ایران ایر تور

محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا – هواپیمایی ایران ایرتور

(به همراه آزمایشگاه‌های مورد تایید)

با شیوع کرونا هر کدام از هواپیمایی‌ها به ترتیب قوانین و مقررات خود را برای سفر به هر کدام از کشورها و مسیرهایی که در اختیار دارند اعلام می‌کنند.

برای اطلاع از قوانین عمومی و کلی و مشاهده همه هواپیمایی‌ها می‌توانید صفحه محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا را ببینید.

 

در ادامه این مقاله هم تمام اخبار و اطلاعات هواپیمایی ایران ایرتور را به همراه لیست آزمایشگاه‌های مورد تایید این هواپیمایی برایتان لیست کرده‌ایم.

خواهشمندیم پیش از سفر تمام مقررات را به دقت مطالعه کنید و در اختیار همسفرانتان قرار دهید. این صفحه به محض ارائه اطلاعات جدید از سمت هواپیمایی ایران ایرتور مداوم به‌روز خواهد شد.

 

ایران

بروز رسانی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

مطابق با آخرین تصمیمات کشور ، کلیه محدودیت های مربوط به کوید-۱۹ برای اتباع ایرانی و غیر ایرانی برداشته شده و از این پس مسافران میتوانند با مجوزهای معتبر و لازم مانند گذشته سفر کنند.

مشاهده اصل بخشنامه 

ارمنستان

بروز رسانی ۰۳ دی ۱۴۰۱

مطابق با آخرین تصمیمات کشور ارمنستان، کلیه محدودیت های مربوط به کوید-۱۹  برداشته شده و از این پس مسافران میتوانند با مجوزهای معتبر و لازم مانند گذشته سفر کنند.

مشاهده اصل بخشنامه

 

دبی

شرایط ورود به دبی (بروز رسانی ۰۳ دی ۱۴۰۱)

 

مطابق با آخرین تصمیمات کشور امارات ، کلیه محدودیت های مربوط به کوید-۱۹  برداشته شده و از این پس مسافران میتوانند با مجوزهای معتبر و لازم مانند گذشته سفر کنند.

مشاهده اصل بخشنامه

  • مسافرینی که با ویزای توریستی عازم امارات متحده عربی می باشند می بایست بلیت رفت و برگشت تهیه نمایند. بدیهیست در صورت نداشتن بلیت برگشت از پذیرش در فرودگاه مبدا ممانعت گردیده و هزینه های نوشو بلیت بر عهده مسافر خواهد بود. این دستور العمل برای مسافرین ملیت اماراتی و اشخاصی که دارای اقامت می باشند مستثنی می باشد.
  • کلیه پروازهای ورودی و خروجی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در فرودگاه دبی، در ترمینال۱ انجام خواهد شد.

 

ترکیه

بروز رسانی ۰۳ دی ۱۴۰۱

  • مطابق با آخرین تصمیمات کشور ترکیه ، کلیه محدودیت های مربوط به کوید-۱۹  برداشته شده و از این پس مسافران میتوانند با مجوزهای معتبر و لازم مانند گذشته سفر کنند.

مشاهده اصل بخشنامه

  • برای مسافرین در مسیرهای ورودی به ایران، بخش ورود به ایران مطالعه شود.
  • ورود هرگونه بار دستی به صورت ترولی یا چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفا می‎‌توانند فقط به تعداد یک کوله‌پشتی و با یک ساک دستی جهت بار همراه به داخل کابین استفاده کنند. استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه‌ها الزامی است.
  • حمل حیوانات خانگی شامل سگ و گربه به ازای هر کیلو ۱۸ یورو و حمل پرنده به ازای هر کیلو ۳۶ یورو هزینه خواهد داشت و این هزینه در فرودگاه از مسافر اخذ می گردد.

 

 

 

عراق

شرایط ورود به عراق (بروز رسانی ۰۳ دی ۱۴۰۱)

  • مطابق با آخرین تصمیمات کشور عراق ، کلیه محدودیت های مربوط به کوید-۱۹  برداشته شده و از این پس مسافران میتوانند با مجوزهای معتبر و لازم مانند گذشته سفر کنند.

مشاهده اصل بخشنامه

 

آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ایران‌ایرتور

کلیه آزمایشگاه های تایید شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران جهت آزمایش تشخیص مولکولی PCR مسافران برون مرزی، مورد تایید این شرکت نیز می باشند.
صفحه آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ها

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه

  1. مارال می‌گوید

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید برای برگشت از ارمنستان به ایران با هواپیمایی ایران ایر تور نیاز به گواهی تست pcr هست یا خیر؟ کارت واکسن کافیه؟