و یاری یکدیگر به ثمر می‌رسانیم.