یکی از رایجترین دلایل تماسهای مشتریان با مرکز تماس این است که مسافر از کیفیت خدمات و امکانات اتوبوس راضی نبوده و یا یک تخلف را مشاده کرده که در نهایت، باعث شده تجربه خوبی از سفر نداشته باشد و حالا دنبال گوشی شنواست تا شکایتش را بگوید. خب شما میدانید در چنین شرایطی باید به کجا شکایت کنیم؟ اگر نمیدانید این مقاله از مجله گردشگری علیبابا را بخوانید چون ممکن است در آینده شما هم در چنین موقعیتی قرار بگیرید.
اصلا در مورد چه موضوعاتی مسافر حق شکایت دارد؟
به نظر شما هر چیزی که باب میل مسافر نباشد میتواند در شکایت بیاید؟ قاعدتا خیر؛ نکته مهم این است که شکایت شما حتما باید صحت داشته باشد تا مسئولین به آن رسیدگی کنند. برای همین هم موضوعات مشخصی برای شکایت کردن تعیین شده که در حین ثبت شکایت، باید یکی از آنها را انتخاب کنید. این موضوعات را در ادامه برای شما فهرست کردهایم:
- استعمال دخانیات داخل اتوبوس
- بارگیری و تخلیه بار در حضور مسافرین در حین سفر
- برخورد نامناسب کارکنان شرکت، مهماندار و راننده
- پخش و نمایش محصولات سمعی و بصری غیرمجاز
- پیاده کردن مسافر در مقاصد تعیین نشده
- تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر
- تخلفات رانندگی
- توقف بیمورد و تکراری در حین سفر
- جابجا کردن مسافر بر خلاف شماره صندلی بلیط
- جا گذاشتن مسافر بین راه
- جمعآوری بلیط از مسافران قبل از حرکت
- خستگی و خوابآلودگی راننده
- رفتار نامتعارف رانندگان در حین سفر
- سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت
- صدور بلیط دستنویس و عدم صورت بلیط مکانیزه
- عدم استرداد وجه بلیط
- عدم استفاده کارکنان، خدمه و راننده از لباس مناسب
- عدم تطابق نوع اتوبوس ثبت شده در بلیط با واقعیت
- عدم تعهد نسبت به بار مسافر
- عدم تکمیل مندرجان در بلیط
- عدم توزیع آب در ظروف یکبارمصرف
- عدم توقف برای نماز
- عدم توقف در مسیر (هر سه ساعت یکبار) برای استراحت
- عدم توقف مناسب جهات انجام فرایض و صرف غذا
- عدم جایگزینی به جای وسایل مانده در راه
- عدم درج نام شرکت مسافربری روی اتوبوس
- عدم رعایت ایمنی و حمل توشه غیرمجاز
- عدم رعایت بهداشت توسط راننده و خدمه سفر
- عدم رعایت خط سیر مطابق مبدا و مقصد
- عدم رعایت نظافت داخل خودرو
- عدم سلامت فنی خودرو
- عدم صدور بلیط در مبدا سفر
- عدم صدور بلیط بین راهی
- عدم صدور بیجک توشه غیرهمراه مسافر
- عدم نصب برچسب شمارهدار روی توشه مسافر
- عدم نصب مشخصات رانندگان و پلاک وسیله و شماره شرکت
- مسافرگیری در اطراف پایانههای مسافربری
- مسافرگیری غیرمجاز حین سفر
- نداشتن وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب
- نرخ بلیط، خرید اینترنتی بلیط
- نقص فنی خودرو
حالا کجا باید شکایت کنیم؟
برای مسافرین که در مورد سفر با اتوبوس شکایت دارند سامانه خاصی در نظر گرفته شده که به آن «سامانه ثبت شکایات ۱۴۱» میگوییم. در این سامانه شما باید اطلاعات شناسنامهای خودتان، اطلاعات و مشخصات سفرتان و نیز شکایتی که دارید را وارد کنید تا توسط مسئولین بررسی شود.
در بخش بعدی نحوه ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ را به صورت تصویری و قدم به قدم برای شما آماده کردهایم.
راهنمای تصویری ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱
کافی است مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید تا شکایت شما در عرض چند دقیقه ثبت شود.
قدم اول
در قدم اول باید وارد سامانه ثبت شکایت ۱۴۱ شوید. وقتی وارد شدید، دو گزینه پیش روی شماست: شکایت و پیگیری. روی گزینه شکایت بزنید.
قدم دوم
در این بخش دو گزینه پیش روی شماست: سفر مسافری و سفر باری. روی گزینه «مسافری» کلیک کنید.
قدم سوم
حالا که در قدم قبلی روی گزینه مسافری زدید، این سه گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد: «مسافر هستم»، «تعاونی هستم» و «راننده هستم». حالا روی گزینه «مسافر هستم» بزنید.
قدم چهارم
برای ثبت شکایت در سفرهای مسافری، در قدم قبلی روی گزینه «مسافر هستم» زدید. حالا باید این پنجره برای شما نمایش داده شود. تمام اطلاعات درخواست شده را به درستی وارد کنید. دقت داشته باشید که تمام فیلدهایی که ستاره قرمز دارند باید پر شوند. همچنین برای گزینه «موضوع مورد نظر» نیازی به تایپ کردن نیست، بلکه باید یکی از موضوعات تعیینشده را انتخاب کنید.
حالا کمی صفحه را پایین بیاورید تا در ادامه، در بخش «شرح شکایت»، توضیح مختصر و دقیقی از شکایتتان را بنویسید. همچنین اگر از شکایتتان عکس دارید، روی نوشتههای «انتخاب کنید» در بخش آبی زده و عکس مد نظر را بارگذاری کنید. در نهایت عبارت امنیتی را وارد کرده، تیک گزینه «صحت اطلاعات درجشده» را زده و شکایت را با کلیک روی دکمه سبز رنگ، ثبت کنید.
مشکلتان حل شد؟
در این راهنما، نحوه ثبت شکایت مسافران برای اتوبوس را به صورت قدم به قدم برای شما آموزش دادیم. اگر باز هم سوالی برایتان پیش آمده در بخش نظرات به ما اطلاع بدهید تا راهنمایی کنیم.
