راهنمای استرداد آنلاین بلیط هواپیما

راهنمای استرداد بلیط قطار

نحوه استرداد روی وب‌سایت و اپلیکیشن علی‌بابا

گاها پیش می‌آید که بعد از خرید بلیط قطار از علی بابا، شرایط به نوعی تغییر می‌کند که دیگر بی‌خیال سفر می‌شوید و به جای آن، اقدام به استرداد بلیط قطار می‌کنید. در این راهنما می‌خواهیم نحوه استرداد آنلاین بلیط قطار از روی وب‌سایت و اپلیکیشن علی‌بابا را به شما به صورت قدم به قدم آموزش بدهیم.

استرداد بلیط قطار روی وب‌سایت علی‌بابا

قبل از اینکه این راهنما را بخوانید بگذارید چند نکته خیلی مهم را بگوییم:

قوانین استرداد بلیط قطار و میزان جریمه کنسلی از سمت راه‌آهن اعلام می‌شود و در جدول زیر می‌توانید میزان جریمه به نسبت زمان کنسلی را مشاهده کنید.

زمان کنسل کردن بلیطاز زمان صدور تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از حرکتاز ۱۲ ظهر روز قبل از حرکت تا ۳ ساعت قبل از حرکت قطار

از ۳ ساعت قبل از حرکت قطار

یک ساعت مانده به حرکت قطارپس از حرکت قطار

میزان جریمه

۱۰ درصد

۳۰ درصد

۵۰ درصد

امکان استرداد آنلاین وجود ندارد. ۵۰ درصد استرداد حضوری

۱۰۰ درصد

 

همچنین به این نکته مهم هم دقت کنید که یک ساعت مانده به حرکت قطار دیگر امکان استرداد آنلاین وجود ندارد. بلکه باید به صورت حضوری برای این کار اقدام کنید. اگر باجه‌های استرداد آژانس‌ها در راه‌آهن باز باشند می‌توانید برای استرداد به این باجه‌ها مراجعه کنید.

به این نکته مهم حتما دقت کنید: اگر کوپه‌ای دربست کرده‌اید و الان می‌خواهید آن را استرداد کنید، حتما دقت داشته باشید که کل کوپه استرداد می‌شود و دیگر هیچ کدام از مسافران نمی‌توانند وارد آن شوند.

در صورت کنسل شدن سفر از سمت شرکت ریلی و یا بروز مشکلاتی که منجر به دریافت خسارت باشد، بازپرداخت خسارت به بلیط‌هایی که مشمول دریافت خسارت شده‌اند صرفا به صورت حضوری در محل آژانس و با ارائه کارت ملی مسافران و نسخه چاپی بلیط امکان‌پذیر است (به این منظور می‌توانید با دفاتر فروش حضوری علی بابا آشنا شوید). در صورت بروز خسارت حتی می‌توانید درخواست خسارت را در سامانه رجا ثبت کنید.
حالا که نکات مهم بالا را خواندید، برویم سراغ راهنمای قدم به قدم و تصویری استرداد:

قدم اول

وارد وب‌سایت علی‌بابا شوید.

قدم دوم

در گوشه سمت چپ بالای صفحه، روی گزینه «پیگیری خرید» بزنید.

استرداد بلیط قطار

قدم سوم

اگر وارد حساب کاربری‌تان شده باشید، اینجا فهرستی از خریدهایتان را خواهید دید. بلیط مد نظرتان را انتخاب کنید. اگر تعداد خریدهایتان زیاد است، می‌توانید شماره سفارش را وارد کرده و جستجو کنید. وقتی بلیط مد نظرتان را پیدا کردید، روی گزینه «اطلاعات بیشتر» کلیک کرده و روی گزینه «استرداد» بزنید تا صفحه جدیدی برایتان باز شود.

استرداد آنلاین بلیط قطار

قدم چهارم

در صفحه جدید، بعد از مطالعه «قوانین کنسلی بلیط قطار » و تیک زدن آن، روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.

به یک موضوع خیلی مهم دقت کنید: قبل از ادامه فرایند استرداد آنلاین بلیط قطار، قوانین و شرایط ذکرشده را به دقت بخوانید.

قوانین کنسلی بلیط قطارقدم پنجم

اطلاعاتی که در این بخش از شما خواسته می‌شود را با دقت پر کنید و بعد از پر کردن چهار ردیف، گزینه «استرداد» را هم فعال کنید. سپس یک «کد استرداد» به شماره موبایلی که در ردیف بالا وارد کردید پیامک می‌شود. آن کد را در بخش «کد استرداد» وارد کرده و روی گزینه «تایید» کلیک کنید.

m5 1

قدم ششم

بعد از اینکه «کد استرداد» را وارد کردید، اطلاعات بلیط‌های قابل استرداد برای شما نمایش داده می‌شود. اینجا باید بلیطی که مد نظرتان است را انتخاب کنید. حتما اطلاعات بلیط را به دقت مطالعه و بررسی کنید تا مغایرتی وجود نداشته باشد. اگر همه موارد را بررسی کردید، در تیک جعبه در کنار بلیط را فعال کنید.

در نهایت روی گزینه «تایید و انتقال به بانک» کلیک کنید.

استرداد بلیط قطارقدم هفتم

در این بخش «شرایط و قوانین استرداد» برای شما نوشته شده است. حتما این قوانین را با دقت خوانده و مطمئن شوید که طبق آن عمل کرده‌اید.

شرایط و قوانین استرداد بلیط قطار در سایت علی بابااگر همه قوانین را به دقت خوانده باشید، در انتهای صفحه یک بخش برای وارد کردن شماره کارت ۱۶ رقمی جهت استرداد وجه وجود دارد. حتما دقت کنید که این کارت به اسم یکی از مسافران باشد. بعد از وارد کردن شماره کارت، تصویر امنیتی را هم در بخش پایین نوشته و در نهایت روی گزینه «استرداد وجه» کلیک کنید تا مبلغ به شماره کارت واردشده بازگشت داده شود.

train refundاگر تا ۷۲ ساعت آینده مبلغ به حساب شما بازنگشت، با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۱۹۴۲۰ (سیستم جامع استرداد راه‌آهن) تماس بگیرید.

استرداد بلیط قطار روی اپلیکیشن علی‌بابا

قبل از اینکه این مراحل را بخوانید، مطمئن شوید که دانلود اپلیکیشن علی بابا را انجام داده و وارد حساب کاربری‌تان شده‌اید.

قدم اول

وارد اپلیکیشن علی بابا شوید.

اپقدم دوم

در بخش پایینی صفحه، روی گزینه «سفرهای من» بزنید. حالا در گزینه‌های بالای صفحه، روی گزینه «قطار» بزنید تا بلیط‌های خریداری شده برای قطار را نمایش بدهد.

train refund on appقدم سوم

اینجا فهرستی از خریدهای قبلی‌تان را می‌توانید ببینید. بلیط مدنظرتان را جستجو و انتخاب کنید.

