0444

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در راه است

از نمایشگاه‌های گردشگری جدید چه خبر؟

به گزارش مجله گردشگری علی بابا و به نقل از خبرگزاری فارس، پانزدهمین نمایشگاه گردشگری از ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، در نیمه غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی این خبر را اعلام کرد و افزود فضایی در حدود ۴۰ هزار متر مربع برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان از هم‌اکنون می‌توانند برای دریافت غرفه‌ها ثبت‌نام کنند. محدودیت و شرایط خاصی برای این ثبت‌‌نام در نظر گرفته نشده و تا یک هفته مانده به آغاز نمایشگاه، فرصت ثبت‌نام باقی است. همچنین اگر تقاضا برای غرفه‌ها بیش از حد موردنظر باشد، امکان افزایش فضا وجود خواهد داشت.

به گفته نیکزادفر، این دوره از نمایشگاه با سیاست رویداد محور برپا می‌شود. او همچنین عنوان کرد که یک سالن به استان‌ها و یک سالن دیگر به رسته‌های مختلف بخش خصوصی گردشگری، مانند هتل‌ها، استارت‌آپ‌ها، تورگردانان، راهنمایان‌تور و دفاتر خدمات مسافرتی اختصاص داده شده است.

تعرفه‌های در نظر گرفته شده برای این غرفه‌ها به مدت ۴ روز به شرح زیر است:

  • یک متر فضای سرپوشیده بدون تجهیزات ۳۴۰هزار و ۱۵۰ تومان
  • یک متر فضای سرپوشیده با تجهیزات ۴۱۶هزار و ۱۵۰ تومان
  • یک متر فضای باز بدون تجهیزات ۲۵۷هزار و ۳۵۰ تومان

همچنین علاوه بر این مبلغ، ۴۲۵هزار تومان بابت اپلیکیشن نمایشگاه و ۹درصد مالیات بر ارزش‌افزوده هم از متقاضیان دریافت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از طریق سایتhttp://irantourismshow.com  ثبت‌نام خود را انجام دهند. همچنین شماره تلفن‌های ۲۲۷۰۱۳۰۹. ۲۲۷۴۸۷۳۹، ۲۲۷۱۳۰۲۳ و شماره فکس ۲۲۷۴۸۷۴۰ آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.