پارکینگ فرودگاه

هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد و امام خمینی

هزینه پارکینگ فرودگاه در 1402 چند است؟

یکی از دغدغه‌هایی که پیش از سفر به ذهن‌مان می‌رسد این است که برای رفتن به فرودگاه با اتومبیل شخصی‌مان برویم یا از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنیم. اگر کاهش هزینه‌های سفر برای شما مهم است، حتما هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی را بخوانید.

هزینه‌ پارکینگ فرودگاه مهرآباد

شاید در سال‌های گذشته، همراه بردن اتومبیل شخصی به فرودگاه‌ها بسیار منطقی و به‌صرفه به نظر می‌رسید؛ اما با تغییراتی که طی سال‌های اخیر در هزینه پارکینگ‌ها به وجود آمده، باید با تردید بیشتری به این موضوع نگاه کرد.

هزینه پارکینگ فرودگاهبنا بر اطلاع‌رسانی فرودگاه مهرآباد، اگر توقف در این پارکینگ ساعتی باشد (مثلاً یکی از نزدیکان مسافر را به فرودگاه برساند و پس از ساعتی بازگردد) و این توقف به ۲۴ ساعت نرسد، تنها باید هزینه ورودی فرودگاه را پرداخت کنید. اگر مدت حضورتان در فرودگاه چندان طولانی نباشد، هزینه دیگری از شما دریافت نمی‌شود.

برای ۲۴ ساعت توقف در این پارکینگ هم باید قیمت دیگری بدهید که طبق اعلام فرودگاه مهرآباد این قیمت‌ها را اینجا اعلام کرده‌ایم.

 

پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد – ۱ و ۲ و ۴

هزینه ورودی

۷ هزار تومان

توقف هر ساعت از ۱ تا ۱۵ ساعت

۲۵۰۰ تومان

شبانه‌روزی (توقف از ۱۵ تا ۲۴ ساعت)

۵۳ هزار تومان

شبانه‌روزی (بعد از ۲ شبانه‌روز)

۵۹ هزار تومان

شبانه‌روزی (بعد از ۴ شبانه‌روز)

۶۴ هزار تومان

 

در نظر داشته باشید این قیمت‌ها به طور رسمی در سایت فرودگاه مهرآباد اعلام شده است، اما مراجعه‌کنندگان به پارکینگ فرودگاه مبالغی چندین برابر بیشتر پرداخت کرده‌اند.

هزینه تاکسی‌های اینترنتی تا فرودگاه مهرآباد

باید ببینیم هزینه رفتن به فرودگاه مهرآباد با تاکسی‌های اینترنتی چه قدر تمام می‌شود. این که شما از کدام نقطه شهر به فرودگاه مهرآباد می‌روید یا چه ساعتی قصد رفتن دارید، در هزینه تاکسی‌های اینترنتی تاثیر دارد.

معمولا صبح بین ساعت ۷ تا ۹ و عصر بین ساعت ۱۷ تا ۲۰ ساعت‌های پرترافیکی در تهران هستند و هزینه سفر با تاکسی‌های اینترنتی در این زمان‌ها کمی بیشتر از حالت عادی است. حالا چند راه پیش روی شما هست.

هزینه پارکینگ فرودگاهاگر زمان کافی دارید، می‌توانید کمی زودتر از ساعت پروازتان به فرودگاه بیایید تا به شلوغی نخورید؛ همچنین اگر هزینه برایتان مهم است، روی متروی تهران ایستگاه‌های فرودگاه مهرآباد را پیدا کنید و با کمترین هزینه به فرودگاه بروید.

