راهنمای استرداد آنلاین بلیط هواپیما

راهنمای استرداد بلیط قطار

نحوه استرداد روی وب‌سایت و اپلیکیشن علی‌بابا

گاها پیش می‌آید که بعد از خرید بلیط قطار از علی بابا، شرایط به نوعی تغییر می‌کند که دیگر بی‌خیال سفر می‌شوید و به جای آن، اقدام به استرداد بلیط قطار می‌کنید. در این راهنما می‌خواهیم نحوه استرداد آنلاین بلیط قطار از روی وب‌سایت و اپلیکیشن علی‌بابا را به شما به صورت قدم به قدم آموزش بدهیم.

استرداد بلیط قطار روی وب‌سایت علی‌بابا

قبل از اینکه این راهنما را بخوانید بگذارید چند نکته خیلی مهم را بگوییم:

قوانین استرداد بلیط قطار و میزان جریمه کنسلی از سمت راه‌آهن اعلام می‌شود و در جدول زیر می‌توانید میزان جریمه به نسبت زمان کنسلی را مشاهده کنید.

زمان کنسل کردن بلیطاز زمان صدور تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از حرکتاز ۱۲ ظهر روز قبل از حرکت تا ۳ ساعت قبل از حرکت قطار

از ۳ ساعت قبل از حرکت قطار

یک ساعت مانده به حرکت قطارپس از حرکت قطار

میزان جریمه

۱۰ درصد

۳۰ درصد

۵۰ درصد

امکان استرداد آنلاین وجود ندارد. ۵۰ درصد استرداد حضوری

۱۰۰ درصد

 

همچنین به این نکته مهم هم دقت کنید که یک ساعت مانده به حرکت قطار دیگر امکان استرداد آنلاین وجود ندارد. بلکه باید به صورت حضوری برای این کار اقدام کنید. اگر باجه‌های استرداد آژانس‌ها در راه‌آهن باز باشند می‌توانید برای استرداد به این باجه‌ها مراجعه کنید.

به این نکته مهم حتما دقت کنید: اگر کوپه‌ای دربست کرده‌اید و الان می‌خواهید آن را استرداد کنید، حتما دقت داشته باشید که کل کوپه استرداد می‌شود و دیگر هیچ کدام از مسافران نمی‌توانند وارد آن شوند.

در صورت کنسل شدن سفر از سمت شرکت ریلی و یا بروز مشکلاتی که منجر به دریافت خسارت باشد، بازپرداخت خسارت به بلیط‌هایی که مشمول دریافت خسارت شده‌اند صرفا به صورت حضوری در محل آژانس و با ارائه کارت ملی مسافران و نسخه چاپی بلیط امکان‌پذیر است (به این منظور می‌توانید با دفاتر فروش حضوری علی بابا آشنا شوید). در صورت بروز خسارت حتی می‌توانید درخواست خسارت را در سامانه رجا ثبت کنید.
حالا که نکات مهم بالا را خواندید، برویم سراغ راهنمای قدم به قدم و تصویری استرداد:

قدم اول

وارد وب‌سایت علی‌بابا شوید.

قدم دوم

در گوشه سمت چپ بالای صفحه، روی گزینه «پیگیری خرید» بزنید.

استرداد بلیط قطار

قدم سوم

اگر وارد حساب کاربری‌تان شده باشید، اینجا فهرستی از خریدهایتان را خواهید دید. بلیط مد نظرتان را انتخاب کنید. اگر تعداد خریدهایتان زیاد است، می‌توانید شماره سفارش را وارد کرده و جستجو کنید. وقتی بلیط مد نظرتان را پیدا کردید، روی گزینه «اطلاعات بیشتر» کلیک کرده و روی گزینه «استرداد» بزنید تا صفحه جدیدی برایتان باز شود.

استرداد آنلاین بلیط قطار

قدم چهارم

در صفحه جدید، بعد از مطالعه «قوانین کنسلی بلیط قطار » و تیک زدن آن، روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.

به یک موضوع خیلی مهم دقت کنید: قبل از ادامه فرایند استرداد آنلاین بلیط قطار، قوانین و شرایط ذکرشده را به دقت بخوانید.