باسلام ،علاوه براین رانندگان اتوبوس اسکانیا بخصوص کرمان تهران یا بعلکس تهران کرمان ،در مورد وجود نقص فنی بخصوص بخاری کوتاهی کرده و در مورد یکی از آن دو مورد رفت و برگشتم در سفر تعاونی ۷عدل کرمان ، بخاطر ۴گونی اضافی بار ۱۰کیلویی ۴۰۰۰۰۰هزارتومان ، از بنده حقیر راننده اتوبوس گرفت و ۱۵۰ هزارتومان انبار این دفتر از ساعت ۱ و نیم تا ۵ونیم بخاطر ۴ساعت از ما حداقل دو سه برابر گرفتندو هردو نسبت به دادن فاتور باز تفره رفتن و منم بخاطر اجبار سفر کاری ام ، با ناراحتی و نارضیتی تمام مجبور به دادن شدم.وسلام نامه تمام
با سلام و سپاس از زحمات شما جهت اطلاع من با همسر و ۲ فامیل دیگر از ساعت ۶ روز ۲۰ اذر حرکت کردیم وهمه چیز عالی بود ولی خلاصه در برگشت بنا به که برای من و۳ نفر دیگر معلوم نیست گذاشتن ساک دستی دونفر در صندوق و گذاشتن وبعد عدم قبول وبردن هردوساک من وخانمم به داخل ودر بالای کارتن وسایل ونبود جا در صندوق برعکس امدن وبردن در داخل روی بای که داخل کارتنهای قرمز وروی ان پوشانده واز کنار دیده میشد وبعد گذاشتن ساکها داخل وعدم هیچ اعتراضیاز طرف ما و بعد نشستن نفر دوم نظرش بردن پایین بود که من گفتم جا نبوده و اوردن داخل دوم دوباره نفر دیگری گفت این چیه تو مسیر راهرو بعد گفتم اقا قفل ساک یکی خرابه که در نهایت با برخورد دونفر یکی با گفتن معلوم هست مشکل داری خدا عاقبت تو را بخیر کند ودومی با برداشتن وگذاشتن ساک باعث تحریک بیشتر ودر نهایت درخواست ماندن اجابت ولی از نفر دوم هم سخن موردی نیست من قصد بردن پایین داشتم وگفتن من که اقا برا چی اوردین بالا الان ببرین پایین درب ساک برای دونفر با ۲ ساک مشکل بود اوردن بالا ودر اخر کلام برخورد نامناسب دومی که معلوم نیست چکاره هستی بشین ودر کنار خانمم ودو خانم پشت سرم چیزی نگفتم ولی بعنوان مسافر اول عدم قبول ساک در صندوق بار ودوم بالا بردن توسط خودم وطرف اول که بیا تو ماشین بزاریم و دوباره با حرفهای خاصی معلوم نبودتصمیم گیرنده کی هست و برخورد نامناسب در هر صورت شکایتی ندارم ولی حداقل تذکر بدین مسافر چه موردی با شما دارد که شخصیت مسافر را با کلمات خاصی زیر سوال میبرید ۴ نفر از مهندس تا کادر علوم پزشکی و ۲ نفر دیگر باز نشسته و زمانی ریاست اموزش دانشکده ای در گرگان که مورد چیست ودر. نهایت شکسته بودن جا لیوانی و بار روبرو که داخل ونیم متر ارتفاع داشت والسلام اتوبوَس اصفهان گرگان ساعت ۶ رویال سفر به مقصد گرگان
فقط و فقط میتونم بگم خدا لعنت کنه اون کسانیکه نمیخان به این مشکل رسیدگی کنن و مسافرین و چندین ساعت تو گرما و سرما تو ترمینال که اینقدر محیط و فضای کثیفیه سرگردون میکنن.خدا از سرتون نگذره
در منو صندلی اتوبوس برای مادر۷۵ساله صندلی تک نفره انتخاب کردم بعدش، زنگ زدم. مادر گفت همه صندلیها دونفرهوهستش مارو پنچ تا زن هستیم انداختم پنچتا صدنلی اخر،،،، خدا ازتون نگذره این پیرزن از تهران تا کربلا میره اتوبوسم یکسره هستش، با دوساعت تاخیر، اقا من شکایت دارم به کی بگم اخه
سلام خسته نباشید.من در ابهر زندگی میکنم. اتوبوس های زنجان به اصفهان از ابهر رد میشوند از بلیط که خریداری میکنم اتوبوس های زنجان به ترمینال ابهر نمیان راننده میگن در قرارداد ما نیست حالا زن بچه و دختر وغیره ساعت ۹شب باید بره تو اتوبان تنها تا اتوبوس بعد ۱ساعت توی سرما بیاد سوارش کنه لطفا یه رسیدگی کنید یا مشکل از اتوبوس رانی تعاونی هاست یا راننده ها
من مسافر اتوبوس شهر دهدشت به تهران بوده ام ساعت ۲ بعدازظهر حرکت میکنه و ساعت ۳ و نیم نصف شب میرسه ترمینال جنوب تهران، خواهشا رسیدگی کنید از دهدشت ساعت ۶ عصر اتوبوس حرکت کن که ۶ صبن برسه تهران، که مردم نصف شب نرسن و اذیت بشن توی این سرما و گرما، واقعا آدم اذیت میشه ، ممنون
یکی از مزخرفترین وهرتی پرتی ترین وبی صاحب وسالار ترین مجموعه عه هائی هست که به مسئولان بی کفایت مملکت اقتدا کردن وهر جور بتونن زور میگن وحق ناحق میکنند ومیگند فعلا خوب خر توخره ،
حالا شکایت کردیم کی وکجاست گوش شنوا که پیگیری کنه ،شکایت کنیم که شکایت رو بخونید وهر هر به ریشمون، بخندید ؟خدا وند بهترین مرجع برا شکایت هست ،به او واگذار میکنیم .
برای شکایت اگر تونستید از مرحله ثبت کد امنیتی رد بشید ، ما رو هم خبر کنید که شکایت خود را درج کنیم.
واقعا مضحک است.
سلام پایانه کاوه اصفهان یکی از بی انظباط ترین پایانه های ایران بعضی از شرکتها مسافران خود را در محل سکوهای سوار کردن پیاده میکنند به بهانه های واهی و دسترسی مسافر به تاکسی های ویژه را ناممکن میکنند ومسافر در راه رسیدن به تاکسی ویژه به دام مسافر کشهای بی هویت دچار میشوند و جان ومال مسافر بدست این افراد به خطر می افته که این مورد برای شهری مانند اصفهان بسیار زننده و زشت است
بعضی از شرکتها مسافر را در محل پیاده شدن پیاده نمیکنند و مسافت مسافر تا لب خیابان یا تاکسی بسیار طولانی میشود مسافر اگر در محل پیاده شدن محوطه ورودی پایانه به تاکسی دسترسی دارد ومسافر شب هنگام بعد از پیاده شدن در جاهای غیر استاندارد و پیاده نمودن مسافر روی سکوهای سوار شدن جان ومال مسافر توسط مسافر کشهای بی هویت تهدید میشود.
پایانه کاوه اصفهان بعضی اتوبوسها به جای اینکه مسافر را در محل پیاده شدن پیاده کنند پشت ترمینال محل سوار شدن مسافر را برای پیاده نمودن انتخاب میکنند واین کار معضل و هنجار شکنی وبی انظباطی به همراه دارد که پای مسافر کش های بی هویت را به داخل ترمینال باز نموده و امنیت را از وسایل و جان مسافر سلب مینماید
سلام مسافر اتوبوس شیراز اصفهان هستم ،رانندگان این خط بسیار مزخرف و بی ادب هستن ،بویی از انسانیت هم نبرده اند،ما در تاریخ ۱اذر بلیط تهیه کرده ولی مارا به مقصد نرسانده،و در جایی دیگر پیاده کرده اند،لطفا رسیدگی کنین ،حداقل مثل ادم رفتار کنند
واقعا اتوبوس رانی بی صاحبه سوار اتوبوس تهران اصفهان هستم صد جا نگه میداره و بار میزنه و خالی میکنه ما نفهمیدیم اتوبوس مسافربریه یا باربری
آقا وضع اتوبوس ها خیلی خرابه
بعضی از تعاونی ها که تو سایت بلیت فروشی نیستند
اونایی هم که هستند همیشه میزنه ظرفیت تکمیل!
باید کلی تو نت باشی، شاید یکی باز بشه!
زنگ بزنید پلیس راه وقتی میبینید اتوبوس داره بار میزنه همون لحضع. اتوبوسو میخوابونن با جریمه
و اینکه توی سایت ۱۴۱ خاستم ثبت کنم نتونستم کاری کنم در صورتی که اسکرین شات دارم از پول اضافه ایی که ازم گرفتن، ولی چون بلیط نخریدم و شماره بلیط ندارم نمیتونم شکایت کنم. 😑 خب اقایان مسئول وقتی بلیط نمیشه خرید چطور من دزدی آقای راننده به اسم عین. الف را به شما گزارش کنم 😐😐. وقتی قانون میذارید قشنگ و بجا بذارید. الان من چطور به گوش شما برسونم که ایشون دزدن و گرانفروش و پول زور از بنده گرفتند و با لحن زشت بامن صحبت کردند😐😐
سلام. لطفاً لطفاً برای مشهد به اسفراین بلیط اینترنتی بذارید، چه وضعشه اومدم سوار اتوبوس شدم، شاگرد دزد اتوبوس بجای کرایه اسفراین_مشهد گرونتر حساب میکنه بعدشم میگه که تو باید پرداخت کنی😐😐مرتیکه. اخه چرا باید گرون حساب کنی، تازه سر ادم داد هم میزنن و صداشونو بلند هم میکنن. اولا طرز برخورد با خانومای محترم رو یاد بگیر بعدشم دزدی نکنین، این پولا خوردن نداره، مالی که حرام باشه یه ثانیه هم بهت خیر نمیکنه. حالا توکه بزور ازم گرفتی منکه راضی نیستم انشاالله وقف بشه تو مالت.