آدرس فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهر آباد در بخش غربی تهران واقع شده است. کافی است بعد از میدان آزادی، اتوبان لشگری را به سمت غرب بروید. در لاین چپ بمانید چون کمی جلوتر تابلوی دور زدن و همچنین تابلوی فرودگاه را خواهید دید. بعد از دور زدن، کمی در لشگری رو به شرق بیایید تا تابلوی بزرگ فرودگاه مهرآباد را ببینید.  آدرس فرودگاه مهرآباد روی گوگل مپ را در پایین می‌بینید:

لوکیشن فرودگاه مهرآباد روی گوگل مپ

هزینه‌ پارکینگ فرودگاه امام خمینی

در صورتی که به قصد عزیمت به خارج از کشور دارید و باید به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی بروید نرخ‌ها تفاوت دارد؛ هم نرخ پارکینگ و هم نرخ تاکسی‌های اینترنتی. فرودگاه امام خمینی چند پارکینگ دارد. هزینه پارکینگ فرودگاه امام خمینی اینطور است که پارکینگ طبقاتی (شماره ١) ۱۰ هزار تومان ورودی دارد و ۵ هزار تومان تا شش ساعت و ۱۰ هزار تومان از ساعت هفتم به بعد است. در پارکینگ شماره ۱ نمی‌توانید به صورت شبانه‌روزی پارک کنید.

هزینه پارکینگ فرودگاهپارکینگ شماره ٣ و ۴ و ترمینال گالری سلام ۷ هزار تومان ورودی دارند، هزینه یک ساعت ۲ هزار و ۲۰۰ تومان، هزینه بیش از یک ساعت (به ازای هر ساعت) ۷۰۰۰ تومان و هزینه پارک شبانه‌روزی ۴۰ هزار تومان برای هر شب است.

همچنین ورودی پارکینگ شماره ٢ و ۵ معادل ۵ هزار تومان است، هزینه هر ساعت پارک ۱۵۰۰ تومان می‌شود و برای پارک شبانه‌روزی باید شبی ۲۰ هزار تومان بپردازید.

پارکینگ فرودگاه

قیمت ورودی

هزینه هر ساعت

هزینه شبانه‌روزی

پارکینگ طبقاتی شماره ١ (دارای سقف)

۱۰ هزار تومان

۵ هزار تومان تا شش ساعت
۱۰ هزار تومان از ساعت هفتم

پارکینگ شبانه‌روزی ندارد

پارکینگ شماره ٣ و ۴ (روباز)
و ترمینال گالری سلام

۷ هزار تومان

۲۲۰۰ تومان

۴۰ هزار تومان

پارکینگ شماره ۲ و ۵ (روباز)

۵ هزار تومان

۱۵۰۰ تومان

۲۰ هزار تومان

 

در نظر داشته باشید این قیمت‌ها به طور رسمی در سایت فرودگاه مهرآباد اعلام شده است، اما مراجعه‌کنندگان به پارکینگ فرودگاه مبالغی چندین برابر بیشتر پرداخت کرده‌اند.

آدرس فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی در جنوب تهران قرار گرفته است و آدرس دقیق آن تهران، بزرگراه خلیج فارس، کیلومتر ۳۰، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) است. مسیرهای دسترسی به فرودگاه امام خمینی بسته به اینکه مبدا شما کجا باشد متفاوت است. اپلیکیشن‌های رهیابی مثل ویز یا گوگل مپ مناسب‌ترین گزینه برای پیدا کردن سریع‌ترین راه برای مقصد هستند. ادرس فرودگاه امام خمینی روی گوگل مپ را در زیر می‌بینید.

لوکیشن فرودگاه امام خمینی روی گوگل مپ

رزرو اینترنتی پارکینگ برای هزینه پارکینگ فرودگاه مهرآباد و امام خمینی

در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی هستند که امکان رزرو اینترنتی پارکینگ در نقاط مختلف تهران را فراهم کرده‌اند اما فعلا سامانه‌ای برای رزرو اینترنتی پارکینگ در فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد راه‌اندازی نشده است. هزینه پارکینگ فرودگاه امام را در این مقاله به جزئیات برایتان گفتیم اما شما می‌توایند یا شماره تلفن پارکینگ فرودگاه امام خمینی یه شماره ۵١٠٠٧١٩٩ ٠٢١ تماس بگیرید و اطلاعات جزئی‌تر را دریافت کنید.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

