پرواز

از سر گیری پروازها بر فراز آسمان ایران

پس از پشت سر گذاشتن ساعات محدودیت پرواز در آسمان ایران، امروز ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد خبر از رفع محدودیت های پرواز داد و گفت: «بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه محدودیت‌های پروازی مهرآباد لغو شده و از ساعت۵:٣٠ صبح فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است.»

همچنین بنابر گفته‌های مرادی، این رفع تعلیق شامل تمامی فرودگاه‌های مذکور در پیام‌های قبلی هوانوردی نیز می‌شود.

پس از صحبت‌های ابراهیم مرادی، روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) هم طی اعلامیه‌ای، از رفع این محدودیت‌های پروازی خبر داد و اعلام کرد که از ساعت ۶ صبح امروز (۲۷ فروردین۱۴۰۳) پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به حالت عادی برقرار می‌شود.

مسافرانی که سفر آن‌ها در این ساعات محدودیت پرواز قرار داشت، می‌توانند برای دریافت بلیط جایگزین پروازهای باطل‌شده با مرکز پاسخ‌گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیط تماس بگیرند.

همچنین برای اطلاع از وضعیت پروازها می‌توانید از سایت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به آدرس www.ikac.ir مراجعه کنید یا با تلفن‌های مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در تمام ساعات شبانه‌روز تماس بگیرید.
۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸
۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱
۰۹۶۳۳۰

اگر از مسافران شرکت هواپیمایی ایران‌ایر هستید، امروز (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) با توجه به تغییر برنامه پروازهای این شرکت قبل از مراجعه به فرودگاه امام (ره) با مرکز پاسخگویی هما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.