استرداد بلیط قطارقدم چهارم

وقتی بلیط مدنظرتان را پیدا کردید، روی علامت «سه نقطه» در سمت چپ بلیط بزنید تا گزینه‌های جدیدی برای شما نمایش داده شود. سپس روی گزینه «استرداد بلیط» بزنید.

استرداد آنلاین بلیط قطار روی اپلیکیشن علی باباقدم پنجم

بعد از مطالعه قوانین کنسلی بلیط قطار، تیک آن را فعال کنید. در این مرحله باید به یک مساله دقت داشته باشید؛ ممکن است شما برای ۴ نفر بلیط رزرو کرده‌اید و فقط می‌خواهید یکی از آن‌ها را کنسل و استرداد کنید. در این صورت فقط تیک آن یک بلیط را بزنید و بقیه گزینه‌ها را خالی بگذارید. هر کدام از بلیط‌ها به اسم یک مسافر ثبت شده‌اند و به راحتی می‌توانید انتخاب کنید که بلیط کدام مسافر را می‌خواهید کنسل کنید.

حالا اگر تیک بلیط مد نظر و تیک قوانین کنسلی را زدید، روی گزینه «تایید و ادامه» بزنید.

اپقدم ششم

حالا نحوه دریافت مبلغ استردادشده را هم انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه «استرداد آنلاین» بزنید.

یک نکته مهم: اینجا شما دو گزینه‌ «شارژ اعتبار علی‌بابا» و «واریز به حساب بانکی» را برای انتخاب پیش رو دارید. یکی از این دو گزینه را با توجه به توضیحات آن انتخاب کرده و روی گزینه‌ استرداد آنلاین کلیک کنید. توجه داشته باشید که اگر گزینه «واریز به حساب بانکی» را انتخاب کنید، مبلغ به همان شماره کارتی که با آن خرید خود را انجام داده‌اید بازمی‌گردد. در صورتی که سفارش را با اعتبار و یا مبلغی را از اعتبار پرداخت کرده باشید شما تنها به گزینه شارژ حساب بانکی دسترسی خواهید داشت.

استرداد آنلاینقدم هفتم

حالا دیگر می‌توانید پیام استرداد موفقیت‌آمیز را روی صفحه گوشی مشاهده کنید.

پس از تکمیل این مراحل، شما پیام «استرداد شما با موفقیت انجام شد» را دریافت خواهید کرد. اگر تا ۷۲ ساعت مبلغ استرداد به حساب یا اعتبار شما واریز نشد، می‌توانید برای بررسی موضوع با پشتیبانی ۲۴ ساعته علی‌بابا تماس بگیرید.

سوالی در مورد نحوه استرداد بلیط قطار دارید؟

در این مقاله، صفر تا صد نحوه استرداد آنلاین بلیط قطار را روی وب‌سایت و اپلیکیشن علی‌بابا برای شما آموزش دادیم. اگر در این مسیر سوالی برای شما پیش آمد می‌توانید  برای ما کامنت بگذارید تا پاسخ بدهیم.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

220 دیدگاه

  1. همتا می‌گوید

    سلام.من بلیط گرفتم…اگه مسافر جدید اضافه بشه همون کوپه میشه یانه…. گزینه اضافه کردن مسافر بزنم لطفاً جوابمو بدید ممنونم ؟؟

    1. حانیه سادات می‌گوید

      سلام
      بلیط گرفتم از حساب کاربری خودم
      بنام شخص دیگه و شماره تلفن ایشون وارد کردم،الان میخوام کنسل کنم چکار باید کرد؟
      خطا میده

      1. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        سلام
        وقت بخیر
        از سایت علی‌بابا خرید کردین؟

  2. علیرضا می‌گوید

    سلام
    من یک کوپه دربست چهار تخته برای چهارنفر گرفتم. یک نفر نمیاد امکانش هست به جای اون فرد یکی دیگه بیاد؟ و اینطوری جریمه میشم؟

  3. علی می‌گوید

    سلام من از اپ شما یه بلیت قطار خریدم و فامیلیمو دقیق وارد نکردم الان هم میخواستم کنسل کنم و پولم رو دریافت کنم قبول نمیکنه. چه جوری نام رو اصلاح کنم؟ ممنون

  4. نیلوفر می‌گوید

    سلام .به محض خرید بلیط چطور میتونم ویرایش انجام بدم؟ از مسافرین عادی به ویژه خواهران

    1. عباسی می‌گوید

      سلام ما بلیط رو از آژانس مسافرتی گرفتیم الان آنلاین میخام کنسل کنم میزنه باید برید دفتر آژانس.الان روز تعطیل من چطور میتونم کنسل کنم؟ برای فرداس بلیط

  5. سعید می‌گوید

    سلام
    من از سایت علی بابا بلیط گرفتم اگه برم خود راه اهن میتونم کنسل کنم با باید فقط از سایت علی بابا اقدام کنم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سعید عزیز 🙂
      بله، شما می‌تونید از طریق رجا اقدام کنید.

    2. عباسی می‌گوید

      سلام ما بلیط رو از آژانس مسافرتی گرفتیم الان آنلاین میخام کنسل کنم میزنه باید برید دفتر آژانس.الان روز تعطیل من چطور میتونم کنسل کنم؟ برای فرداس بلیط

    3. yektaafzali09@gmail.com می‌گوید

      سلام من کیف پولم شارژ کردم بعد برداشت کردم برام زده ۷۲ساعت به حسابت میاد اما نیومده چطور پیگیری کنم

  6. سحر می‌گوید

    سلام وقت بخیر من بلیط م رو استرداد کرده بودم ولی پولی به حسابم برنگشتع بود بعد با بخش پشتیبانی تماس گرفتم یه پرونده تشکیل دادن که گفتن واسه بازرسی میره یه کد هم بهم دادن . الان کی پول به حسابم بر میگرده؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سحر عزیز 🙂
      با توجه به اینکه شرکت رجا به این موضوع رسیدگی می‌کنه، استرداد وجه کمی زمان‌بر هست.

  7. علیرضا احدی می‌گوید

    سلام من ۶ عدد بلیط بندرعباس گرفتم و بنا ب دلایلی استرداد کردم شرکت جوپار هستش . پیامک استرداد اومده ولی هیچ مبلغی واریز نشد . حدودا ۶ بعدظهر ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ استرداد کردم.این درصورتی هست ک باجناقم با من استرداد کرد و پولش ۵ دقیقه بعد ب حسابش اومد قطار ایشون هم جوپار هست

  8. سحر می‌گوید

    سلام حدود یماه پیش دو تا بلیط استرداد کردم که بعلت عدم نقدینگی پولم رو برنگردوندن
    الان از کجا پیگیری کنم؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سحر عزیز
      سال نوتون مبارک باشه. بله این خطا رو سامانه اصلی رجا میده و روی وب‌سایت هم نمایش داده میشه؛ حجم استردادها زیاده و ممکنه یکم طول بکشه؛ اگه می‌خوایین دقیق بدونین، با بخش پشتیبانی تماس بگیرین.