70 دیدگاه

  1. سید مسعود میرنظامی می‌گوید

    سلام می خواستم ماشین رو توی فرودگاه مهرآباد به مدت چهار شبانه روز بزارم برم سفر
    چقدر هزینه دارد؟
    رزرو اینترنتی پارکینگ مهرآباد وجود دارد؟

  2. sssdati می‌گوید

    سلام من چند روز دیگه مسافرم قیمت پارکینگ فرودگاه امام هر شبانه روز چقدر است؟

  3. امیر می‌گوید

    با این پارکینگتون…

  4. فرجی می‌گوید

    سلام من دیروز رفتم پارکینگ ماشینم رو تحویل بگیرم ۲۴ روز ماشین تو پارکینگ بوده ۶ میلیون و پانصد پول پارکینگ دادم فکر میکنم شبی ۲۸۰ هزار بود. نصف شب رسیدم انتظار نداشتم پول کافی نداشتم تا صبح موندم فرودگاه تا زنگ زدم و برام پول واریز کردن

    1. حسین می‌گوید

      من پرسیدم پارکینگ کجاست فرستادن پایین چند روز ماشینو زدم موقع خروج چند میلیون ازم پول پارکینگ گرفتن! برق از سرم پرید! آخه چرا اطلاع نمیدن که اینجا شبی ۲۶۰ تومن هزینه پارکینگه؟ مگه نیویورک آخه؟! به دلارم حساب کنن اینطور نمیشه! واقعا متاسفم!

  5. مژده می‌گوید

    سلام ،من دیروز ۱۷/۰۶/۱۴۰۲فرودگاه بودم هزینه ۲۴ساعت پارکینگ شماره ۱/۲ ۲۶۰هزار تومان هستش که پارکینگ مسقفه،هزینه پارکینگ شماه۳/۴ شبی ۴۵هزار تومان هستش اما مسقف نیستش.۹درصد مالیات بر ارزش افزوده هم داره که باهامون حساب میشه.سفر خوبی داشته باشین

    1. داود می‌گوید

      مرسی از اطاع رسانی شما.

    2. سیاغ می‌گوید

      سلام
      متور سیکلت هم پذیرش میکنید؟

  6. حسین می‌گوید

    سلام، اول این که هزینه پارکینگ یک شش ساعت اول هر ساعت ۵ هزار تومان هستش و از ساعت هفتم به بعد ساعتی ۱۰ هزار تومان هستش، و با ۹ درصد مالیاتی که به تمام پارکینگ‌هاش شامل میشه واسه پارکینگ یک شبی ۲۶۰ هزار تومان میشود و شبانه هم میشه پارک کرد اطلاعاتتون اشتباه هستش، و دوم اینکه دیگه پارکینگ ۲ رو از لیست شبانه روزی هاتون بردارید تا دوباره به طور رسمی اعلام کنند که میشود شبانه پارک کرد چون الان پارکینگ شماره ۲ فقط برای ماشینهای توقیفی و تصادفی میباشد و نه شبانه روزی میشود پارک کرد و نه ساعتی، پارک شبانه روزی میتونند به پارکینگهای شماره ۱،۳،۴و ۵ مراجعه کنند.

    1. میلاد می‌گوید

      سلام من از شیراز میخوام برم مسافرت یه هفته هم طول میکشه برای هفت روز محدودیت نداره که ماشینو بیارم بزارم پارکینگ؟

    2. حسین می‌گوید

      سلام ، تو سایت نوشته ورودی ۷ تومان ۶۴ تومان هم شبانه روزی میشه ۷۱ هزار تومان. شما گفتی یک شب شده ۲۶۰ تومان ! چجوری؟

    3. داود می‌گوید

      سپاس از اطلاع رسانی شما.

