آنلاین تیکتینگ علی بابا؛ مسیری جدید برای پشتیبانی سریع‌تر و همراهی بیشتر کاربران

رونمایی از سرویس جدید علی‌بابا

علی بابا برای آنکه بتواند در تمام مراحل سفر همراه کاربران باشد، سوالاتشان را پاسخ بدهد و مشکلات احتمالی‌شان را حل کند، راه‌های ارتباطی متنوعی را پیشِ روی مسافران گذاشته است. تماس تلفنی، تماس واتساپی، پشتیبانی ایمیلی، اکانت پشتیبانی در اینستاگرام و توییتر راه‌های ارتباطی مرکز پشتیبانی با مشتریان است.

امکان دیگری به نام «آنلاین تیکتینگ» هم در این سبد ارتباطی وجود دارد که یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌های دسترسی شما به پشتیبانی علی باباست. پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را بخوانید تا با این امکان واحد پشتیبانی آشنا شوید.

آنلاین تیکتینگ علی بابا به درد چه کسانی می‌خورد؟

در روزهای پرسفر مثل نوروز، تعطیلات یا تابستان که بازار سفر داغ است، ممکن است بخواهید بدون آنکه با پشتیبانی تماس تلفنی برقرار کنید، درخواستتان را مطرح کنید. در این مواقع می‌توانید به راحتی از آنلاین تیکتینگ، درخواست پشتیبانی خود را مطرح و پیگیری کنید.

حتی ممکن است از خارج از ایران بخواهید با پشتیبانی علی بابا ارتباط برقرار کنید و تماس تلفنی برایتان مقدور نیست. بنابراین اگر بخواهید به سرعت به درخواست‌هایی مثل تغییر نام و کدملی در بلیط، درخواست ویلچر، درخواست تغییر پرواز یا اقامت و چیزهایی از این دست رسیدگی شود، بهترین کار این است که از امکان آنلاین تیکتینگ علی بابا استفاده کنید.

در ادامه، نحوه استفاده از این شیوه پشتیبانی را هم موبه‌مو توضیح داده‌ایم.

چه درخواست‌هایی را می‌توانیم از طریق آنلاین تیکتینگ ثبت کنیم؟

آنلاین تیکتینگ برای ثبت درخواست‌های مختلف شما کاربرد دارد. درخواست‌هایی که رایج هستند و به سادگی چند کلیک می‌توانید آن‌ها را ثبت کنید و از علی بابا بخواهید درخواستتان را انجام دهد. لیست درخواست‌های قابل پیگیری از طریق آنلاین تیکتینگ عبارتند از:

درخواست‌های مربوط به پرواز داخلی

  • اصلاح تاریخ تولد
  • اصلاح بلیط مهرشده
  • اصلاح کد ملی
  • درخواست اضافه کردن کودک یا نوزاد
  • درخواست ویلچر
  • تغییر کلاس پروازی
  • درخواست پرواز جایگزین ایرتور

درخواست‌های مربوط به پرواز خارجی

  • درخواست اضافه کردن کودک یا نوزاد
  • اصلاح نام
  • درخواست ویلچر
  • تغییر تاریخ پرواز
  • تغییر کلاس پروازی
  • درخواست صندلی
  • حمل بار اضافه
  • حمل حیوان زنده
  • اصلاح اطلاعات پاسپورت
  • سبد نوزاد
  • غذا
  • مایلج (mileage)
  • بیمه مسافرتی
  • درخواست ارسال فیزیکی بلیط

درخواست‌های مربوط به رزرو هتل داخلی

  • درخواست رسید هتل
  • خدمات ویژه
  • تغییر تاریخ اقامت
  • درخواست فاکتور رسمی
  • درخواست تخت اضافه
  • درخواست خرید ترنسفر
  • درخواست افزودن برنامه غذایی به سفارش
  • درخواست تغییر نام مسافران
  • درخواست واچر
  • درخواست استرداد هتل
  • درخواست ارسال فیزیکی واچر
  • درخواست نیم‌شارژ

درخواست‌های مربوط به رزرو هتل خارجی

  • درخواست رسید هتل
  • درخواست فاکتور رسمی
  • درخواست تخت اضافه
  • درخواست خرید ترنسفر
  • درخواست افزودن برنامه غذایی به سفارش
  • درخواست تغییر تایپ اتاق
  • درخواست تغییر نام مسافران
  • درخواست واچر
  • درخواست استرداد هتل
  • درخواست ارسال فیزیکی واچر
  • درخواست افزایش یا کاهش تعداد مسافران
  • درخواست خرید آفلاین
  • درخواست اصلاح نام مسافران
  • درخواست هماهنگی پارکینگ

درخواست‌های مربوط به خرید تور

  • حمل بار اضافه
  • بیمه مسافرتی
  • تغییر تاریخ تور
  • تغییر وعده‌های غذایی
  • اعلام نارضایتی
  • تغییر هتل
  • اصلاح تاریخ تولد
  • حمل حیوان زنده
  • درخواست افزایش یا کاهش تعداد مسافران
  • درخواست ویلچر پرواز
  • خدمات ویژه
  • درخواست رسید/ قرارداد
  • تغییر نوع اتاق
  • اصلاح نام مسافران
  • اصلاح کد ملی مسافران
  • درخواست ارسال مدارک
  • ارسال بلیط مهرشده
  • تغییر پرواز
  • درخواست تعریف پکیج
  • استعلام شرایط استرداد

درخواست مالی

  • انتقال اعتبار حساب کاربری به حساب و کارت بانکی

تمام درخواست‌هایی که برایتان گفتیم، به سادگی ثبت درخواست در این سیستم با خیال راحت انجام می‌شوند و نیازی نیست برای هر کدام از آن‌ها حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.

استفاده از آنلاین تیکتینگ، مرحله به مرحله

راه و رسم استفاده از آنلاین تیکتینگ هم بسیار ساده است. اول از همه لازم است در حساب کاربری خود در وب‌سایت علی بابا وارد شوید. از قسمت بالا سمت چپ می‌توانید این کار را انجام دهید.

سپس با کلیک بر آیکون حساب کاربری، می‌توانید روی «درخواست پشتیبانی» کلیک کنید.

آنلاین تیکتینگ

 

در این مرحله روی گزینه «ایجاد تیکت جدید» کلیک می‌کنید.

آنلاین تیکتینگ

 

در صفحه باز شده می‌توانید با توجه به خرید اخیرتان یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. مثلا اگر خرید شما پرواز داخلی بوده، روی گزینه پرواز داخلی کلیک می‌کنید تا بتوانید درخواستتان را در همان دسته ثبت کنید.

آنلاین تیکتینگ علی بابابا کلیک بر هر کدام از گزینه‌ها پنجره زیر برایتان باز می‌شود و همانجا می‌توانید از لیست موجود، موضوع درخواستتان را انتخاب کنید.

سپس روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید تا پنجره بعدی برایتان باز شود.

پشتیبانی علی بابا

 

در مرحله بعدی، هم می‌توانید بنا به نوع درخواستتان، فرم تعیین‌شده را پر کنید و سپس روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک کنید تا درخواستتان ثبت شود.

وضعیت درخواست شما در صفحه «درخواست پشتیبانی» نمایش داده می‌شود و قابل پیگیری است.

پشتیبانیبنابراین با پیمودن این مسیر ساده که شاید در مجموع به 5 دقیقه زمان احتیاح داشته باشد، به آسانی می‌توانید درخواست‌‌های خودتان را ثبت کنید. همچنین اگر در خصوص آنلاین تیکتینگ هم سوالی دارید، زیر همین مقاله سوالتان را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.