  9. مهدی می‌گوید

    آ

    سللم، بنده اقدام به استر اد بلیط کردم و تا مرحله آخر رفتم اما کد پیگیری برایم نیامد و الان که مجددا اقدام میکنم پیام داده میشه همچین بلیطی وجود ندارد و دو روزه که مبلغ هم به حساب نیامده

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مهدی عزیز
      روزتون خوش باشه 🙂

      اگه جساب کاربری ایجاد کردین روی علی‌بابا، می‌تونین فرایند استرداد رو اونجا ببینین؛ اگه احیانا توی این مساله مشکلی پیش بیاد، با پشتیبانی تماس بگیرین؛ پیشنهاد می‌کنیم با همون شماره تماسی که در حین خرید وارد کردین تماس بگیرین تا کارشناس‌های پشتیبانی راحت بتونن بلیط شمارو پیدا و پیگیری کنن.

  10. فاطمه می‌گوید

    سلام
    برای من یه نفر دیگه با شماره و حساب کاربری خودش بلیط گرفته و الان می‌خوام اون بلیط رو استرداد کنم، باید چی کار کنم؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام فاطمه عزیز
      سال نوتون مبارک باشه
      لطفا مشخصات بلیط رو داشته باشین و با بخش پشتیبانی تماس بگیرین.

  11. سمیرا می‌گوید

    شماره سفارش منطور کد رهگیری بلیط یا سریال بلیط ؟؟
    از کجا میتونم شماره سفارشم رو پیدا کنم؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سمیرای عزیز
      سال نوتون مبارک 🙂
      همون کد رهگیری بلیط هست.

  12. یاس می‌گوید

    سلام
    من یک کوپه دربست چهار تخته برای چهارنفر گرفتم. یک نفر نمیاد امکانش هست به جای اون فرد یکی دیگه بیاد؟ و اینطوری جریمه میشم؟

  13. داود می‌گوید

    بلیطی که استرداد کردیم چقدر طول میکشه کنسلی‌ها به ظزفیت آن قطار اضافه شود؟
    آیا ساعت خاصی این ظرفیت اضافه میشود؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام داود عزیز 🙂
      خیر. در ساعت خاصی اضافه نمی‌شه.

    2. سحر می‌گوید

      سلام وقتتون بخیر یه سفارش دارم میخام استرداد کنم اما متاسفانه برام میزنه هیچ سفارشی ثبت نشده درحالی که در سفرهای من هست سفارش و کد استرداد برام ارسال نمیشه ممنون میشم کمکم کنید

  14. مهدی می‌گوید

    با سلام و تشکر از سایت علی بابا
    هزینه استرداد واریز نشده
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مهدی عزیز 🙂
      لطفا شماره سفارشتون رو اعلام کنید تا موضوع رو بررسی کنیم.

  15. رسول می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    درخواست استرداد بلیط دارم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

    . از اینکه راه آهن را جهت سفر انتخاب نموده اید سپاسگزاریم. خواهشمند است ما را در رعایت حجاب و پوشش اسلامی همراهی فرمایید.
    سریال خرید
    ۶۲۵۳۳۴۵۴۹
    ۰۱/۱۲/۲۰-۲۲:۱۰
    قطار۴۸۹س۵کوپه۱ص۳

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام رسول عزیز 🙂
      برای استرداد از طریق حساب کاربری به مشکل خوردید؟

  16. Fatemeh می‌گوید

    سلام خسته نباشید چهار روزه ک بلیطو کنسل کردم ولی هنوز مبلغی ب حسابم واریز نشده تلفن پشتیبانی هم پاسخگو نیست ممنون میشم جواب بدین میشه حداقل یه تاریخ بدین

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام فاطمه عزیز 🙂
      طبق بخشنامه رجا مسئولیت استرداد بلیط قطار با خود مجموعه رجاست. با توجه به اینکه حجم استردادها در رجا زیاد شده، این فرایند زمان‌بر هست.

  17. Fatemeh می‌گوید

    سلام خسته نباشید چهار روزه ک بلیطو کنسل کردم ولی هنوز مبلغی ب حسابم واریز نشده تلفن پشتیبانی هم پاسخگو نیست ممنون میشم جواب بدین

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام فاطمه عزیز 🙂
      طبق بخشنامه رجا مسئولیت استرداد بلیط قطار با خود مجموعه رجاست. با توجه به اینکه حجم استردادها در رجا زیاد شده، این فرایند زمان‌بر هست.

  18. سهیلا عزیزی می‌گوید

    سلام
    بلیط قطار استرداد کردم داخل برنامه علی بابا کنسل کردم وپیام استرداد اومد ولی پول بعد ۷۲ ساعت ریخته نشده
    توماس گرفتم با شماره های داره میگه این بلیط فعاله

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سهیلا عزیز 🙂
      طبق بخشنامه رجا مسئولیت استرداد بلیط قطار با خود مجموعه رجاست. با توجه به اینکه حجم استردادها در رجا زیاد شده، این فرایند زمان‌بر هست.

  19. سیامک می‌گوید

    سلام
    من بیشتر از سه روز پیش یک بلیطم را کنسل کردم ، پیام استرداد هم برای من ارسال شده است ولی هنوز مبلغ ان برای من واریز نشده است؛ در سایت که میروم نوشته که این بلیط موجود نمی باشد ، با تلفن گویا هم که اقدام می کنم میگوید بلیط شما فعال است ، مشکل چیست و چرا مبلغ را به من برنمی گردانند؟
    شماره سفارش: ۱۰۵۱۳۵۲۰۹۰

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سیامک عزیز 🙂
      طبق بخشنامه رجا مسئولیت استرداد بلیط قطار با خود مجموعه رجاست. با توجه به اینکه حجم استردادها در رجا زیاد شده، این فرایند زمان‌بر هست.

  20. کریم می‌گوید

    سلام
    آیا امکان استرداد یکی از بیلط های کوپه دربست وجود دارد!؟

  21. صفورا می‌گوید

    من هرچی کد استرداد رو میزنم میگه هیچ بلیتی با این مشخصات یافت نشد اما استرداد هم نشده چیکار کنم/

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام صفورا عزیز 🙂
      لطفا با پشتیبانی به شماره ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰ تماس بگیرید تا شما رو به طور کامل راهنمایی کنن.