اتوبوس با شماره ۲۶۹ع۴۶
یکماه پیش با این اتوبوس سفر کردم و از نظر کیفیت راضی نبودم.
قیمت این اتوبوس ۱۱۶ تومن هستش و من ۱۴۳ پرداخت کردم خواهش میکنم رسیدگی فرمایید
با سلام واقعا متاسفم برای این شرکتها.. مخصوصا سیرو سفر ایران بلیط خریداری کردیم بعد زنگ میزنن میگن کنسله دونفر دیگ جای ما رزو کردن و الکی میگن اتوبوس خرابه…
رفتیم میگیم چرا؟؟ هرکی میگه بماچه و ما کاره نیستیم..
هرجاهم می ریم میگن پر شده بعد میگن نه خرابه..
به مدیریت که پناهی بود زنگ زدیم میگه بمن ربطی نداره
من از کرمانشاه امدم تهران راننده که با من اول کار دعوا کرد بعد چند تا پیرزن داخل اتوبوس بودن که بنده خدا ها مشخص بود تا حالا تنهایی صفر نکرده بودن و سوالی میپرسیدن راننده پاچه میگرفت مشخصات راننده رو نزاشته بودن قبلا مگه ی جعبه هایی که خوراکی داشت رو نمیدادن الان که اصلا نمیدن سیگار میکشید و… سامانه ۱۴۱که کلا چرته اصلا نمیشه واردش شد بعدش ما مسافرها انقدر زمان نداریم واسه ی شکایت و شکایت کاری ما میتونیم اطلاع رسانی کنیم و ارگان مربوطه بازرس بفرسته سراغشون
سلام. دوستان اگه جان خودتون رو دوست دارید با اتوبوس های شرکت بی تا اصفهان مسافرت نکنید. به شدت تکان میخورندو به اصطلاح لق می زنند حالت تهوع شدیدایحاد می کنه. نزدیک به یک ساعت هم تاخیر در حرکت داشتند. ولی کیفیت اتوبوس افتضاح هست. من در حال حاضر در اتوبوس هستم و نمیدانم اصلا زنده به مقصد می رسم؟!
سلام شکایت بنده از تعاونی شماره۸ااتوبوس لوان نور مسیرسمنان گرگان هستش.از رفتاروبی برنامه بودن این تعاونی هرچی بگم کم گفتم،حقیقتابه ستوه اومدم تاریخ۱۵تیر وسط ظهر وتو دل گرما اتوبوس خراب شد راننده اتوبوس ما رو پیاده کرد و رفت پی کارخودش و کرایه هم به ما برنگشت به عنوان یک دخترتنها وسط جاده باید چه کار میکردم کی پاسخگو هست؟!
اتوبوس اکثر مواقع حداقل بایک ساعت تاخیرحرکت میکنه پیش اومده که ما ۴ساعت معطل اتوبوس داغون این تعاونی بودیم و به خاطر بی برنامه بودن این تعاونی ساعت یک و دو شب به مقصد رسیدم و به عنوان یک دخترتنها هزار بار تنم لرزیده که مبادا اتفاق ناخوشایندی برام بیفته.
به خاطر ۵دقیقه تاخیر راننده اتوبوس لطف کردن و کرایه دو نفر رو ازمن گرفتن
هر سری سوار اتوبوس میشیم ا زتک تک صندلی ها گرفته تاکف اتوبوس مسافر نشوندن وحتی جای رفت وامد نیست
واقعا این چه وضعشه؟
یکی دوتا شکایت نیست
خدا رو خوش نمیاد با چند تا دانشجوی شهرغریب این کار رو میکنن
واقعا متاسفم.
آق این تعاونی هشت سمنان چرا این جوریه، مخصوصا اتوبوس گرگان ساری با رانندگی افشین، واقعا تو این استان به این بزرگی هیچ مسولی یا ارگانی نیست عرضه برخورد با این تعاونی رو داشته باشه، اینا هرجوری که دلشون میخواد برخورد میکنن، واقعا جای تأسف داره،
مثلا استانداری داریم فرمانداری و دادگاه داریم، ولی متاسفانه هیچ
واقعا متاسقم واسه راه ترابری کشور ایران ک هرچی بی فرهنگ و هیز رو کرده راننده اوتوبوس تعاونی ۱۷ پیک صبا ملایر واقعا متاسفم
اگر واقعا کاری میکنه این تعاونی پیک صبا ملایر رو درست کنه تحویل بار صفر رانندگی صفر برخورد با مسافر افتضاح تغذیه تاریخ گذشته واقعا متاسفم از من میشنوید سوار نشید
هنوز تعاونی ۱۵ خیلی بهتره بخدا
سلام پایانه قائم شهر هر موقع شما مراجعه کنید برای تهران بلیط نیست یا ظرفیت تکمیل است و اگر هم باشد اکثر سرویس ها vip است و سرویس معمولی ندارد. و همیشه شما مجبور هستید که با سواری به تهران بروید پ این یک ترفند کثیف است برای سرویس های سواری و همیشه فقط مسیولین حرف قشنگ میزنند پشت دوربین ولی رسیدگی نیست ان شا الله روزی ………..