  7. ماهان می‌گوید

    سلام و عرض ادب خدمت سایت علی بابا
    اولا قیمت پارکینگ رو اشتباه وارد کردید گران تره
    دوما توی کامنت یکی از عزیزان خوندم که صندوق عقب ماشینشون در پارکینگ فرودگاه مهراباد دریل خورده!!!!یعنی انقدر امنیت فرودگاه زیر سواله؟؟؟و اینکه شکایتی نکردین در این مورد؟؟؟
    سوما برای فرودگاه امام تاکسی به صرفه تر هستش
    باتشکر

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام ماهان عزیز 🙂
      ما به استناد هزینه‌هایی که در سایت رسمی فرودگاه نوشته، این مبالغ رو اعلام کردیم. متاسفانه فرودگاه مهرآباد پاسخگوی تماس‌های ما برای استعلام هزینه نبود.

    2. صابر می‌گوید

      سلام از شهرستان پیشنهادتون چیه،
      با تاکسی یا شخصی بیاییم،
      با این نظرات تصمیم گیری سخت شد، ک آیا فرودگاه امام امنیت نداره،
      واینکه ۳، ۴، ۵ دوره از ورودی فرودگاه؟

  8. محمدرضا می‌گوید

    به نظر می رسد در پارکینگ های فرودگاه امام خمینی امکان قرار دادن ماشین به صورت شبانه روزی در پارکینگ مسقف وجود ندارد.
    ( در صورت پاسخ منفی، پس این همه ماشین های پارکینگ شماره یک که مدت هاست اونجا هستن، چجوری هماهنگ می کنند؟)

  9. محمدرضا می‌گوید

    سلام
    در فرودگاه امام خمینی چه تفاوتی بین پارکینگ های سه و چهار با پارکینگ دو و پنج می باشد که منجر به اختلاف قیمت شده است؟

  10. مهدین می‌گوید

    من در پارکینگ طبقاتی مهرآباد پارک کردم بعد که از مسافرت برگَشتم قفل صندوق عقب دلر خورده بود و کاملا خراب شده بود خوشبختانه نتوانسته بودند درب صندوق عقب را باز کنند و وسایل داخل صندوق را سرقت کنند اما قفل را نابود کرده بودند، ماشین من تویوتا کمری ۲۰۰۶ بود البته جای دیلم هم روی لبه صندوق عقب بود. ضمنا ماشین دزدگیر داشت و احتمالا خیلی هم صدا کرده بود ولی با این حال دزدان تمام تلاش خود را کرده بودند و مزاحمتی برایشان ایجاد نشده بود ولی ناکام مانده بودند…

  11. رضا می‌گوید

    فکر میکنم اطلاعات به روز نیست مثلا پارکینگی که شما زدین شبانه روز ۵۳ تومن، هفته گذشته برای ۶ شبانه روز از من ۱۷۰۰۰۰۰ تومن گرفتن.

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام رضا عزیز 🙂
      ما برای اعلام قیمت، اطلاعات رو از سایت رسمی فرودگاه مهرآباد چک می‌کنیم و این قیمت‌ها برای سال ۴۰۲ در سایت خود فرودگاه ثبت شده.

    2. حسین می‌گوید

      منظور از اینکه پارکینگ شماره یک هزینه شبانه روزیش ۲۶۰ هزارتومان میباشد این هستش که مبلغ هارو با مالیات جمع بزنی همینقدر میشه😅👌😊😉

  12. راحله می‌گوید

    سلام.کدوم پارکینگ روباز به ترمینال پروازهای خارجی نزدیکتره؟ آیا خودروهایی که در پارکینگ های روباز برای بیش از ده روز پارک میشن امنیت دارند؟

  13. Niloofar می‌گوید

    سلام قیمت شبانه پارکینگ فرودگاه امام خمینی اپدیت هست؟ ۲۰ تومان شبانه

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام نیلوفر عزیز 🙂
      بله

      1. سردار می‌گوید

        سلام من ۳ شبانه روز ماشینم تو پارکینگ فرودگاه مهراباد بود هزینه شم شد ۳۰۰ البته ۳ شب و ۴ روز بود جای مطمئنی هستش

  14. رامین می‌گوید

    سلام .علی بابای عزیز ،با توجه به مراجعه طیف گسترده ای از افراد به اطلاعات ارائه شده شما رجوع می‌کنند، لطفا نرخنامه ها و سایر تغییرات را به روز کنید .