  22. لیلا ده جوریان می‌گوید

    سلام پسرم بشماره حساب ندارن ومن میخوام بلیطش کنسل بشه چه کنم

  23. مهدی قاسم زاده می‌گوید

    سلام و خسته نباشید. چند روزه که میخوام بلیطمو کنسل کنم اولا که مینوشت به دلیل عدم نقدینگی مقدور نمیباشد الانم مینویسه بلیطی با مشخصات فوق یافت نشد چه میتوان کرد؟؟؟؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مهدی عزیز 🙂
      شماره سفارشتون رو اعلام کنید تا موضوع رو بررسی کنیم.

      1. رضا می‌گوید

        سلام این سه روزه دو بلیط رفت و برگشت اهواز به مشهد را استرداد زدم ولی هنوز مبلغی به حساب بنده واریز نشده.زنگ میزنم کسی گوشیو بر نمی داره.پیگیر باشید.

      2. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        سلام رضا عزیز 🙂
        شماره سفارشتون رو اعلام کنید تا موضوع رو پیگیری کنیم.

  24. محمد مهدی می‌گوید

    سلام ببخشید من امروز بلیط خریدم و زده هنوز وضعیت بلیط شما مشخص نشده و کارشناسان دارن بررسی میکنن یعنی ممکنه که بلیط لغو بشه؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام محمدمهدی عزیز 🙂
      لطفا شماره سفارشتون رو اعلام کنید تا موضوع رو بررسی کنیم.

      1. Fatemeh می‌گوید

        سلام هزینه بلیط کنسلی چرا واریز نمیشه ؟

      2. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        سلام فاطمه عزیز 🙂
        طبق بخشنامه رجا مسئولیت استرداد بلیط قطار با خود مجموعه رجاست. با توجه به اینکه حجم استردادها در رجا زیاد شده، این فرایند زمان‌بر هست.

  25. محمد رضا می‌گوید

    سلام چرا بلیط قطار استرداد نمیشه ۳ تا بلیط گرفتم برای تاریخ ۱۲/۲۵ هرکار میکنم استرداد نمیشه دو روزه هم از سایت و هم از تلفن پیگیری میکنم لطفا زود جواب بدید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام محمدرضا عزیز 🙂
      لطفا شماره سفارشتون رو اعلام کنید تا موضوع رو پیگیری کنیم.

  26. هلن شکیبا می‌گوید

    متن داخل کادر رو که می‌خوام بنویسم ، اعداد رو که می‌خوام انگلیسی تایپ کنم ، فارسی تایپ میشه، چکار کنم؟ راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. فرشته می‌گوید

      سلام.کنسلی دارید شما یزد به مشهد ؟!

  27. شیدا می‌گوید

    سلام هرچی برای استرداد تلاش میکنم خطای عدم نقدینگی میده

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام شیدا عزیز 🙂
      این پیام خطا از سمت رجا ارسال می‌شه و بعد از چند ساعت هم برطرف می‌شه. لطفا دوباره امتحان کنید.

  28. متین رجبی خامسی می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    چند روزی از کنسلی بلیط قطار فدک من میگذره ولی هیچ مبلغی برگشت نخورده و هیچکس پاسخگو نیست میشه راهنمایی کنید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام متین عزیز 🙂
      طبق اعلام خود شرکت رجا، استرداد بلیط‌های قرار به طور مستقیم از سمت خود این شرکت انجام می‌شه. به همین دلیل حجم درخواست‌ها سمت رجا بسیار زیاده و رسیدگی به پیام‌ها و درخواست‌ها زمان‌بر هست.

  29. صدف می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    من ۴ روزه بلیطم رو کنسل کردم و هنوز پول به حسابم برنگشته و هیچ تلفنى هم پاسخگو نیست

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام صدف عزیز 🙂
      با توجه به اینکه قطار مربوط به رجاست و حجم کنسلی‌ها و درخواست‌های سمت رجا بسیار زیاد هست، با کمی تاخیر و از سمت خود رجا پرداخت می‌شه.

  30. Samira می‌گوید

    سلام
    من ده روز بیشتره بلیطم رو کنسل کردم ولی هنوز پولم به حسابم برگشت نخورده. هیچ تلفنی هم جوابگو نیست بتونم مشکلم رو برطرف کنم.

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سمیرا عزیز 🙂
      با توجه به اینکه قطار مربوط به رجاست و حجم کنسلی‌ها و درخواست‌های سمت رجا بسیار زیاد هست، با کمی تاخیر پرداخت می‌شه.

  31. آدرین می‌گوید

    سلام اگر بلیط را با اپلیکیشن خرید نکرده باشند
    یا شرکت خرید کرده باشد
    هنگام استرداد مبلغ میتواند به حساب کاربری علی بابایی خودمان برگردد یا خیر

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام آدرین عزیز 🙂
      خرید از هر حساب کاربری که باشه، مبلغ استرداد هم به همون حساب کاربری برمی‌گرده.

  32. مائده کوهستانی می‌گوید

    سلام من بلیط ام رو کنسل کردم اما مبلغ واریز نشده

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مائده عزیز 🙂
      با توجه به اینکه قطار مربوط به رجاست و حجم کنسلی‌ها و درخواست‌های سمت رجا بسیار زیاد هست، با کمی تاخیر پرداخت می‌شه.

  33. بهنام شجاعی می‌گوید

    انجام نمیشه میره داخل یک صفحه دیگه

  34. Mobiht می‌گوید

    سلام
    اگر کوپه دربست گرفته باشیم امکان لغو تعدادی از بلیط‌ها رو داریم؟ یا یکجا لغو میشه و امکان نداره؟

  35. علیرضا می‌گوید

    سلام وقت یخیر
    اگر نیم ساعت بعد از خرید کنسل کنیم آیا مبلغی کسر میگردد؟؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام علیرضا عزیز 🙂
      این موضوع به شرکت هواپیمایی و قوانین مربوط به ایرلاین بستگی داره.

  36. پریسا می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    به دلیل مشکل یخبندانی که آخر هفته تو مشهد پیش اومد، قطار ما بدون هیچگونه اطلاع قبلی با ۱۲ ساعت تأخیر راه افتاد و همگی مسافران اون قطار اعم از زن و بچه و … حدودا از ساعت ۶ و ۷ عصر داخل راه آهن بودن اونم شبی که دما منفی ۱۷ درجه بود تا ظهر فردا که بعد از دعوا و درگیری، با هزار منت سر مهماندار و بدرفتاریشون راه افتاد و ما ۱۵ ساعت تو راه بودیم تا به تهران برسیم. داخل قطار آب آشامیدنی نبود و بخاطر یخ زدگی امکان استفاده از سرویس بهداشتی عملا غیر ممکن بود. تو قطار به ما گفتن بخاطر این مشکلی که پیش اومده و برای جلب رضایت مسافران، بلیط قطار به طور کامل استرداد میشه. اصلا همچین چیزی ممکنه؟ باید حضوری پیگیری کنیم؟

  37. حسین می‌گوید

    من تقریبا دو ساعت پیش بلیط قطار گرفتم ولی هر کاری میکنم کد استردادو برام نمیفرسته لطفا راهنمایی کنید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام حسین عزیز 🙂
      اختلالات اینترنت باعث شده با مشکلاتی مواجه باشیم. با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن.