قوانین کنسلی بلیط قطارقدم پنجم

اطلاعاتی که در این بخش از شما خواسته می‌شود را با دقت پر کنید و بعد از پر کردن چهار ردیف، گزینه «استرداد» را هم فعال کنید. سپس یک «کد استرداد» به شماره موبایلی که در ردیف بالا وارد کردید پیامک می‌شود. آن کد را در بخش «کد استرداد» وارد کرده و روی گزینه «تایید» کلیک کنید.

m5 1

قدم ششم

بعد از اینکه «کد استرداد» را وارد کردید، اطلاعات بلیط‌های قابل استرداد برای شما نمایش داده می‌شود. اینجا باید بلیطی که مد نظرتان است را انتخاب کنید. حتما اطلاعات بلیط را به دقت مطالعه و بررسی کنید تا مغایرتی وجود نداشته باشد. اگر همه موارد را بررسی کردید، در تیک جعبه در کنار بلیط را فعال کنید.

در نهایت روی گزینه «تایید و انتقال به بانک» کلیک کنید.

استرداد بلیط قطارقدم هفتم

در این بخش «شرایط و قوانین استرداد» برای شما نوشته شده است. حتما این قوانین را با دقت خوانده و مطمئن شوید که طبق آن عمل کرده‌اید.

شرایط و قوانین استرداد بلیط قطار در سایت علی بابااگر همه قوانین را به دقت خوانده باشید، در انتهای صفحه یک بخش برای وارد کردن شماره کارت ۱۶ رقمی جهت استرداد وجه وجود دارد. حتما دقت کنید که این کارت به اسم یکی از مسافران باشد. بعد از وارد کردن شماره کارت، تصویر امنیتی را هم در بخش پایین نوشته و در نهایت روی گزینه «استرداد وجه» کلیک کنید تا مبلغ به شماره کارت واردشده بازگشت داده شود.

train refundاگر تا ۷۲ ساعت آینده مبلغ به حساب شما بازنگشت، با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۱۹۴۲۰ (سیستم جامع استرداد راه‌آهن) تماس بگیرید.

استرداد بلیط قطار روی اپلیکیشن علی‌بابا

قبل از اینکه این مراحل را بخوانید، مطمئن شوید که دانلود اپلیکیشن علی بابا را انجام داده و وارد حساب کاربری‌تان شده‌اید.

قدم اول

وارد اپلیکیشن علی بابا شوید.

اپقدم دوم

در بخش پایینی صفحه، روی گزینه «سفرهای من» بزنید. حالا در گزینه‌های بالای صفحه، روی گزینه «قطار» بزنید تا بلیط‌های خریداری شده برای قطار را نمایش بدهد.

train refund on appقدم سوم

اینجا فهرستی از خریدهای قبلی‌تان را می‌توانید ببینید. بلیط مدنظرتان را جستجو و انتخاب کنید.

استرداد بلیط قطارقدم چهارم

وقتی بلیط مدنظرتان را پیدا کردید، روی علامت «سه نقطه» در سمت چپ بلیط بزنید تا گزینه‌های جدیدی برای شما نمایش داده شود. سپس روی گزینه «استرداد بلیط» بزنید.

استرداد آنلاین بلیط قطار روی اپلیکیشن علی باباقدم پنجم

بعد از مطالعه قوانین کنسلی بلیط قطار، تیک آن را فعال کنید. در این مرحله باید به یک مساله دقت داشته باشید؛ ممکن است شما برای ۴ نفر بلیط رزرو کرده‌اید و فقط می‌خواهید یکی از آن‌ها را کنسل و استرداد کنید. در این صورت فقط تیک آن یک بلیط را بزنید و بقیه گزینه‌ها را خالی بگذارید. هر کدام از بلیط‌ها به اسم یک مسافر ثبت شده‌اند و به راحتی می‌توانید انتخاب کنید که بلیط کدام مسافر را می‌خواهید کنسل کنید.

حالا اگر تیک بلیط مد نظر و تیک قوانین کنسلی را زدید، روی گزینه «تایید و ادامه» بزنید.

اپقدم ششم

حالا نحوه دریافت مبلغ استردادشده را هم انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه «استرداد آنلاین» بزنید.