فقط داداش هر جا حقتو خوردند چه اتوبوس چه هر جایی فقط خودت حقتو بگیر بزن این مملکت که من میبینم کسی نیست حق مظلوم رو از ظالم بگیره
سلام بنده دیشب به همراه ۲۶ نفر مسافر از تعاونی ۴ تهران به مقصد اردبیل سوار اتوبوسی شدیم که
اولا بهمون تو تعاونی بلیط ندادن… قیمت بلیط ۲۵۰ تومن درج شده بود….بعد از حرکت شخص راننده با صراحت و بی ادبی تمام اعلام کرد که چون من الان باید میرفتم مهران و مجبوری اومدم باید ۳۰۰ هزار تومن بدین و از همه گرفت جالب اینکه در برابر اعتراض تک تک مسافر گفت هر کس ناراحته میتونه پیاده بشه اونم کجا وسط راه تهران کرج
هر چقدر تماس گرفتیم با سامانه ۱۴۱ و با خود تعاونی وزارت راه هیچکس بهمون جواب نداد
شماره اتو بوس ۴۵ع۴۲۲ ایران ۹۱ هست
سلام واقعا خاک توسر تعاونی ۷ بشه با این نیروهاش زنگ زدم به تعاونی ۷ کارندیش شیراز میگم خانم شماره راننده بدین من ببینم ساعت چند میرسه قطرویه میگه نمیتونم بد خب میگم خانم من سر کارم باید بدونم ساعت چند میرسه شاید به ساعت من نخور میگم خانم من بلیط بگیرم بعد نرسم شاکیتون میشم میگه برو هر غلطی میخوای بکنی بکن یعنی خاک تو سر این مملکت ما بهشه هیچ قانونی نداره که این چور ادمهای اشغالی گزاشت که کار مردم درست کنم خاک
سلام متاسفانه راننده اتوبوس اهواز اصفهان ساعت۲۳:۵۵بعداز یک ساعت ونیم تاخیر آمده ووقتی بهش اعتراض کردیم فحش می داد ومیگفت لعنت برپدرکسانی که من را به اجبار فرستادن مسافر ببرم مرز.درحالیکه از طمعشون.چون کرایه مسافر ازافغانستان تا مرز ۷۰۰هزارتومان است.بعدهم قهر کرده ومیگفت من دیگه نمیرم خسته ام.یه راننده دیگه خبر کنید بیاد.مردم ساده هم التماسش میکردند که قهر نکنه.مردهای همسفر اکثرا دورراننده به التماس ومنت کشی.شرم اوره.بجای عذر خواهی تازه راننده دادوبیداد وفحاشی میکرد.مسئولین لطفا رسیدگی کنید.راننده ساعت ۲۳:۵۵ایرانپیما اهواز به اصفهان
امسال دومین باره بامشینهای تعاونی گیتی پیماکرمانشاه مسافرت میکنم ک دفه دوم اتفاقی وندانسته بودتوصیه میکنم باایران پیماهای معمولی قدیم مسافرت کنی بهترازماشینهای ایت تعاونیه…البته این نظربندس میتونیدامتحان کنید👎👎👎👎👎
سلام بنده باخانواده ام مسافرکرمانشاه ب تهران ساعت۲۲ ازتعاونی گیتی پیماهستیم ماشین هیچگونه وسیله سرمایشی نداره صندلی هاش احرماش داغونه ماشین کلی سرصداداره هزینهVIPIازمادریافت شده مهماندارنداره ب رانندگفتیم درجواب میگه ب من چه نظافت داخلیشم اصلامناسب نیست ممنون میشم پیگیری کنید
مسافر بین راهی که بلیط هم صادر نشده برایشان،چگونه قسمت مربوط به شماره بلیط را پر کند؟
سلام من مسافرم شکایت هم ثبت شده کد رهگیری هم دارم وارد سامانه می شم از کجا باید پیگیری کنم ؟ همچنین گزینه ای نیست که نوشته باشه پیگیری ؟
متاسفانه برای مسافران بین راهی بلیط صادر نمیشه مسافر باید دوساعت التماس کنه که سوار اتوبوسش، کنن اخرشم که میگن برو بشین اگه جا بود شاید سوارت کردیم هیچ کسم جواب گو نیست
یعنی چی بابا گو تو خط۱۵۰ یعنی چی باید هر وقت میای۵ساعت وایسی بیاد یا خط ۱۵۰بردارید یا مث ادم بگید سر وقت بیاد اه اه
درد اینه تو شهری که دومین پایتخت کشور ایران هست زندگی کنی اونوفت بی کیفیت ترین اتوبوس های درون شهری داشته باشه اتوبوسایی که باید تو قبرستون ماشین ها باشه نه تو راه جاده ها؛ گرمای شدید تابستونش که بخاطر نداشتن کولر زجر بکشی تا به مقصد برسی!!! پول شهرداری صرف کجاش میکنه؟؟؟؟!!! این اتوبوس ها رو آدمیزاد سوار میشه نه حیوان!!! اما یذره وجدان درونتون نیست چون ماشین زیر پا همه مسئولین هست و فکر کسانی که در سرما و گرما با این خطوط مزخرف که از تایم اومدنشون هم کلی آدم رو منتظر میزارن فکر اینها نیستید.. باورم نمیشه که مشهد زندگی میکنم با این وضع!!!!
سلام اتوبوسهای کرمان به تهران بسیار راننده های بی اخلاق و وقت مسافر و زمان برایشان مهم نیست اندازه یک تریلی بار میزنند گوشه به گوشه توقف دارند انگگار نه انگار که مسافرین شاید قرار کاری و..داشته باشند اصلا نظارتی روی کارهای ایشان نیست بعد از توقف های که دارند به سرعت میروند تا جبران شود این به دور از عدل و انصافه لقمه اینچنینی که در می آورند حرام است.
رانندگان مسافر بری مشهد به تهران به شماره پلاک ۱۱ع۵۵۶ایران ۳۶
توقف بی جا داشتن یه جا وایستادن
تولد گرفتن شکایت کردیم گفتن به مسافرین مربوط نیس بخوایم تولد بگیرم یا عروسی
یه جا نگه داشتن سوختگیری کردن در اصل که باید قبل مسافر زدن سوختگیری میکردن در شرایطی که سوخت دارع تموم میشه اینکار مجدد انجام بشه
توقف مداوم داشتن وسایل مسافران رو بار نزدن تو صندوق گفتن صندوق تصادف کردن اسیب دیدع ولی وقتس پلیس دیدن دست و پاشونو گم کردن تمام وسایل اومد بود پیش مسافران
به شدت بد دهن بیشعور بودن
و راننده بخاطر تذکرات ما عقده جمع کردع بود بایکی از مسافران دعوا کردع توهین تهمت زد و گفت زنگ میزنه به پلیس نزد چون اگه میزد خودش به دردسر میوفتاد
و موقع دعوا فحش های رکیک میداد و تهدید با سلاح سرد داشت من زنگ زدم پیگیری نکردن گفتم اینجا دیدگاهمو بزارم مردم اطلاع داشته باشن مدیون نباشم
واقعا این پلاک و دیدین فقط فرار کنید ممکن زنده برسین یا مرده چون میزان صبر خوش برخوردی نوع برخورد با مسافرین زیر صفره
یک راننده اقا بود یک کمک راننده خانوم کمک راننده ی خانوم مسئول دعوا بودو باعث تهدیدات و مدوام با گوشی ور میرفتن بهم دیه نشون میدادن و توجهشون تو طول مسیر به رانندگی به شدت پایین بود
این اتفاق دقیقا دیروز افتاد و هیچگونه دلیل منطقی برای کاراشون رفتارشون نداشتن به شدت عصبی بد دهن بودن
تهدید کردن مسافران
تمسخر مسافران
توقف بیجا
باز نکردن صندوق برای گذاشت وسایل
استفاده از سلاح سرد
استفاده از موبایل
گرفتن تولد هنگام مسافربری منتظر گذاشتن مسافران
و تمام اطلاعت بالا
این اطلاعات هارو تو تمامی دیدگاه میزارم شاید به مسافرین بعدی کمکی بکنه و برای این دسته از رانندگان و کمک راننده درس ادب بشه
بی صاحبه مث خیلی جاهای دیگه
که وقت پول گرفتن چاکرم مخلصم میکنم
بعد دیگه هیچ کس جوابگو نیست این سامانه ها هم الکبه با گردن کلفتی میگن هر کاری خواستی بکن
همشون دستشون تو یه کاسه هست
واقعا بی در و پیکر اتوبوس رانی
به طرف میگم شما باید هر ۳ ساعت توقفی داشته باشید میگه کی گفته اینجوری که من هیچ وقت نمیرسم جالب اینکه تو ۱۲ ساعت اگه ۳ بار ایست کنه سر جمع میشه ۳۰ دقیقه ، پنج ساعت طول کشید ایست کنه ، کلی دعوا و توهین کردن گفتم ابلاغیه اومده هر ۳ ساعت ایست کنی میگه کدوم فلان فلان شده ای ابلاغیه داده ، من ابلاغیه حالیم نیست ، هرکی گفته اشتباه کرده ، گفتم شکایت میکنم گفت هرکار دوست داری بکن ، هیچکاری از دست بر نمیاد ، الانم دلم بخواد میتونم پیادت کنم ، گفتم جرعتشو نداری که کلی بحث صورت گرفت بعد با تعاونی حرف زدم چون لبتاپ دارم کیفمو میبرم بالا ، بالا هم بردم ولی بعد ۵ ساعت که این ماجرا پیش اومد میگفت کیفتو بزار تو صندوق ، که قبول نکردم و کلی بحث شد ، واقعا بی درو پیکر ، فک کن تو باید ۵ ساعت خودتو نگه داری ، با قطار برید ، هواپیما برید ، فقط اتوبوس نرید ، واقعا هیچ ارزشی برات قائل نمیشن ، یجا واقعا دیگه داشتم خودمو خیس میکردم میگم اقا ایست کن میگه نیم ساعت پیش ایست کردم میگم پنج ساعت طول کشید اولین ایستت من چیزی نخوردم تا پنج ساعت پیش ایست کردی ، میگه نمیکنم هرکار دوست داری بکن ، یعنی اگه ایست بازرسی نمیرسیدسم ، تو ماشینش کارمو میکردم ، واقعا متاسفم واس خودمون ، چقدر این شرکت راحت تحقیرمون میکنه ، توهین میکنه ، بی احترامی میکنه ، اخرش هم هیچی ، واقعا ایندفع بد تحقیر شدم
خواهش میکنم یکی بگه از کجا باید پیگیر بشیم چرا بی آر تی ها کولر روشن نمیکنن
دیروز ی مسافر از شدت گرما غش کرد
هممون عصبی و کلافه میشیم از شدت گرما
اخه این چ وضغشه
چرا شماره تلفن رو نمیشه ثبت کرد؟!