  38. عزیز الله قنبری می‌گوید

    سلام من در تاریخ ۷/۵اقدام به خرید بلیط قطار قم به مشهد به تاریخ ۷/۸کردم و در همان روز یعنی ۷/۵انلاین کنسل کردم ولی هیچ پولی تا حالا به حسابم واریز نشده . تلفن جامعه استرداد راه آهن هم تماس گرفتم کسی تلفن را جواب نداد.چیکار کنم لطفاً راهنماییم کنین

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز 🙂
      لطفا شماره سفارش یا پیگیری رو برای ما ارسال کنید تا موضوع رو پیگیری کنیم.

  39. مظاهر علی عسگری می‌گوید

    سلام
    نه از سایت نه ازاپلیکیشن موبایل موفق به پیگیری استرداد شدم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مظاهر عزیز 🙂
      متاسفانه مشکل از وضعیت و اختلال اینترنت هست. لطفا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

  40. محسن می‌گوید

    سلام من برای ۳ نفر بلیط گرفتم. میخوام یه نفر رو کنسل کنم. راهنمایی میفرمایید؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام محسن عزیز 🙂
      شما باید از طریق حساب کاربری درخواستتون رو ثبت کنید. اگر به دلیل اختلالات اینترنت امکانش رو ندارید، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

  41. مونا می‌گوید

    سلام وقت بخیر من میخواهم برای همان روز سفر بلیطم را جابجا کنم ساعت حرکت را آیا به این شکل جریمه دارد؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مونا عزیز 🙂
      میزان جریمه کنسلی یا جابه‌جایی به طور مستقیم به شرکت‌ ریلی موردنظر، مقصد و… بستگی داره.

  42. مهدی اسماعیلیان می‌گوید

    ۶بلیط قطار از مقصد یزد به تهران میخواهم باطل هنوز پس از۲۴ساعت درتاریخ۱۴۰۱/۷/۶ موفق نشدم از هر راهی درسایت علی بابا وار‌‌د شدم حتی باتلفن پشتیبانی تماس گرفتم موفق نشدم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مهدی عزیز 🙂
      با شما تماس می‌گیریم.

  43. حسین می‌گوید

    سلام ، من بلیط گرفتم و بعدش به دلایلی کنسل کردم
    ولی پشیمون شدم نمیشه بلیط هارو پس گرفت؟
    تو زمان کمتر از ۵ ساعت ۳۰ درصد کسر کرد

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام حسین عزیز 🙂
      نه متاسفانه. برای رزرو بلیط باید مراحل رو مجدد طی کنید.

  44. رقیه ثقفی می‌گوید

    سلام من میخوام کنسل کنم بلیطم رو ولی فکر میکنم به خاطر قطعی اینترنت ها برام باز نمیشه

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام رقیه عزیز 🙂
      با دوستان پشتیبانی تماس بگیرید تا خودشون کنسلی رو ثبت کنند.

  45. محمدرضا وفا می‌گوید

    سلام وقت بخیر میخام استرداد کنم خطای عدم وجود نقدینگی میده ،چیکار باید بکنم ؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام محمدرضا عزیز 🙂
      مشکل رفع شد.

  46. حوریه باغانی می‌گوید

    سلام من بلیط تهران .مشهد رزرو کردم اما میخوام کنسل کنم مراحل استرداد را رفتم اما گزینه ادامه و استرداد را که میزنم سایت دیگه جلو نمیره و پیام هشدار امنیتی واسم میاد لطفا راهنمایی کنید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام حوریه عزیز 🙂
      متاسفانه اختلال اینترنت خیلی شدید هست. لطفا با یک نت بهتر مجدد امتحان کنید.

  47. احمد رحیمی فراهانی می‌گوید

    ممنونم از همکاری شما عزیزان خیلی خوب راهنمایی کردید.

  48. بهاره عقیلی می‌گوید

    سلام من بلیطم رو ۳ روزه استرداد کردم ولی پولی واریز نشده ، چکار باید بکنم ؟
    اصلا نمی‌دونم در چه وضعیتی هستم..
    راهنماییم کنید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام بهاره عزیز 🙂
      لطفا شماره سفارشتون رو برای ما ارسال کنید تا موضوع رو پیگیری کنیم.

      1. نرجس خاتون آقایی می‌گوید

        سلام خسته نباشید من بلیطم رو کنسل کردم اما هنوز مبلغ استرداد بعه حسابم واریز نشده

      2. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        سلام نرجس عزیز 🙂
        لطفا شماره سفارش رو برای ما ارسال کنید.

  49. علی می‌گوید

    سلام وقت بخیر.
    من برای مهر بلیط مشهد گرفتم الان منصرف شدم و از طریق سایت خرید کردم چطور کنسل کنم و استرداد بزنم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام علی عزیز 🙂
      شما می‌تونید با تیم پشتیبانی علی‌بابا تماس بگیرید یا از طریق حساب کاربری درخواست استرداد ثبت کنید.

      1. سیده لیلا می‌گوید

        سلام . بلیط قطار گرفتم و ساعتی بعد کنسلش کردم مراحلم انجام دادم اما پول برنگشته حدودا دو هفته گذشته . شماره سفارش هم ۱۴۴۴۰۹۲۱ می‌باشد . تهران به سمنان برای سه نفر. باتشکر

      2. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        سلام لیلا عزیز 🙂
        با شما ارتباط می‌گیریم.

  50. میلاد می‌گوید

    لغو سفر

  51. یه نفر... می‌گوید

    سلام کوپه دربستی برا خانواده گرفتیم میخاهیم آن را به افرادی دیگر انتقال دهیم،ظرفیت اون قطار هم تکمیله، امکانش هست؟از چه طریقی باید عمل کنیم؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز 🙂
      با توجه به این که شرایط خاصی هست، بهتره با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

  52. شهاب می‌گوید

    سلام، وقت بخیر.
    بلیط گرفتم برای ۲۳ شهریور، میشه جا به جا کنم برای روز قبلش؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام شهاب عزیز 🙂
      شما باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید، اطلاعات بلیط و درخواستتون رو اعلام کنید.

  53. رامین سلیمانی می‌گوید

    سلام از صبح پیگیر استرداد ی بلیط به مبلغ ۷۲۰۰۰ تومان هستم ده بار با پشتیبانی تماس گرفتم هر بار ۳ دقیقه طول کشیده ولی به نتیجه نرسیدم از اپلیکیشن هم اقدام کردم خطای سرور میده ممنون از اینکه اینگونه پشتیا
    بانی میفرمایید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام رامین عزیز 🙂
      شماره سفارشتون رو بگید تا موضوع رو پیگیری کنیم.

