6مقبره شیخ صفی الدین اردبیلی.jpg شاخص

اردبیل؛ میزبان کنفرانس بین‌المللی مدیریت توسعه گردشگری

کنفرانس بین‌المللی مدیریت توسعه گردشگری پایدار در مهرماه ۱۴۰۲ با همکاری اداره کل میراث ‌فرهنگی اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، در جلسه هماهنگی دومین کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار گفت: «اردبیل میزبان کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در مهرماه سال‌جاری خواهد بود.»

کنفرانس بین‌المللی مدیریت توسعه گردشگری با موضوع گردشگری و حضور مهمانانی از دانشگاه‌های معتبر خارجی و داخلی برگزار می‌شود و تاثیر مثبتی بر توسعه گردشگری استان اردبیل خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به آموزش و تبلیغات در راستای توسعه گردشگری این استان گفت: « در این مورد از بهره‌برداران و فعالان حوزه گردشگری درخواست داریم که با اداره کل میراث‌فرهنگی همراهی کنند و هزینه در حوزه تبلیغات و آموزش را سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند. همچنین علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ شهریور ماه مقالات خود را به دبیرخانه این کنفرانس در دانشگاه محقق اردبیلی ارسال کنند و تاریخ برگزاری همایش نیز ۲۰ مهرماه است که مقدمات لازم برای برگزاری آن انجام شده است.»

باتوجه‌به این موضوع که واحد‌های اقامتی و هتل های اردبیل نیاز جدی به بازسازی دارد، محمدی ادیب از ارائه تسهیلات برای بازسازی و نوسازی مراکز اقامتی و هتل‌ها و کمک به ترمیم واحدهای فرسوده خبر داد.

محمدی ادیب همچنین به موضوع به توافق اخیر با کشور چین اشاره کرد و گفت: «بنابر توافقات انجام شده تورهای گردشگران چینی به‌شکل حداقل سه روزه خواهد بود تا با اقامت ۲ تا ۳ شب در استان در گردش اقتصادی اردبیل مؤثر باشند.»

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.