چرا پایانه ها یک ناظر نداره؟!
مگه میشه اخه وسط راه پیاده کنه بگه با اسنپ برو در صورتی ک مقصد جای دیگس از صبح تا حالا هیچ مرجعی پاسخگو نبود
چطور باید شکایت خود را در سیستم١۴١ پاک کنیم واز شکایتمون صرف نظر کنیم؟
سلام
واقعا متاسفم برای شرکت اتوبوس رانی که هر موقع من اتوبوس گرفتم یک مشکلی وجود در سه بار اخیر سفر بین شهرهای تهران و مشهد با تعاونی های مختلف هر دفعه گفتند اتوبوس فلان ساعتمون خراب شده و صندلی ما را عوض کردند و با برخورد بد مسئول تعاونی و راننده ها مواجه شدم. تعاونی پارسیان و … همگی یکی از یکی بدترند.
همین الان از یزد به تهران در اتوبوس به اصطلاح vip نشستم.یک اتوبوس دااااغون که کولرش هم از کار افتاد
پول درجه ۱ دادم راحت باشم،درجه ۱۰ هم نیست.
سلام بنده باخانواده ام مسافرکرمانشاه ب تهران ساعت۲۲ ازتعاونی گیتی پیماهستیم ماشین هیچگونه وسیله سرمایشی نداره صندلی هاش احرماش داغونه ماشین کلی سرصداداره هزینهVIPIازمادریافت شده مهماندارنداره ب رانندگفتیم درجواب میگه ب من چه نظافت داخلیشم اصلامناسب نیست ممنون میشم پیگیری کنید
من برای اولین بار بلیط اتوبوس تک سفر گرفتم برای بندر عباس . سک ساعت تاخیر داشت کولر اتوبوس کار نمیکرد. واقعا افتضاح بود
سلام من نمیدونم سایت شما تو بخش بلیط فقط با شرکت همسفر چابکسر کار میکنه هر وقت من خواستم بلیط بگیرم فقط از این شرکت بلیط فروختین و این شرکت یک بار نشده یه اتوبوس تمیز وسالم داشته باشه این سری اخر به خودم هزار بار فحش دادم دیگه سوار اتوبوس های همسفر نشم
۱۴۱ هیچ اقدامی نمیکنه،صرقا ثبت شکایت میکنه و قدم عملی بر نمیداره. اتوبوس ما ۱۲ ساعت خراب کنار جاده هیچ کس پاسخگو نبود. ۱۴۱ هم فقط ثبت کرد و هیچ.
متاسفانه علی بابا هم شده فقط تبلیغ ،،یکنفر نیست که رسیدگی کند به تبلیغات دروغین تعاونی ها ،،،ماشینهای قدیمی را برداشتن رنگ کردن بعد تو سامانه میزنه مانیتور و شارژر و صندلی تخت خواب شو ولی هیچکدام موجود نیست و جنازه من از خستگی رسید به شیراز،،،
ترمینال صفه،شرکت تعاونی ۱۶_جهان گشت مهر ،مربوط به شهر بروجن _اصفهان ،مسیول بسیار بی ادبی دارد و چون متاسفانه سالهای سال است که در اینجا مشغول است بسیار طلبکارانه با مسافران صحبت میکند و اصلا عادلانه برخورد میکند، متاسفانه تنها ترمینال مسیر بروجن است و مجبور هستیم با ایشان هر هفته در ارتباط باشیم ،
ای کاش ایشون بازنشسته میشد و جا را برای جوانان با حوصله و موذب باز میکرد
اتوبوس انقد داغون بود که میشه مینی بوس خطابش کرد تهویه اتوبوس کلا تعطیل بود انقد عرق کردیم مردیم راننده بداخلاق و طلبکار بود خیلی کند رانندگی میکرد و رانندگیش در حد بیرون شهر نبود
شماره تلفن زده نمیشه در سامانه شکایت مسافربری
سلام.من هر چه قدر تلاش کردم شماره تلفن نمیشه زد این چه سامانه ای هست پس ما باید چی کار کنم پیش کی برم
راننده اتوبوس من که بلیط داشتم من و مورد ضرب و شتم قرار دادند و از اتوبوس انداخت بیرون من هم هر چقدر خواستم تا پلیس راه برم نداشتند وگوشیم زدند زمین شکست تا به ۱۱۰هم نتونم زنگ بزنم کسی هست من و راهنمایی کنه
سلام. این تاسف بار هست ک یک اتوبوس از شیروان ب سبزوار و حتی بجنورد ب سبزوار وجود نداره. چرا پیگیری نمیکنید دانشجوهای شیروان و بجنورد و.. چجور باید برن سبزوار.. این مسولین بی لیاقت چرا ب فکر دانشجو و وسیله حمل و نقل شهرستان ها نیستن. خدا لعنتتون کنه یه ماشین برای خراسان شمالی به سبزوار بزارید.
با سلام
طبق قانون برا گران شدن بلیط ها برای سال ۱۴۰۲ ،۲۵ درصد بود الان چرا ترمینال مسافربری مدرس شیراز رو تمام بلیط هاش ۵۰ درصد کشید و حتی یکم بیشتر این رو چه قانونی هست لطفاً پیگیری کنید تو این شرایط همه چی گرون شده مردم قدرت خرید ماشین ندارن و برا سفر مجبورن با اتوبوس رفت و آمد کنند واقعا این قدر گرانی ظلم هست لطفا رسیدگی کنید و مردم هم با ۱۴۱ شکایت کنید شاید رسیدگی شد یا حق .