  54. احسان باقری می‌گوید

    در مورد خسارت تاخیر بلیط قطار چگونه باید عمل شود؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام احسان عزیز 🙂
      بهترین کار مراجعه حضوری به دفاتر فروش راه‌آهن یادفاتری هست که سیستم فروش بلیط راه‌آهن دارند.

  55. m.ah می‌گوید

    سلام بلیط قطار رو حضوری از راه اهن خریدیم میشه از سایت علی بابا انلاین استرداد کنیم ?
    شماره سفارش پهمون سریال بلیط است یا کد رهگیری که روی برگه بلیط درج شده؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلم دوست عزیز 🙂
      متاسفانه خیر

  56. علی روزپیکر می‌گوید

    سلام من شماره ایی که یاهاش بلیط خریدم و ندارم و نمیتونم وارد حساب کاربریم بشم چجوری باید بلیط و کنسل کنم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام علی عزیز 🙂
      در این شرایط بهترین کار اینه که با تیم پشتیبانی علی‌بابا تماس بگیرید.

    2. آرش امیری می‌گوید

      سللم، بنده اقدام به استر اد بلیط کردم و تا مرحله آخر رفتم اما کد پیگیری برایم نیامد و الان که مجددا اقدام میکنم پیام داده میشه همچین بلیطی وجود ندارد و دو روزه که مبلغ هم به حساب نیامده

      1. avatar-image
        تحریریه علی‌بابا می‌گوید

        سلام آرش عزیز 🙂
        لطفا شماره سفارشتون رو برای ما ارسال کنید تا موضوع رو پیگیری کنیم.

  57. سید علی می‌گوید

    با سلام
    در صورتی که به دلیل شرایط جوی حرکت قطار لغو شده است، چگونه امکان استرداد وجه پرداختی میسر می شود؟

  58. معصومه اسکندری عراقیان می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر
    ما از تهران به مشهد با قطار زندگی بیزینس رفتیم، از سایت علی بابا خریداری کرده بودیم. در راه ۰سمنان) ۳ ساعت ایست داشتیم و تاخیر، بابت این تاخیر طبق جدول نصف مبلغ بلیط باید برگردانده شود، چه طور اینکار را انجام دهیم؟

  59. محمد می‌گوید

    استرداد

  60. الهه قیصری می‌گوید

    بلیط های بطار نیمه دوم شهریور کی قابل خریداری هست

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام الهه عزیز 🙂
      به محض اینکه ظرفیت اعلام بشه، ما هم در صفحه اینستاگرام علی‌بابا و هم در اعلان‌های اپلیکیشن این موضوع رو اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

    2. انا می‌گوید

      سلام اگه بیش از بیست روز از استرداد بلیط بگذره و هنوز آژانس پول رو برنگردانده چه باید کرد ؟

  61. چنگیز می‌گوید

    آقاچرامن بلیط گرفتم بعد۱۰دقیقه استرداد دادم ۳۰درصدکم شده

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام چنگیز عزیز 🙂
      به تناسب شرکت ریلی موردنظر، مقصد و شرایط مختلف هزینه استرداد متفاوت هست.

    2. عفت شیخ بهاالدین زاده می‌گوید

      سلام ازساعت ۱۱ استرداد دادم حدود۲۰ پیامک ارسال کردم جهت استرداد . ولی مدام گفتند دریافت تشده. بمحض اینکه ساعت۱۲و۵دقیقه شد دریافت شد. شما اسم اینو میزارید جی

  62. بخشی می‌گوید

    سلام من بلیط خریدم میخوام بنام یک نفر دیگه بزنم چیکار باید بکنم ؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز 🙂
      با تیم پشتیبانی علی‌بابا تماس بگیرید تا شما رو به طور کامل راهنمایی کنند.

  63. زهرا می‌گوید

    سلام.من از بلیطم پرینت نداشتم فقط عکس صفحه گرفتم.و الان عکس روگم کردم و بلیط رو هم کسی دیگه برام گرفته ک باهاش مشکل دارمو نمیتونم بگم دوباره بفرسته.بلیط موچطوری بازیابی کنم؟

  64. مهناز می‌گوید

    باسلام من اشتباهن دوتا بلیط تهیه کردم اما یکیشو لغو کردم ولی از ۵۰ هزار تومن فقط ۱۰ هزتر تومن ب من برگردونده شد باید چیکار کنم طبق قانونش باید ۱۰ درصد از من کسر میکرد

  65. هاشمی می‌گوید

    سلام میخواهم بلیط دخترم که نوجوان هست وحساب بانکی ندارد وهمراه ایشان هم که همسفر هستند هم حساب بانکی ندارد را کنسل کنم چکار باید بکنم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز 🙂
      لطفا با کارشناس‌‌های پشتیبانی تماس بگیرین و این مساله رو در میون بذارین: ۰۹۸۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰

  66. عزیزاحمد می‌گوید

    برای فردا ۱۱ برج بلیط دارم الان میخام مسترد کنم

  67. مسعود رئوفی می‌گوید

    بالای مشخصات قطاری که من بلیطش رو گرفتم با خط سبز نوشته بود استرداد بدون جریمه ولی الان که تصمیمم به استرداد گرفتم سبستم مبلغ برگشتی را با ۱۰ دصد جریمه حساب میکنه لطفا راهنمایی کنید

    1. شیدا می‌گوید

      سلام من ۴ ساعت مونده بود به حرکت قطار.. بلیطمو کنسل کردم… طبق قوانین باید ۳۰ درصد کسر میشد و مابقی استرداد میشد.. نوشت استرداد انجام شد و تماسم گرفتم گفتن ک استرداد شده اما هیچ مبلغی به من برنگشته …علی بابا میگه زنگ بزن به رجا ، رجا میگه از علی بابا باید بگیری… 😮‍💨

    2. مهناز می‌گوید

      باسلام من اشتباهن دوتا بلیط تهیه کردم اما یکیشو لغو کردم ولی از ۵۰ هزار تومن فقط ۱۰ هزتر تومن ب من برگردونده شد باید چیکار کنم طبق قانونش باید ۱۰ درصد از من کسر میکرد

    3. بلال شقاقی می‌گوید

      سلام ایا بلیط قطاری که توسط شخص دیگری به صورت اینترنتی برای من گرفته شده را میتوانم به صورت حضوری کنسل کنم و پولش را دریافت کنم؟

  68. فریبا می‌گوید

    ما کوپه دربست گرفتیم ۴نفر هستیم‌
    می‌خواهیم بلیط یکنفر رو کنسل کنیم.
    آیا میشه به جای اون یک نفر دیگه ای رو جایگزین کنیم؟که تو کوپه خودمون باشه؟