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام رامین عزیز
      سال نوتون مبارک باشه 🙂
      تمام قیمت‌ها بر اساس نرخ سال ۱۴۰۲ هست.

  15. مجید می‌گوید

    سلام دوستان من کلی قبل از رفتنم کامنت ها را خوندم ولی ناامید شده بودم ولی دلم را به دریا زدم و سه شب خودروی خودم را در پارکینگ شماره ۳ گذاشتم و صحیح و سالم از پارکینگ خارج نمودم هزینه سه شب ۷۵.۰۰۰ تومان شد . نگران نباشید در ضمن پرسنل بسیار خوش برخورد و دلسوزی هم دیدم . مثلا برای پارک کردن دنبالم اومدند تا قشنگ پارکنم حتی وقتی ماشین رو قفل کردم به من توصیه کردند مطئن شوید که خوب قفل کردید بعد خودش هم امتحان کرد. نگران نباشید.

    1. حسین می‌گوید

      دوست عزیز اونروز خدمتتون خودم رسیدم ولی متاسفانه بعضی از نیروهامون رفتن و این افراد جدید انگار وظیفه خودشون نمیبینن که به مردم خدمت کنن و فقط دنبال انعام گرفتن هستند و با اینکارشون لطمه به کسانی که درست کار میکنن میزنن، امیدوارم که دفعه بعدی که تشریف اوردید بچه‌هامون میزبانی خوبی بتونن انجام بدن و من و تمامی افرادی که دلسوزانه کار میکنند انرژی مثبت شما رو دریافت کنند.

      1. داود می‌گوید

        سپاس از اطلاع رسانی شما.
        مرسی حسین آقا که دلسوزانه کار میکنید.

  16. تهرانی می‌گوید

    باسلام
    ببخشید در مورد پارکینگ زائر قم میخواستم بپرسم ……
    آیا محدودیت توقف نداره یعنی میشه برا چند شپ ماشین رو اونجا زد . با تشکر از علی بابا

  17. milad می‌گوید

    سلام میخواستم بدونم پارکینگ مهرآباد چه مسئولیتی قبول میکنه بابت پارکینگ ؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      بهتره از روابط عمومی فرودگاه اطلاعات بگیرین

  18. مهرداد میرداودی می‌گوید

    هزینه سوخت و استهلاک خودرو شخصی رو به هزینه پارکینک اضافه کنید. اون موقع متوجه میشد استفاده از تاکسی اینترنتی خیلی به صرفه تره

    1. avatar-image
      زهرا علی‌دوست می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      سپاس. کاملاً حق با شماست

    2. زارع می‌گوید

      کمیسیون تاکسی اینترنتی و دستمزد شخص راننده چی؟
      بعد هم اسیر میشوید هنگام برگشت با مبالغ نجومی

      1. محمد می‌گوید

        حدود دو روز پیش از استامبول برگشتم و کلا مدت ۴ شب خودروام در پارکینگ ۱ پارک بود.
        بابت این چهار شب مبلغ یک میلیون تومان پرداخت کردم. به این روش کاسبی چی میشه گفت.

  19. عباس می‌گوید

    مطلب مفیدی بود
    برای سایر فرودگاه های مهم کشور نیز بررسی شود خیلی عالی است . البته شاید کسانی که از شهر های نزدیک هر فرودگاهی به انجا میروند وسیله شخصی مناسب تر باشه

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام
      سپاس از توجه شما
      بله سوژه جالبی است.