اتوبوسهای قشم به شیراز و برعکس واقعا دزدن مینویسن اتوبوس وی آی پی و با کلک میگن اتوبوس خراب شده و مردم بیچاره که کلی پول دادن باید با اتوبوس معمولی راهی بشن اونم با دو ساعت تاخیر و بعد هم باید بشینی ته اتوبوس و بوی گازوئیل رو تا ۸ ساعت تحمل کنیم . اتوبوسها اصلا کیفیت نداره نه تغذیه نه گرمایش و سرمایش درست نه صندلی های استاندارد چون وی آی پی باید طوری باشه که صندلی تخت بشه بدون برخورد به صندلی جلویی ولی خب اینطور نیست و رفتار بلیط فروشا خیلی بده مخصوصا گیتی پیما قشم که در سایت مینویسه محل سوار شدن قشم و بعد باید بری درگهان و کلی هزینه بدی و بعد خانم بلیط فروش باید کلی بهت توهین کنه فقط به خاطر دفاع از حقت ..خلاصه همش کلک و دروغ مخصوصا آسیا سفر شیراز و گیتی پیما قشم. پول حروم به اینا میچسبه ولی خب باید تاوانش رو پس بدن دیر یا زود … جالب اینجاس تا الان سه بار با این دو شرکت سفر داشتم از قشم به شیراز و برعکس میگن اتوبوس خرابه و به جاش اتوبوش میهن نور میاد .. ای کاش پیگیری میشد ای کاش انسانیت و اخلاق وجود داشت تا جامعه بیشتر از این در هر زمینه ای تخریب نشه … اگه رسیدگی نشه باید به سازمان بازرسی کل کشور اطلاع داد
اتوبوسهای قشم به شیراز و برعکس واقعا دزدن مینویسن اتوبوس وی آی پی و با کلک میگن اتوبوس خراب شده و مردم بیچاره که کلی پول دادن باید با اتوبوس معمولی راهی بشن اونم با دو ساعت تاخیر اتوبوسها اصلا کیفیت نداره و رفتار بلیط فروشا خیلی بده خلاصه همش کلک و دروغ مخصوصا آسیا سفر شیراز و گیتی پیما قشم. پول حروم به اینا میچسبه ولی خب باید تاوانش رو پس بدن دیر یا زود
چرا هیچ بلیطی توی سامانه فروخته نمیشه و به چند برابر قیمت باید بلیط رو از راننده بخریم؟ توی این اوضاع به هم ریخته خیلی بی وجدان باید باشه کسی که نون میزنه توی خون مردم و میخوره
مسیر ارومیه تا همدان ۷/۵ ساعت هستش ولی با اتوبوس۱۱_۱۲ ساعت طول میکشه.
چرا هر نیم ساعت یه بار اتوبوس و نگه میدارن بار میزنن و بار خالی میکنن من نمیدونم اتوبوس مسافر بر هستن یا کامیون حمل و نقل.
امیدوارم پیگیری کنن
بنده مسافر شرکت آریا سفر از مبدا گرگان به مقصد مشهد بودم. این موارد به شدت اذیت کننده بودند.
اتوبوس ۱ ساعت تاخیر داشت.
در حالی که اتوبوس پر بود ۴ یا ۵ مسافر وسط راه سوار کردند.
شماره صندلی من رو تغییر دادند و وقتی اعتراض کردم توجهی نکردند.
برخورد راننده و کمک رانندهی اتوبوس خیلی بد بود. انگار آریا سفر واسهی این اتوبوس فراخوان داده بود هر چی آدم طلبکار و پررو بود رو جذب کرده.
والله قسم همش دروغه
من بلیط مسیر تهران به شیراز داشتم و در تاریخ ۱۰ اسفند ساعت ۹ شب مسافر شرکت رویال سفر ایرانیان بودم، وقتی رسیدم شیراز چمدون را که باز کردم تمام وسایلم به هم ریخته و جا به جا شده بود و وسیله قیمتی هم به سرقت رفته بود سریعا با شرکت مسافربری تماس گرفتم اما اونا مسئولیت رفتار غیر انسانی رانندگان و کمک راننده را نپذیرفتند و هیچ پیگیری هم انجام ندادند
ثبت شماره تلفن در شکایات امکانپذیر نیست وسایت مشکل دارد.
سلام
ممنونم از آموزشتان.
باسلام.بنده از راننده و کمک راننده های اتوبوس تهران_سقز شکایت دارم .مادرم باتری قلب گذاشتن براش به دلیل اینکه راننده ها و کمک راننده ها با مسافران جرو بحث شدید و سرو صدای بلندی داشتن نزدیک بود به قیمت جون مادرم تموم بشه چونکه راننده وسط راه بخاطر مسافرایی که فامیل خودش بودن اتوبوس رو به مدت ۳۰دقیقه متوقف کرد به جای اینکه از مسافران معذرت خواهی کنه با مسافران دست به یقه شد و با فحش و دادو بی داد آرامش مارو بهم زد لطفن پیگیری کنید هرچی هم میگفتم مادرم حاش بدشده میگفتن به درک ب جحنم خواهشن پیگیری کنید زودتر.
با سلام بنده از راننده ایران پیما اهواز به شاهین شهر که ساعت ۲۲و ۳۰ از اهواز حرکت کردند شاکی هستم متاسفانه شماره اتوبوس را ندارم ،ایشان با راننده یکدستگاه سمند در مسیر خیابان کاوه به شاهین شهر درگیری ایجادکردن و همراه با دونفر از نیروهای خودش به بنده خدا حمله کردند وقتی که بنده از راننده سمند معذرت خواهی کردم از شکایت صرفنظر کردن ولی راننده اتوبوس به بنده که دوبر سن ایشان را دارم توهین وبی ادبی کردند.مراتب جهت اطلاع شما اعلام شده تا نسبت باصلاح ودرج مشخصات راننده وشماره اتوبوس در بلیط اینترنتی اقدام بشه تا مسافرین مدرکی داشته باشند ،بنده از طریق مراجع قضایی از این راننده اتوبوس شرکت ایران پیما مستقلا شکایت خواهم کرد.
سلام وقت بخیر
من الان تو ترمینال فولاد شهر استان اصفهان نشستم بلیط داشتم و اینترنتی بلیط گرفتم از تعاونی عدل اصفهان بهم گفتن ساعت ۱۱ترنینال فولاد شهر باشم ۵دقیقه قبل از ۱۱اومدم بعد از حدود ۴۵دقیقه معطلی بهم گفتن ک ماشین رفته هر چه پیگیری کردم کسی جواب نداد و تو سامانه هم هر کاری کردم ثبت شکایت انجام نشد شماره پلاک هم هر کاری کردم دفتر بهم نداد اصلا می باید به این تخلفات رسیدگی کنه پول بلیط رو دادیم وقتمون هم هدر رفت ی چیزی هم بدهکار شدیم به آقایون اگه کسی کجا میشه پیگیری کرد کمک کنه نمیشه در مقابل این همه ظلم سکوت کرد
پس چرا میخوام تلفن همراه بزنم تا شکایتم ثبت شده انجام نمیشه؟
برخورد راننده اتوبوس تهران سنندج مسافری که قروه پیدا کرده. اتوبوس برای شرکت تعاونی ۱۵ساعت ۱۴.۳۰سی دی ماه واقعا بد بوده ..این راننده محترم خودشون پدر و مادر ندارن ؟لطفا تذکر بدید یا دوره های برخورد با مسافر براشون بزارید ..هر آدم مریضی رو به این شغل راه ندید
ترمینال ها و تعاونی ها متاسفانه هر روز و با سرعت زیاد در حال پسرفت هستن؛ به عهد دقیانوس برگشته ایم. واقعا متاسم
نظارت افتضاحه؛ این از فساد توی سیستم راهداری و مملکته
افتصاح بود.۱۱ ساعت تو راه بودم.پاسخ موبایلش رو راننده میدادد.۱ ساعت تاخیر
سلام.امروز من ساعت ۸ و ربع بلیط اتوبوس گرگان کرج داشتم هنورز در راهم.ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه
بارگیری مسافر در راه
شخر به شهر اتوبوس واحد بود
استعمال دخانیات
نبود مونیتور
بی نظمی در ساعت حرکت با یکساعت تاخیر
به هیچ وجه از تعاونی ۱۱ خرید نکنید خیلی بی تکلیفن خیلی تاخیر داره
من امروز ساعت ۳ بلیط رشت گرفتم تا ساعت ۴نیم تو تهران بودیم برای اینکه مسافر بزنه آقای راننده،چرا ساعت حرکتو ۳ میزارید وقتی رانندتون بی تکلیفه ما زمان برامون مهمه که با زمانش بلیط از قبل میگیریم،
بنده یک بلیط از مشهد به تهران گرفتم صندلی ۱۲ شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر ایرانیان بعد یه شحصی محمود نام جهت جمع آوری بلیط آمد بلیط بنده راگرفت گفت بیا پایین مرا به اتوبوس شرکت پیک صبا به شماره پلاک انتظامی۳۴ع۶۸۹ایران۴۲ برد هرچی خواستار بلیط ازآنها شدم که بدهند و به اتوبوس خود کهvlpبود برگردم ندادند واقعا خواستار رسیدگی دارم
حالا ثبت شکایات به جایی هم میرسه؟
تعاونی ۷ عدل اهواز به لنگرود یا رشت انگار نه انگار مسافر بودیم هر نیم ساعت توقف میکرد بار جابه جا میکرد انگار اتوبوس باربری بود نه مسافر بری خیلی هم دیر مارو رسوند خیلی اذیت شدیم توراه
تعاونی ۷ عدل از هواز به رشت هر مسافری که بگی سوار کرد خرم اباد بروجرد همدان قزوین تاکستان ملایر هرجا که دلت بخوادسوار کرده من ۳۷۶ هزار تومان دادم که با اسایش سفر کنم میتونستم ۱۹۰ تومانی رزو کنم از دو روز قبل بلیت خریده بودم اخرش صندلی منو عوض کردن خب هیچ قانونی نداره این اتوبوس
شرکت بی تا ترابر بدترین خدمات داره هربار من سفرکردم نه سرساعت اتوبوس اومد نه بموقع رسیدم به مقصد بلیط بعنوان اتوبوس وی ای پی مانیتور دارصادر میکنند ولی تمام صندلی ها مانیتورهاش یاقطع یا اصلا نداره مانیتور پیشنهاد میکنم اصلا با تعاونی بی تا ترابر سفر نکنید
تعاونی ۷ عدل اهواز به لنگرود یا رشت انگار نه انگار مسفار بودیم هر نیم ساعت توقف میکرد بار جابه جا میکرد انگار اتوبوس باربری بود نه مسافر بری خیلی هم دیر مارو رسوند
با سلام در رزرو صندلی های فروخته شده رعایت نمیشود به دل خواه صندلی واگذار میکنند در صورت مشاهده دوباره به مراکز مربوطه ارجاع خواهد شد.