  69. عرفان می‌گوید

    سلام من ی بلیط به نام خودم گرفتم کسی دیگ میتونه ازش استفاده کنه؟یا میتونم مشخصات بلیط رو تغییر بدم؟

  70. هادی میرزایی می‌گوید

    ما کوپه دربست گرفتیم ۴نفر هستیم‌
    می‌خواهیم ۲نفر بلیطش رو کنسل کنیم
    به حای اون دونفر دونفر دیگه ای رو میذارین جای ما

  71. محمد جوادی می‌گوید

    سلام
    اگر در خارج از کشور باشیم و کد به گوشی همراه برای استرداد نیاید چه باید کرد؟

  72. مهلا می‌گوید

    وقت بخیر
    ممنون بابت اطلاعات مفید و توضیحات کاملی که در اختیارمان قرار دادید
    دقیقا متوجه تمام مراحل شدم
    از اینکه مطالب رو در قالب عکس و نوشته های کوتاه به اشتراک گذاشتید ، ازتون قدردانی میکنم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مهلا عزیز 🙂
      خوشحالیم که تونستیم کمکتون کنیم.

  73. سید رضا می‌گوید

    سلام من کنسل کردم بلیط قطارمو گزینه شارژ انتخاب کردم اما میخام الان ب حساب بانکی واربز بشه چطور

  74. زهرا صداقت جو می‌گوید

    سلام، من دوتا بلیط قطار برای هشتم اسفند از مقصد بوشهر به تهران کنسل کردم ولی هنوز هزینه بلیط برام واریز نشده

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام 🙂 شماره سفارشتون رو داشته باشین و با کارشناس‌های ما تماس بگیرین تا بررسی کنن:
      ۰۹۸۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰

  75. محمد می‌گوید

    سلام من ۴ ساعت قبل از حرکت استرداد کردم متاسفانه پول به حساب نیومد
    دلیل استرداد من اشتباه نوشتن نام و نام خانوادگی بود که اشتباه با کد ملی فرد دیگری ثبت کرده بودم
    شماره سفارش ۱۰۳۶۰۲۰۶۴۹

    1. احمد می‌گوید

      سلام ببخشید اگر بلیط رو خریده باشیم ولی بخوایم تاریخ حرکت رو تغییر بدیم راهی هست؟

  76. حانیه می‌گوید

    سلام چجوری اطلاع پیدا کنم از بلیط های کنسلی که بخام رزور کنم؟

  77. shahab می‌گوید

    سلام دو روزه میخوام بلیط کنسل کنم مینویسه وجع نقدینگی کم هست چکار کنم….

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام 🙂 کارشناسای ما میتونن راهنماییتون کنن:
      ۰۹۸۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰

  78. یونس می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر من امروز بلیط کرمانشاه رو گرفتم الان میخوام لغو کنم و بلیط همدان رو بگیرم خواسم بپرسم میشه بلیط رو لغو کنم چون من یدونه بلیط گرفتم با نام خودم ولی از کارت خانومم واریز کردم ممنون میشم جواب بدین

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      بله میتونین کنسل کنین، فقط پول برمیگرده به حساب همون کارتی که پرداخت رو باهاش انجام دادین.

  79. محدثه می‌گوید

    سلام من ۴تا بلیط تهیه کردم به دلایلی دوساعت بعد کنسلش کردم مبلغ ۱۱۸ تومان از من کم کردن چرا؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام محدثه عزیز 🙂
      قوانین کنسلی توسط شرکت‌های ریلی تعیین میشه. اگه میخوایین اطلاعات دقیقی داشته باشین با کارشناسای ما تماس بگیرین:
      ۰۹۸۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰

  80. حسن جلالی می‌گوید

    چرا پیامک استرداد برام پیامک نشد

  81. عبدالباسط می‌گوید

    سلام چرا برای من پیامک استراد نمیاد

  82. هانيه می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر. من بلیطم رو استرداد میکنم اما متاسفانه هیچ کدی برای من نمیاد. از اپلیکیشن هم استفاده کردم.دو روزه من میخوام استرداد کنم. و فردا تاریخ حرکته.

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام هانیه عزیز 🙂
      حتما با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

  83. هانيه السادات حسینی می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر. من بلیطم رو استرداد میکنم اما متاسفانه هیچ کدی برای من نمیاد. از اپلیکیشن هم استفاده کردم.دو روزه من میخوام استرداد کنم. و فردا تاریخ حرکته.

  84. علی می‌گوید

    منظور از خدمات هتل شیراز (یک شب – یک نفر) — قیمت: ۱,۳۲۰,۰۰۰ ریال در قطار چی هست

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام 🙂 این بلیط‌ها به همراه هتل هستند، یعنی با خرید بلیط، هتل هم براتون رزرو میشه و اون مواردی که گفتین، شرایط و قیمت هتل هست.

  85. مهدی می‌گوید

    سلام ما بلیت گرفتیم نمیخواهیم کنسل ش کنیم فقط میخواهیم تاریخشو یک روز زودتر بزنیم ایام امکانش هست؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام 🙂 خیر متاسفانه

  86. محمد می‌گوید

    سلام در تاریخ ۱۶ همین ماه بیلط تهران گرفتم دونفر و همون روز استرداد زدم و با اینکه امروز ۲۳ هست همنوز پول بحسابم واریز نشده و در ضمن حضوری گرفتم و حضوری استرداد زدم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام 🙂 درخواست شمارو برای مرکز تماس فر ستادیم. اگه اطلاعاتی مثل شماره سفارش بدین بهتر میشه.

  87. بهاره می‌گوید

    سلام من الان بلیط ام رو استرداد زدم ولی نمیدونم انجام شده یا نه بلیط رفت و برگشت بوده و من نمیدونم هردو رو کنسل کرده یا نه

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام 🙂 می‌تونین اپلیکیشن علی‌بابا رو دانلود کنین و وارد حساب کاربری بشین. اون‌جا تاریخچه تراکنش‌هاتون رو می‌تونین ببینین.

  88. Rezvan می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر
    من یه بلیط استرداد زدم ۳ روز گذشته هنوز نیومده تو حسابم که

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام 🙂 شماره سفارشتون رو بگین.

  89. مجید احمدزاده می‌گوید

    سلام ارادت
    آقا من ۳تا بلیط گرفتم الان میخوام یکیش رو کنسل کنم!
    چه جوری باید اینکار رو انجام بدم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مجید عزیز 🙂
      از طریق حساب کاربریتون درخواست ثبت کنید.

  90. فاطمه منتظری می‌گوید

    من ۳ عدد بلیط استرداد کردم از مبلغ هیچکدام خبری نیست

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام فاطمه عزیز 🙂
      با پشتیبانی علی‌بابا تماس گرفتید؟

  91. نورایی می‌گوید

    چرا در بلیط قطاری ک داده اید شماره ی سالن و کوپه وجود نداره

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز 🙂
      با دقت بیشتری مطالعه کنین حتما وجود داره.