  20. اسماعیل می‌گوید

    واقعا تاکسی خیلی به صرفه تره… من دوسال پیش یک ماه برای سفر رفتم کشور انگلستان و خبر از هزینه زیاد پارکینگ نداشتم و موقع برگشت حدود ۴۰۰تومن پول پارکینگ دادم و در جاده هم خابم برد و ماشین خورد به کوه و کلی خسارت مالی دیدم …درصورتی که اون موقع اگر با تاکسی کل مسیر از ساری تا فرودگاه میرفتم و برمیگشتم به ۳۰۰تومن نمیرسید… و این اشتباه بزرگ هرگز تکرار نمیکنم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام
      سپاس که تجربه خودتان را با ما به اشتراک گذاشتید
      با آرزوی سفرهایی بهتر و دلپذیرتر برای شما

    2. امیر می‌گوید

      سلام
      الان از ساری تا فرودگاه خدا تومن پول باید بدی رفت و برگشت شما دیگه انگلیس رفتی ۴۰۰ هزار تومن پولی نیست که

      1. Mehdi می‌گوید

        سلام وقت بخیر
        من میخوام از مشهد بیام فرودگاه امام ۵ روز ماشین مو پارک کنم برم باز بیام بردارم
        تا حالا با ماشین خودم نیومدم پارک کنم
        امنیت داره تو پارکینگ و دوربین داره یا به ریسک اش نمی ارزه و امکان سرقت هست؟؟؟
        یا اگه جایی دیگه تو تهران پارکینگ مطمئن هست ممنون میشم راهنمایی کنین اونجا پارک کنم با تاکسی برم فرودگاه

  21. همايون ر می‌گوید

    ممنون از مطلب مفیدتون
    بنده چند بار که ماشینمو تو پارکینگ روباز فرودگاه امام گذاشته بودم در مراجعت(حدود یک هفته بعد ) ماشین استارت نمیخورد. از نگهبانى زنگ میزدن و دو دقیقه بعد یه نیسان وانت با کابل و تجهیزات میومد و حدود پنجاه هزار تومن میگرفت و ماشینو روشن میکرد.یعنى هر بار هزینه ى باترى به باترى رو هم باید به پول پارکینگ اضافه میکردى. الان چند سالیه که با آژانس میرم و با تاکسیاى فرودگاه برمیگردم خونه. این در حالیه که حتى وقتى ماشینمو توى محوطه رو باز محل کارم براى بیشتر از دو هفته هم میذارم با تک استارت روشن میشه. پیدا کنین پرتقال فروشو…

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      سپاس از اینکه تجربه خودتان را با ما به اشتراک گذاشتید
      و البته متاسفیم

    2. تیرداد می‌گوید

      یعنی واقعا خودتون پرتقال فروش رو پیدا نکردید؟
      هموطن باتری ماشین تون خرابه
      یک هفته استارت نخوردن با دو ساعت استارت نخوردن هم برای باتری خراب کاملا متفاوته.

  22. لیلا ابراهیمی می‌گوید

    عالی بود ممنونم

    1. avatar-image
      Yousef می‌گوید

      سپاس از توجه شما

  23. Ali می‌گوید

    برای مسافرانی که بار زیاد ندارن و حداکثر یک کیف دستی یا کوله، هم میتوانند با مترو به فرودگاه بروند،البته هزبنه های اونو دقیق نمیدونم ولی ارزونتر از ماشین شخصی و کرایه ایی میشه

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      بله اون هم راه سوم هست اما سختیش کمی بیشتره.

  24. mohammad می‌گوید

    بسیار عالی بود، دغدغه دیگر مسافران فرودگاهی تهران که باید از شهرستان با عدم هماهنگی پرواز های داخلی ، حمل نقل ریلی و جاده ی خود را به پروازه های خارجی برسونن بسیار هزینه بر و اتلاف وقت به همراه دارد و گاهی باعث میگردد با استرس و خستگی رانندگی جاده ی و اتلاف زمان قبل از یک پرواز خارجی که نیم شب است لذت یک مسافرت تفریحی را با خستگی روزه های اول سفر خراب کند.شاید با بررسی این مشکل بتوان یک را حل اسان و ارزان ارائه گردد مثلا با ایجاد هاستل یا معرفی پارکینگ های ارزان قیمت به آژانس های مسافرتی که بتوانن به مسافرین شهرستانی معرفی یا ارائه تخفیف داشته باشن و …

