اردبیل

تشکیل «ستاد ملی سیاست‌گذاری اردبیل ۲۰۲۳» در هیات دولت تصویب شد

تشکیل ستاد ملی سیاست‌گذاری اردبیل 2023

رویداد اردبیل ۲۰۲۳ یک رویداد بین‌المللی است که در استان اردبیل، به‌عنوان نماینده کشور برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در اردیبهشت ماه با حضور مقامات ملی، سفیرهای کشورهای عضو اکو و نمایندگان و خبرنگاران رسانه‌های بین‌المللی به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به تشکیل ستاد ملی سیاست‌گذاری اردبیل ۲۰۲۳ گقت: «این ستاد با ماموریت سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط با رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و به ریاست وزیر میراث‌ فرهنگی تشکیل می‌شود.»

بنابر گفته‌های حسن محمدی ادیب، تشکیل این ستاد از یکی از خواسته‌های اصلی بخش گردشگری استان اردبیل بوده که با تلاش مسئولان مربوط و پیگیری‌های وزیر میراث ‌فرهنگی، روز یکشنبه ۴ تیرماه تشکیل این ستاد در هیات دولت رای آورد.

با تشکیل ستاد ملی سیاست‌گذاری اردبیل ۲۰۲۳ می‌توان از زمان باقی‌مانده و از ظرفیت دستگاه‌های مربوط در سطح کشور برای برگزاری برنامه‌های ویژه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان، استفاده کرد.

در پایان، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: «امیدواریم استان اردبیل و قابلیت‌های گردشگری آن را آن‌گونه که هست، معرفی کنیم.» همچنین محمدی ادیب از برگزاری نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل، در مهرماه سال جاری خبر داد.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.