شاخص

شروع ثبت‌نام رالی تور گردشگری تهران-متین آباد

رالی تور گردشگری تهران از روز پنجشنبه، ۲۷ مهرماه، به مدت دو روز در مسیر تهران- متین آباد ، برگزار می‌شود. این تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی که امسال شعار «ما با طبیعتیم» را انتخاب کرده، در سه گروه همگانی، پیشرفته و کلاسیک شروع می‌شود.

به گفته روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، تور رالی تهران-متین‌آباد از محل بازار بزرگ ایران (مجموعه ایران مال تهران) آغاز می‌شود.

برای برگزاری بهتر این رویداد و پیشگیری ار خطرات احتمالی، شرکت کنندگان رالی تور گردشگری، تفریحی و خانوادگی باید در جلسه توجیهی که یک روز قبل از آغاز تور، برگزار می‌شود، شرکت کنند. در این جلسه شرکت‌کنندگان با اصول و روش‌های نقشه خوانی، مسیریابی، ثبت امتیاز در ایستگاه‌های کنترل، مهارت های رانندگی ایمن، نشان‌ها و نمادهای نقشه و … آشنا خواهند شد.

محل اقامت شرکت کنندگان این رویداد، کمپ کویری متین آباد در استان اصفهان است. همچنین روز دوم رالی هم از همین کمپ کویری شروع می‌شود.

برای انتخاب برترین شرکت کننده در رالی تور گردشگری، رعایت اصول رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، تعداد امتیاز‌های منفی، مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی و عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود.

این رالی یک رویداد گردشگری بوده و علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ مهرماه به پایگاه اطلاع‌رسانی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی مراجعه کنند.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.