سلام.لطفا در مورد خط واحدکوشک میدان .به شماره ۳۳ رسیدگی کنید .من شاغل هستم و به علت دیر آمدن خط همیشه دیر میرسم به سرکار .مثلا خط در جایگاه آخر انور خیابان توی کمربندی نگه میدارد و مسافرها باید از کمربندی با سرعت ماشینا حرکتت کنند تا برسند اونور خیابان یا خیلی تو جایگاه طول میکشه تا بیان مسافر سوار کنند لطفا یا خط ها روزیاد کنید یا تذکر بدید زود به زود حرکت کنند و ایستگاه اخر رو توی جایگاه اصلی پیاده کنند نه اونور خیابون تو کمربندی.ممنون
ممنون از سایت خوب علی بابا…من با راهنمایی این سایت وارد سایت ۱۴۱ شدم و از بی ادبی یه تعاونی کرج شکایت کردم که در آخر به عذرخواهی مسول مربوطه منجر شد….متاسفانه ادب و نزاکت رفتاری و گفتاری در بین برخی رانندگان یا مسولین دفاتر فروش بلیط رعایت نمیشه
با سلام خدمت مدیر سایت علی بابا یک مشکی هست که به ان توجه نمیشه فروش انترنتی خرید برای اقا کنار خانم مجاز هست تو اتوبوس به لطف سایت شما و اقایان کنار خانم خرید میکنم وشاکی هستند که نباید صندلی اینها را جابه جا کنید شما که برای نماز نگه نداشتن اتوبوس تخلف محسوب میشه پس کنار ناموس مردم اقا سوار کردن چی هست شما که فرمودین هر سه ساعت توقف کنه اتوبوس مسافر از ماشین پیاده بشه بعد خدای نکرده کنار جاده ماشین بزنه کی جوابگو هست چیزی که تو سایت میزارین یکمی فکر کنید بعد
طبق فروش بلیط در سایت رسمی که خرید بلیط انجام شو و پول پرداخت کردیم قرار بود مسافرین از یزد سوار و در ترمینال غرب پیاد شوند ، با توجه به اینگه مجدد به راننده تلفن زدم که حتما در ترمینال غرب پیاده میکنید و ضمن تایید ایشان ، ولی متاسفانه مسافر مادر سالمند مرا در حوالی ترمینال جنوب به زور پیاده کرده و گفت خودت ماشین بگیر برو ساعت ۱۱ شب .
تمام این رنگ و لعابهای کاذب مثل تلفن شکایات ، سایت ثبت شکایات ، دفتر پاسخگویی به شکایات مردمی همه فقط تا قبل از پرداخت پول است بعد از خرید بلیط حرف مسافر پشیزی ارزش نداره هیچ کس پیگیر نیست .
با دوچرخه و پیاده مسافرت کردن مثل صد سال پیش خیلی بهتره تا الان با این اتوبوسها ی ترمینال سفر کنی . به کجا چنین شتابان ؟!!!!!
اتوبوس ایران پیما که با سابقه ترین شرکت مسافربری است ای به حال بقیه شرکتها ، ۱_ با یکساعت تاخیر از یزد حرکت کرد ۲_ در تمام شهرها بار زد و بار تخلیه کرد ۳_ حسن ختام ماجرا طبق ثبت در سایت و قول راننده به جای پیاده کردن در ترمینال غرب همه را در ترمینال جنوب پیاده کرد و گفت ماشین بگیرید برید . واقعا متاسفم
تمام قول هاشون فقط تا قبل از فروش بلیط است بعد از فروش بلیط ادم رو مثل حیوون نگاه میکنن
سلام ، ایران پیما یزد موقع حرکت یک ساعت تاخیر داشت ، توی همه شهرها بار زد و بار خالی کرد ، در تهران هم به جای ترمینال غرب همه رو با زور ترمینال جنوب پیاده کرد ، هر جا هم شکایت کردیم کسی گوش نکرد .
اتوبوس متعلق به شرکت تعاونی ایمن سفر شیراز
نقاط قوت:
جای شارژ
سیستم سرمایش گرمایش و آب
نقاط ضعف:
سفر شیراز اصفهان ۶ساعت طول میکشه، الان با ایمن سفر شیراز بعد از ۷ساعت تاااازه رسیدیم شهرضا
راننده بالای ۶،۷ بار ایستِ ۵_۱۰ دقیقه ای داشته
از ۱ظهر تا ۸شب فقط یک بار ایست برای شام داشتن
وقتیم بهشون میگیم بابا شیرازاصفهان ۶ساعته خیلی طول کشیده میگن رو چه حسابی میگید!
سوار و پیاده کردن چندین باره مسافر!
نقض فنی خودرو!
پایانه معین به بیمارستان خمینی نالایق ترین اتوبوس ها و بدتر از اون مدیرت نالایق
توقف بیش از حد در مسیر و سوار کردن مسافر توسط شرکت تک سفر و تاخیر در حرکت توسط شرکت ایران پیما و وقتی اعتراض کردم گفتند دوست ندارین پیاده شوید
با سلام
لطفا تعداد اتوبوس که انقدر مسیرش دوره را بیشتر کنید باید حداقل ۴۵ دقیقه منتظر اتوبوس ۱۴/۱باشی که اونم مشخص نیست کی به مقصد برسی خواهشم اینه دوستان عزیز رسیدگی کنید
آذر آهو بی لایق ترین و بی مسئولیت ترین راننده ای رو داره که من سوار شدم متاسفم برای اتوبوسرانی که رسیدگی درستی نداره متاسفممم چند بار اتوبوس در راه ایستاد بدلیل بار زیادی که در راه زده داخل راهرو اتوبوس پر چمدون و وسایل هست و برای نگهرداشتن به دستشویی ما باید از روی چمدان ها رد بشویم… من دیگه از اتوبوس رانی خرید نمیکنم.. سیستم گرمایشی نداره یخ زدیم از استانبول به تهران..