یک نکته مهم: اینجا شما دو گزینه‌ «شارژ اعتبار علی‌بابا» و «واریز به حساب بانکی» را برای انتخاب پیش رو دارید. یکی از این دو گزینه را با توجه به توضیحات آن انتخاب کرده و روی گزینه‌ استرداد آنلاین کلیک کنید. توجه داشته باشید که اگر گزینه «واریز به حساب بانکی» را انتخاب کنید، مبلغ به همان شماره کارتی که با آن خرید خود را انجام داده‌اید بازمی‌گردد. در صورتی که سفارش را با اعتبار و یا مبلغی را از اعتبار پرداخت کرده باشید شما تنها به گزینه شارژ حساب بانکی دسترسی خواهید داشت.

استرداد آنلاینقدم هفتم

حالا دیگر می‌توانید پیام استرداد موفقیت‌آمیز را روی صفحه گوشی مشاهده کنید.

پس از تکمیل این مراحل، شما پیام «استرداد شما با موفقیت انجام شد» را دریافت خواهید کرد. اگر تا ۷۲ ساعت مبلغ استرداد به حساب یا اعتبار شما واریز نشد، می‌توانید برای بررسی موضوع با پشتیبانی ۲۴ ساعته علی‌بابا تماس بگیرید.

سوالی در مورد نحوه استرداد بلیط قطار دارید؟

در این مقاله، صفر تا صد نحوه استرداد آنلاین بلیط قطار را روی وب‌سایت و اپلیکیشن علی‌بابا برای شما آموزش دادیم. اگر در این مسیر سوالی برای شما پیش آمد می‌توانید  برای ما کامنت بگذارید تا پاسخ بدهیم.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

237 دیدگاه

  1. حقیقی می‌گوید

    سلام تو رو خدا کمک کنید چند روزه اعصابم خراب شده، علی بابا پولمو نمیده، مبلغش اگه کم بود بیخیال میشدم ولی حدود شیش و پونصده 😭😭😭😭😭😭
    من استرداد بلیط زدم بعد چند روز نوشت مبلغ با موفقیت برگشت داده شد ولی الان ده روزه هیچی نیومده حسابم
    اگه کسی میتونه برام کاری کنه ممننون میشم، چند روزه شوهرم مدام با من بحث داره میگه تقصیر تو بود سفرو کنسل کردیم 😭😭😭😭😭😭😭

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام
      وقتتون بخیر
      کلیه استردادهای علی‌بابا انجام شده و مبلغ به حساب کاربری شما برگشته.
      درخواست‌های «شارژ به کارت» پس از واریز وجه به اعتبار، بر اساس زمان ثبت درخواست در حال پیگیری و‌ انجام هستند. ولی به دلیل حجم بالای درخواست‌ها، این فرایند نسبت به شرایط عادی کمی زمان‌برتر شده.
      اگر تمایل به خرید دوباره دارید، می‌تونید از موجودی حساب دوباره بلیط سفرتون رو بگیرید.

      1. حقیقی می‌گوید

        ممنون از پاسخگویی شما، بالاخره یکی پیدا شد جواب بده، ولی من ده روزه درخواست واریز به شماره کارت زدم، یعنی این واریز به کارت بانکی بیشتر از ده روز طول میکشه؟؟ آیا نیاز هست به راه آهن مراجعه کنیم یا نه

      2. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        اگر موجودی به حساب کاربری شما در علی بابا منتقل شده، نیازی به پیگیری از سمت رجا نیست
        درخواست واریز انجام میشه. فقط به دلیل شرایط، کمی بیشتر از ۱۰ روز کاری طول می‌کشه.

  2. رویا می‌گوید

    سلام
    بیشتر از ۱۰روزه بلیط قطارمو استرداد کرد هنوز واریز وجهی صورت نگرفته چرا رسیدگی نمیکنیم یکبارم تماس گرفتم اپراتور گفت پیگیری میکنم دیگه هرچی تماس میگیرم یک شخص برا گفتگو وجود نداره

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام
      وقتتون بخیر
      کلیه استردادهای علی‌بابا انجام شده و مبلغ به حساب کاربری شما برگشته.
      درخواست‌های «شارژ به کارت» پس از واریز وجه به اعتبار، بر اساس زمان ثبت درخواست در حال پیگیری و‌ انجام هستند. ولی به دلیل حجم بالای درخواست‌ها، این فرایند نسبت به شرایط عادی کمی زمان‌برتر شده.
      تیم ما به‌صورت ۲۴ساعته پیگیر فرایند کنسلی و تسریع در پرداخت‌ها هست.

