هواپیمایی کیش

محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا – هواپیمایی کیش ایر

(به همراه آزمایشگاه‌های مورد تایید)

با شیوع کرونا هر کدام از هواپیمایی‌ها به ترتیب قوانین و مقررات خود را برای سفر به هر کدام از کشورها و مسیرهایی که در اختیار دارند اعلام می‌کنند.

برای اطلاع از قوانین عمومی و کلی و مشاهده همه هواپیمایی‌ها می‌توانید صفحه محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا را ببینید. در ادامه این مقاله هم تمام اخبار و اطلاعات هواپیمایی کیش ایر را به همراه لیست آزمایشگاه‌های مورد تایید این هواپیمایی برایتان لیست کرده‌ایم. خواهشمندیم پیش از سفر تمام مقررات را به دقت مطالعه کنید و در اختیار همسفرانتان قرار دهید. این صفحه به محض ارائه اطلاعات جدید از سمت هواپیمایی کیش ایر مداوم به‌روز خواهد شد.

اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌های هواپیمایی کیش ایر

ایران

شرایط ورود به ایران (بروز رسانی ۰۳خرداد ۱۴۰۱)

  • بروزرسانی شرایط و مقررات ورود به ایران با هواپیمایی کیش ایر به شرح ذیل اعلام می گردد:به اطلاع می رساند پیرو اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری و مصوبه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ،مقررات پذیرش مسافران ورودی در پرواز های بین المللی به ایران ،به شرح ذیل اعلام می گردد:این بخشنامه جایگزین بخشنامه ۲۵۸/۴۱۸/ب می گردد.تمامی مسافران بالای ۱۲ سال ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا که از نوبت تزریق واکسن آن ها ۱۴ روز گذشته باشد یا ارائه جواب منفی آزمایش PCR  در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز می باشند.کارت واکسیناسیون کرونا و نتیجه منفی آزمایش PCR  می بایست به زبان انگلیسی ارائه گردد و دارای کد QR باشد.در صورت مشاهده علایم بیماری در مسافر تست PCR به هزینه مسافر انجام خواهد شد .
  • لازم به ذکر است تمامی واکسن های ساخت ایران برای ورود به ایران مورد تایید می باشد. از جمله برکت و …
  • اصل بخشنامه 

قزاقستان

شرایط ورود به قزاقستان (بروزرسانی ۱۱ دی ۱۴۰۱)

کلیه محدودیت های سفر جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به کشور قزاقستان  لغو گردیده و مسافران می توانند با مجوز های معتبر به مانند گذشته به این کشور سفر کنند.

اصل بخشنامه  

عراق

مسیر نجف(بروز رسانی ۲۴ آبان ۱۴۰۱)

  • کلیه مسافرین بالای ۱۲ سال ملزم به ارائه کارت واکسیناسیون مورد تائید سازمان بهداشت جهانی حاوی کد QR به زبان انگلیسی که ۱۴ روز از دوز دوم گذشته باشد می باشند.

 عمان

عمان (بروزرسانی ۰۲ آذر ۱۴۰۱)

اساس آخرین بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور عمان تمامی محدودیت های کرونایی برای تمام مسافران ورودی به کشور عمان حذف گردیده است و از این پس مسافران برای ورود به کشور عمان محدودیتی در این زمینه نخواهند داشت. اصل بخشنامه   برای سفر به عمان رعایت شرایط ذیل الزامی می باشد

  • مسافرین توریستی همراه داشتن  بلیت رفت و برگشت و بیمه نامه مسافرتی الزامی است.
  • مسافرین دارای کارت اقامت نیازی به داشتن بلیت برگشت نخواهند داشت.

آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی کیش ایر

کلیه آزمایشگاه های تایید شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران جهت آزمایش تشخیص مولکولی PCR مسافران برون مرزی، مورد تایید این شرکت نیز می باشند. صفحه آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ها

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.