سلام وقت بخیر
من بااتوبوس تعاونی ۱۵ترمینال جنوب از تهران به مقصد کاشان ساعت ۱۳:۳۰حرکت کردم اتوبوس در بزرگراه حسن اباد خراب شد دومرتبه با تعاونی تماس گرفتم خانمی که مسئول بود بار اول تلفن رو وصل کردند و جوابی ندادند بار دوم جواب داد که اتوبوس میفرستند ولی خبری از اتوبوس نبود.در نهایت پس از معطلی زیاد سوار اتوبوس بین راهی کردند. لطفا رسیدگی بفرماییید.
سلام وقت شما بخیر
ممنون از راهنمایی شما
ولی در سامانه هرچه سعی نمودم گزینه ثبت شماره همراه فعال نبود و در نهایت هم هرچه سعی نمودم که شکایت را ثبت نمایم خطای مشکل از سرور را نشان می داد
سامانه ۱۴۱ یک سامانه کاملا نا امن هست یک شکایت ثبت کردم از اتوبوس متخلف به جای رسیدگی به شکایت من اطلاعات شخصی و شماره من و داده به راننده و برای من ایجاد مزاحم کرده هرروزم زنگ میزنم هیچکس پاسخگو نیست که به چه حقی اطلاع شخصی من و دادن که الان من و درگیر کردن فقط پاس کاری میکنن متاسفم واقعا برای این سیستم
اصلا سامانه کاررنمیکنه میزنه مشکل از سرور
مردم رو چرا سرکار میزارین ؟!
سلام
متأسفانه هیچگونه نظارتی بر عملکرد رانندگان اتوبوس بین شهری نیست…؟!
نارضایتی مسافران از توقف های زیاد و تخلیه ی بار
خرابی کمربندهای ایمنی و مانیتورها
تأخیر در حضور در ترمینال
برخورد ناشایست رانندگان
و ….
با سلام.
سامانه ۱۴۱ که معرفی شده کلا اجازه ثبت شکایت برای مسافر اتوبوس را نمیده و موقع ثبت مینویسه: خطا(مشکل از سرور میباشد)
جمعه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ از مسیر اصفهان به تهران ساعت ۱۲/۳۰ مسافر اتوبوس شرکت رویال سفر بودم به جز راننده اتوبوس دو نفر به عنوان کمک راننده هم حضور داشتند که مطابق معمول کل مسیرو در قسمت استراحت بودند . موقع پیاده شدن و تحویل بار مسافرین در پایانه بیهقی دیدم که یکی از کمک راننده ها کنار وسایل مسافرین خوابیده بود متاسفانه وقتی رسیدم خونه و ساک سفرمو باز کردم با صحنه ی عجیبی روبرو شدم کل وسایل ساک به هم ریخته و در هم برهم شده بود و چند مورد از وسایل داخل ساک دزدیده شده بود از همون لحظه با تماس تلفنی با شرکت رویال سفر اصفهان شروع به پیگیری کردم و کارکنان شرکت پیگیری مطلبی با این درجه از اهمیت رو از گردن خودشون ساقط کردن علیرغم اینکه خودشون اشاره کردن که این ماشین ساعت ۲/۳۰ بامداد مجدد به اصفهان برمی گرده ولی با بی تفاوتی و عدم مسئولیت پذیری پرسنل خدوم این مجموعه این جریان به روز بعد موکول شد راننده اتوبوس بعد از یک روز به من زنگ زد اذعان کرد که اشتباه کرده که به شاگردش اعتماد کرده و برخلاف قوانین اجازه داده دزد شریف و طحمت کش بره قسمت بار بخوابه و بعد هم گفت که شاگردشو نمی تونه پیدا کنه و تلفن هاشو جواب نمیده پیگیری های من از قسمت مثلا شکایت مشتریان خانم ونکی و آقای خلیلیان همچنان ادامه داشت و این نفرات هم دایم با قول مساعد که درحال پیگیری هستن اعتراف کردند که چون راننده نداشتند از راننده غیرشرکتی استفاده کردند و حتی اعلام کردند که جوز راننده رو ابطال کردند و ایشون دیگه در هیچ کدوم از نمایندگی های رویال حق رانندگی ندارند و قول شرکت رویال خسارت منو جبران می کنه اما اصرار من همچنان مبنی بر این بود که مسئله ی من فقط خسارت من نیست مسئله ی اصلی بزرگی تخلفیه که اتفاق افتاده خیانت در امانت و دزدی از اموال مسافرین بی خبر. بعد از یک هفته پیگیری و بازی موش و گربه وقتی مبلغ اجناس به سرقت رفته رو اعلام کردم موضع شون کاملا تغییر کرد و اعلام کردن ما با راننده مون ( توجه بفرمایید راننده شون نه راننده متفرقه ) صحبت کردیم و گفته اگه مطمئنید که من از ساک شما چیزی برداشتم برید شکایت کنید!!!!!!! بعد از یک هفته که با مسیری که طی شده کاملا دزدی اموال مردمو تایید کردن و کاملا مطلع بودن مسافر شرکتو مقابل شخص حقیقی قرار دادند و حتی حاضر نشدن اطلاعات راننده رو جهت شکایت و مراجعات قانونی در اختیار من بذارند. لطفا این مطلبو انتشار بدید تا به گوش مالباخته های دیگه هم برسه و بتونیم مانع این تخلف بزرگ بشیم
با سلام
امروز ۱۴۰۱/۱۰/۲۸بنده با راننده اتوبوس شیراز قشم تماس گرفتم برای ناهار ک توقف کرد رفتیم پایین و برگشتین پولم رو زده بودن هرچیم بهشون گفتم انگار ن انگار والانم دارم شکایتشون میکنم شرکت آسیا سفر
سایر مسافران در کرمانشاه و ایلام پیاده شدند. راننده مدعی شد که مقصد نهایی همینجا (ایلام) است و باید پیاده شوید. با مشاجره لفظی و مقاومت بنده، درنهایت یک اتوبوس در ترمینال ایلام پیدا کرد تا بنده و خانواده ام را تا مهران برساند.
راننده بعدی درنهایت ما را تا مهران رساند اما در طول مسیر به بی احترامی و تهدید و ارعاب من و خانواده ام پرداخت که تجربه بسیار تلخ و ناخوشایندی را از شرکت سفر گستر برای ما به همراه داشت.
یه سایت به مردم معرفی کردید که هیچ چیزش درست و حسابی نیست اولا شماره تماس نمیخوره
۲= اسم شرکتی که تو سایت هست با بلیط صادر شده یکی نیست
۳=کدوم رسیدگی آخه مثلاً vipگرفتم اتوبوس قرن بوق ور داشتن یه صندلی کم کردن مثلاً شده vip
وقتی شکایتی نتونی ثبت کنید یعنی سرکاری
با زبان بی زبانی
وقتی هم شکایت میکنید کدوم رسیدگی چون همش رشوه رشوه رشوه
سلام میخواستم بگم چرا واقعا یه اتوبوس کوفتی نیس ادم بره 😶خو مسخراشو دیگه در اوردید …چرا هر تاریخی میزنیم نوشته تکمیل ظرفیت …مسخره ایم مگههه😑😐
سلام من واسه شلمچه بلیط گرفتم از ترمینال جنوب برای ساعت ۲ بعد ۴ حرکت کرد هیچ منو اهواز پیاده کرد بعد به شدت نور ماشین کم بود چون باتری اتوبوس ضعیف بود ۸۰ تا بیشتر نمیرفت وقتی میگفتیم شروع میکردن به دعوا ۱ بارم بیشتر بین راه واینستاد با این که جز خدماتش شارژ دهی بود وقتی گوشی مو زدم به شارژ گوشی مو برداشت به سمتم پرت کرد نذاشت بزنم به شارژ
میزدی صندلیشو پاره میکردی