  3. امیرعلی می‌گوید

    سلام من نزدیکه ۱۲ روزه بلیط رو استرداد کردم واریز شد به کیف علی بابا بعد درخواست انتقال به حساب بانکی کردم هنوز نیومده ۱۲ روزه هست

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام امیرعلی عزیز
      درخواست‌های «شارژ به کارت» پس از واریز وجه به اعتبار، بر اساس زمان ثبت درخواست در حال پیگیری و‌ انجام هستند. ولی به دلیل حجم بالای درخواست‌ها، این فرایند نسبت به شرایط عادی کمی زمان‌برتر شده.
      تیم ما به‌صورت ۲۴ساعته پیگیر فرایند کنسلی و تسریع در پرداخت‌ها هست.

  4. طاهره می‌گوید

    سلام
    واقعا عجیبه برای درخواست انتقال اعتبار به کارت بانکی هیچ جای پیگیری نداره.
    من درخواست انتقال دادم الان نزدیک به یک هفته است انتقال داده نشده هیچ جور هم نمیشه پیگیری کرد. الان تکلیف چیه.
    طاهره عطایی

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام طاهره عزیز
      درخواست‌های «شارژ به کارت» پس از واریز وجه به اعتبار، بر اساس زمان ثبت درخواست در حال پیگیری و‌ انجام هستند. ولی به دلیل حجم بالای درخواست‌ها، این فرایند نسبت به شرایط عادی کمی زمان‌برتر شده.

  5. پیمان می‌گوید

    سلام بلیط قطار رو سه روزه استرداد زدم ولی مبلغ واریز نشده برام،

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام پیمان عزیز
      کلیه استردادهای علی‌بابا انجام شده و مبلغ به حساب کاربری شما برگشته.
      درخواست‌های «شارژ به کارت» پس از واریز وجه به اعتبار، بر اساس زمان ثبت درخواست در حال پیگیری و‌ انجام هستند. ولی به دلیل حجم بالای درخواست‌ها، این فرایند نسبت به شرایط عادی کمی زمان‌برتر شده.
      تیم ما به‌صورت ۲۴ساعته پیگیر فرایند کنسلی و تسریع در پرداخت‌ها هست.

  6. بهروز می‌گوید

    سلام چندروزه دارم تلاش میکنم یه بلیط قطاره تو سایت علی بابا کنسل کنم اما نمیشه.هرروزم داره نزدیکتر میشیم به روز حرکت قطار.هیچکس هم جوابگو نیس

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام بهروز عزیز
      فرایند کنسل کردن و استرداد بلیط قطار مستقیما در سایت رجا انجام میشه و علی‌بابا هیچ دخل و تصرفی در این موضوع نداره
      لطفا شماره سفارش خودتون رو بفرمایید تا تیم پشتیبانی ما علت رو بررسی کنن و با شما تماس بگیرن

  7. فروغ می‌گوید

    یک هفته ست بلیط قطارم را کنسل کردم و باید پول بلیط رفت و برگشتم بعد از کسر ده درصد جریمه برگرده ولی هنوز بعد از دو بار که به من پبام داده شده طی ۷۲ ساعت برمیگرده ، برنگشته…واقعا خجالت نمیکشید با این وضع شرم آور ارائه خدمات؟!

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      بابت تجربه‌تون خیلی متاسفیم
      بلیط رو از سایت علی‌بابا خریدین؟

  8. حکیم می‌گوید

    شماره سفارش خودم رو فراموش کردم

  9. حمید می‌گوید

    سلام، بذای همسرم بلیط با موبایل خودم بلیط گرقتم . برای استرداد اقدام کردم، امکان درج شماره کارت همسرم نیست چون جهار رقم اول شماره کارت خودم روی صفحه فریز شده ، شماره کارت خودم را هم دادم خطا داد ، باید برای استرداد حضوری بلیط یک روز وقت گذاشته شود ، آیا از نظر شما درست است؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام حمید عزیز
      بلیط رو از علی‌بابا تهیه کردین؟ لطفا شماره سفارشتون رو برامون ارسال کنید تا وضعیت رو بررسی کنیم و باهاتون تماس بگیریم.
      اما در کل، طبق قوانین رجا، استرداد بلیط فقط در صورتی ممکنه که به کارت خریدار واریز بشه. شخص خریدار هم باید حتما یکی از مسافران باشه.
      این موضوع کاملا از سمت شرکت رجاست. ما هیچ دخل و تصرفی روی قوانین استرداد بلیط قطار نداریم.