  92. سجاد می‌گوید

    سلام من میخوام بلیت قطارم رو استرداد کنم. ولی مراحلی رو که طی میکنم کد استرداد برام نمیاد ضمنا با پشتیبانی هم تماس گرفتم ولی اونجا هم گفتند هروقت کد اومد بگید حدودا دو دقیقه پشت خط بودیم ولی پیامکی ارسال نشد. باید چکار کنم؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام سجاد عزیز 🙂
      بعد از نیم ساعت الی یک ساعت صبر، مجدد امتحان کنید.
      ضمنا بهتره قبلش مطمئن بشید شماره تماسی که در حساب کاربری ثبت کردید، درست هست.

  93. ضیایی می‌گوید

    پیرو مکاتبات عدیده به مسئولین ذیربط اعم ازمقام محترم وزارت راه در این دولت و دولت اسبق از جامع یزدی های مقیم کرج ،که بالغ بر ۶۰ درصد جمعیت کرج را تشکیل می دهند وبه طور مستمر روزانه جهت عزیمت به زادگاه خود در مسیر کرج به یزدوبالعکس در حال تردد بوده و به نحوی که روزانه بالغ بر ۱۰ دستگاه اتوبوس از ترمینال مسافربری کرج جهت حمل آنان به مقصد یزد و بالعکس عزیمت می نماید؛ و تاکنون خطرات حیاتی زیادی در بر داشته است. لذا استدعا داریم نسبت به راه اندازی قطار مسافربری از ایستگاه راه آهن کرج به یزد و بالعکس اقدام فرمایید .
    جامع یزدی های مقیم کرج

    1. یونس می‌گوید

      سلام وقتتون بخیر من امروز بلیط کرمانشاه رو گرفتم الان میخوام لغو کنم و بلیط همدان رو بگیرم خواسم بپرسم میشه بلیط رو لغو کنم چون من یدونه بلیط گرفتم با نام خودم ولی از کارت خانومم واریز کردم ممنون میشم جواب بدین

  94. علی می‌گوید

    سلام آیا بلیط که برای ماشینم گرفتم رو میتونم اگه سفرم کنسل شد بلیط ماشین رو پس بدم

  95. عباس می‌گوید

    سلام خسته نباشید من بلیط رو خریدم چند دقیقه بعداستردادکردم چون تاریخ اشتباه بودبعدالان ۲۶روزهست که گذشته چندبارهم زنگ زدم ولی از برگشت پول خبری نیست موقع گرفتن سریع میگیرن و موقع دادن امروزوفردامیکنن من واقعآبرای شرکت علی بابامتاَسیم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام عباس عزیز 🙂
      لطفا با شمالی پشتیبانی علی‌بابا به شماره ۰۲۱۳۴۹۰۰۰۰۰ تماس بگیر تا درباره این موضوع شما رو راهنمایی کنن.

  96. زهره می‌گوید

    سلام من امروز با سایت علی بابا تماس گرفتم و پرسیدم خسارت تاخیر رو میشه آنلاین گرفت، چون از خود سایت بلیط گرفته بودیم، گفتن بله گزینه خسارت رو بزنید، بلیط ما صدرصد بازگشت مبلغ بود، ولی برای ما ۵۰ درصد واریز شد، وقتی اعتراض کردیم میگن بقیه شو باید از شرکتی ک قطار برای اون بوده بگیرید(ریل سیر کوثر) وچند تا شماره دادن که اشتباه بود حالا ما چجوری میتوتیم ۵۰درصد باقی رو بگیریم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام زهره عزیز 🙂
      در حال حاضر استرداد بلیطبرای اغلب شرکت‌های ریلی از سمت خودشون ثبت می‌شه، یعنی شما از هر کانال دیگه مثل سایت یا اپ علی‌بابا خرید کنید، برای استرداد به سایت همون شرکت ریلی منتقل می‌شید. متاسفانه پشتیبانی این شرکت‌ها پاسخگویی مناسبی ندارن و بررسی نمی‌کنن که این استرداد آنلاین ثبت شده. با این طرز فکر که ممکنه مسافر در یک دفتر حضوری بلیط رو خریده باشه یا یه جایی مثل کافی‌نت آنلاین براش خرید کرده باشن، این جواب رو می‌دن که از هر جا خرید کردید با همونجا تماس بگیرید. اگه اطلاعات سفارش دارید، جزییات اطلاعاتتون رو بفرمایید تا دوستان ما در پشتیبانی علی‌بابا بررسی کنن چه کاری می‌شه انجام داد تا بتونیم رضایت شما رو جلب کنیم.

  97. مریم می‌گوید

    سلام.
    من بلیط قطار رو استرداد دادم، اما ازم شماره حساب نخواست و فقط نوشت استراد شما با موفقیت انجام شد! از کجا بدونم به کدوم حساب رفته و یا آیا کلا مبلغ برگشت خورده یا خیر؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مریم عزیز 🙂
      شماره حسابی که پول به اون برمی‌گرده، همون شماره حسابی هست که زمان رزرو و خرید بلیط ازش استفاده کردید. همچنین اگر گزینه «شارژ حساب علی‌بابا» رو زده باشید، پول به حساب شما در علی‌بابا برمی‌گرده.

  98. کیهان هاشمی می‌گوید

    با سلام چگونه اقدام به تعویض بلیط قطار در همان تاریخ گرفته شده قبلی صورت می‌گیرد لطفا راهنمایی کنید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      درخواستتون رو اینجا وارد کنین تا بررسی بشه (https://www.alibaba.ir/profile/ticketing) یا اینکه برای پاسخگویی سریع‌تر با تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته تماس بگیرین: ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰

  99. مهدی می‌گوید

    آیا پس از حرکت قطار به جامانده مبلغی مسترد می گردد؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مهدی عزیز 🙂
      خیر

  100. نسترن می‌گوید

    سلام ما بلیط اصفهان به بندرعباس گرفتیم ولی اعلام کردن که بندر تعطیل شده
    آیا با این حساب استرداد بلیط باز هم جریمه داره؟
    به تعویق انداختنش چطور؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام نسترن عزیز 🙂
      در صورت کنسل شدن سفر از سمت شرکت ریلی و یا بروز مشکلاتی که منجر به دریافت خسارت باشد، بازپرداخت خسارت به بلیط‌هایی که مشمول دریافت خسارت شده‌اند صرفا به صورت حضوری در محل آژانس و با ارائه کارت ملی مسافران و نسخه چاپی بلیط امکان‌پذیر است (به این منظور می‌توانید با دفاتر فروش حضوری علی بابا آشنا شوید). در صورت بروز خسارت حتی می‌توانید درخواست خسارت را در سامانه رجا ثبت کنید.