  10. سجاد می‌گوید

    سلام یکنفر کارشناس نیست ک جوابگو باشه
    من بلیط قطار کنسل کردم وجه برگشته ب حساب کاربری حالا میخوام برداشت کنم قبول نمیکنه میگه باید اون کارتی ک واریزی داشتید برای این حساب کاربری باشه.واقعا مسخره ست

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سجاد عزیز
      به دلیل قوانین مبارزه با پولشویی ما موظف هستیم بازگشت وجه رو صرفا به کارتی انجام بدیم که پرداخت ازش انجام شده
      در صورت تمایل لطفا اطلاعات حساب کاربری (مثلا نام و نام خانوادگی، شماره سفارش، نام کاربری و…) رو برامون ارسال کنید که کارشناسان ما با شما تماس بگیرن.

      1. سجاد می‌گوید

        لطفا حتما پیگیری بفرمائید ک مبلغ ب حسابم برگرده چون خریدی ندارم از سایت شما

      2. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        اطلاعات سفارش رو برای تیم پشتیبانی ارسال کردیم تا در اسرع وقت با شما تماس بگیرن

      3. سجاد می‌گوید

        لطفا امروز واریز کنید ب حساب خودم یا همسرم چون نیاز داشتم کنسل کردم

      4. سجاد می‌گوید

        دوست عزیز من از صبح درگیر این قضیه ام لطفا برای وقت هم ارزش قائل باشیم.همانطوری ک در زمان خرید از کارت دیگری آنی پرداخت کردم لطفا همین امروز واریز کنید ب همون کارت.

      5. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        سجاد عزیز از تیم پشتیبانی با شما تماس گرفتن
        شماره تلفنی که داخل حساب کابری وارد کردین، در دسترس نیست و پاسخگو نبودین
        لطفا شماره کارت بانک سپه با چهاررقم آخر ۳۴۷۳ رو برامون همینجا ارسال کنید که واریز رو انجام بدیم

      6. سجاد می‌گوید

        شماره کارت ارسال کردم براتون اطلاعات دیگه ای نیاز هست برای واریز؟

      7. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        سلام مجدد سجاد عزیز
        شماره کارت برای تیم پشتیبانی ارسال شد.
        لطفا کمی صبر کنید تا واریز براتون انجام بشه.

  11. سیما می‌گوید

    سلام
    بلیط رفت و برگشت قطار داشتم،میخوام کنسل کنم اما فقط برگشت کنسل شده و امکان کنسل کردن بلیط رفت توی سایت نیست
    چکار باید بکنم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سیما جان
      اطلاعات سفارش شما رو برای تیم پشتیبانی ارسال کردیم تا با شما ارتباط بگیرن

  12. عصبانی می‌گوید

    واقعا متاسفم بابت سایت علی بابا
    بلیط خریدم در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ خواستم استرداد کنم به زور وارد قسمت استرداد رجا شده با ۵۰ بار تایید وقتی وارد رجا میشه خطا میزنه میگه حضوری برید دفاتر شهری استرداد کنید . اپراتور رجا میگه علی بابا مشکل خورده دو سه روزی میشه . رفتم دفاتر میگه یک ماه زمان می بره تازه واسه استرداد و برگشت پول تماس بگیرین . اقا این سایت یک نفر پشتیبان انلاین واسه پاسخگویی نداره اخه منشی تلفنی رو چجوری توجیح کنیم .

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      بابت تجربه پیش اومده عذرخواهی می‌کنیم
      پروسه استرداد بلیط تماما از سمت رجا انجام میشه و ما هیچ دخل‌وتصرفی در این پروسه نداریم و نمی‌تونیم داشته باشیم.
      این تاریخی که شما فرمودین هم اختلال در سایت رجا وجود داشته و هیچ کاربری نتونسته فرایند استرداد رو انجام بده
      لطفا اطلاعات حساب کاربری یا شماره تماستون رو بفرمایید که تیم پشتیبانی ما باهاتون تماس بگیرن و استرداد رو از سمت شما انجام بدن که پول زودتر به حساب شما برگرده

  13. گلی می‌گوید

    کلاهبرداری!
    از صبح در تلاشم بلیط رو کنسل کنم خطا در برقراری ارتباط میزنه. با پشتیبانی هم تماس میگیرم میگن به ما ربطی نداره مشکل از رجا هست! دو تا شماره هم دادن که اصلا بوق نمیخوره همون اول قطع میشه. الانم که از ساعت ۱۲ داره رد میشه و پولم برگشت داده نمیشه.
    واقعا همه دزد شدن!

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام گلی عزیز
      این چند روز پیش فروش بلیطهای عید رجا هستش و سیستم‌هاشون ترافیک بالایی رو تجربه می‌کنه.
      در نهایت پرداخت شما مستقیما به سیستم رجا واریز شده و باید از سمت رجا به حساب شما برگشت بخوره. واقعا کاری نیست که از دست ما بربیاد. بابت این تجربه متاسفیم
      می‌تونید با شماره تلفن ۱۵۳۹ (سامانه رجا) تماس بگیرید.

  14. محمد می‌گوید

    سلام من یک کوپه در بست گرفتم میخواستم یکی از اعضا را تغییر بدم یعنی جای یک نفر که براش بلیط خریدم یکی دیگه بیادش امکانش هست؟؟؟؟

  15. فاطمه می‌گوید

    سلام و ارادت. بلیط برای تهران بندرعباس گرفتم ۱۶ بهمن سه شنبه استراد میخوام انجام بدم کد بهم نمیده مگه چنینین بلیطی ثبت نشده چکار کنم چطوری پیگیری کنم

  16. زهرا می‌گوید

    این قانون استرداد باگ داره مثل من بلیطمو بعد ساعت ۱۲ظهر و و برای روز بعدش که حرکت قبل ۱۲ظهر بوده و از کنسلبها گرفتم اما مجبور شدم دوباره کنسل کنم و انصاف نیست ۳۰درصد اون کم بشه.

  17. علی می‌گوید

    سلام من کوپه دربست گرفتم و چند بلیط به اسم خودم صادر شده. کجا میتونم یکی از این ها رو به نام شخص دیگه ای تغییر بدم؟

  18. مختاری می‌گوید

    من اطلاعات اسم یکی از بلیط هام اشتباه خورده چطور میتونم تغییر بدم؟

  19. غلامرضاخلیلی می‌گوید

    برای شنبه ۱۳خرداداززاهدان به تهران کوپه ای رادربست کرده بودم اینک که قصدلغوبلیت رادارم بافرایندپیچیده وطولانی کنسلی مواجه شده ام لطفن بررسی شود فرایندکنسلی علاوه براشکال فوق به روزنیست .شمابایدچندخط تلفن باکاربر انسانی داشته باشیدکه بطورمستقیم پاسخگوی ماباشد.وبرخی درخواستهای شمامانند ایمیل ضروری نیست می توانیدپاسختان راپیامک کنید

  20. حافظ می‌گوید

    سلام
    من بلیط قطار از زنجان به تهران کنسل کردم ولی بعد از گذشت چند روز هنوز وجه برگشتی به حسابم واریز نشده
    لطفا پیگیری کنید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام حافظ عزیز 🙂
      طبق اعلام شرکت ریلی رجا مسئولیت استرداد وجه با خود این شرکت هست. به همین دلیل ممکن هست کمی زمان‌بر باشه.

    2. محمد انور می‌گوید

      سلام
      من یک بلیط دو نفره هم زمان و با هم گرفتم حالا میخام یک نفر را کنسل کن آیا امکان استرداد یکی از آنها وجود دارد؟

  21. سیدسجادحسینی می‌گوید

    سلام
    من ۴ تا بلیط باهم گرفتم ولی الآن میخوام یکی رو لغو کنم
    چیکار باید بکنم ک فقط یکی رو لغو کنم؟؟

  22. سمیه می‌گوید

    سلام من یه بلیت قطار استرداد کردم هنوز هیچ پولی برام واریز نشده من یروز قبل از موقع رفتن استرداد کردم الان سه روز میگذره و خبری از پول نیس

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سمیه عزیز 🙂
      طبق اعلام شرکت ریلی رجا مسئولیت استرداد وجه با خود این شرکت هست. به همین دلیل ممکن هست کمی زمان‌بر باشه.