    1. avatar-image
      Yousef می‌گوید

      سلام
      سپاس از همراهی شما
      ایده جالبی مطرح کردین

  25. امیر می‌گوید

    سلام : بسیار عالیست. از مطالب مفیدتان بهره مند شدم ……. منتظر دیگر مطالب ارزنده تان میباشم . موفق باشید و با سپاس فراوان

    1. avatar-image
      زهرا علی‌دوست می‌گوید

      سلام
      سپاس از توجه شما

    2. avatar-image
      Yousef می‌گوید

      سلام
      سپاس از توجه شما

  26. شریفه می‌گوید

    با توجه به خستگی بعد از پرواز هایی که معمولا مدتی هم تاخیر داره با هر مقدار اختلاف به نظر منطقی نمیاد که با ماشین شخصی به فرودگاه بریم. خصوصا فرودگاه امام که هم مسیر بسیار طولانی داره و هم مدت پرواز ها بیشتر هست و هم اینکه مراحل کنترل پاسپورت رو هم باید به این زمان انتظار و خستگی اضافه کنیم

    1. avatar-image
      Yousef می‌گوید

      سلام
      دقیقا همین طوره
      البته با تمام این اوصاف باز هم برخی‌ها ماشین شخصی رو ترجیح میدن

  27. حمید می‌گوید

    با عرض سلام
    واقعا مطلب مفیدی بود
    سپاس از زحماتتون

    1. avatar-image
      زهرا علی‌دوست می‌گوید

      سلام
      سپاس از همراهی شما

  28. مهدی می‌گوید

    با سلام، امیدوارم که مطالبی شما درج کردید صحیح باشند و اغراقی در کار نباشه، مخصوصا در مورد تاکسی اینترنتی.
    برای ایرانیانی که در خارج از کشور هستند و در هنگام ورود به کشور نیاز به تاکسی دارند، چه نوع تاکسی اینترنتی را سراغ دارید، چگونه میشود عضویت آن تاکسی اینترنتی را بدست آورد؟

    با تشکر،
    مهدی

    1. avatar-image
      زهرا علی‌دوست می‌گوید

      سلام
      سپاس از توجهتون
      سعی شده اعداد دقیق باشند و اغراقی در کار نباشد
      در حال حاضر چند برند معروف در زمینه تاکسی‌های اینترنتی وجود داره؛ اسنپ، تپسی و کارپینو معروف‌ترین و معتبرترین‌هاشون هستند.
      کافیه در اپلیکیشن‌هایی مثل کافه بازار یا گوگل‌پلی سرچ‌شون کنین، مراحل نصب و ثبت‌نام هم خیلی راحته.

  29. محمدحسین می‌گوید

    مطلب مفیدی بود

    1. avatar-image
      زهرا علی‌دوست می‌گوید

      سلام
      سپاس از توجه شما

  30. عرفان می‌گوید

    احسنت برشما. بالاخره دیدیم جایی و کسی تحلیل منطقی و سودمند و قابل لمس انجام داده و در اختیار دیگران گذاشته. چیزی که متاسفانه این روزها کمتر از سمت سایتها و پیام رسان های داخلی شاهد آن هستیم.
    سپاس

    1. avatar-image
      زهرا علی‌دوست می‌گوید

      سلام
      سپاس از توجه و دقت شما

  31. الهام می‌گوید

    مطلب مفید و کاربردی بود
    ممنون

    1. avatar-image
      زهرا علی‌دوست می‌گوید

      سلام
      سپاس از توجه شما

  32. امین می‌گوید

    عالی ..

    1. avatar-image
      زهرا علی‌دوست می‌گوید

      سلام
      سپاس

      1. علی می‌گوید

        سلام متاسفانه مبالغ واقعا اشتباه است من از ساعت ۸و۴۵ دقیق سه شنبه تا ۱۵ دقیقه بامداد جمعه یعنی حدود ۶۳ ساعت ماشین در طبقه روباز بوده است و ۲۷۰ هزارتومان گرفته اند اگر سه شبانه روز هم حساب شود باید حداکثر ۱۷۰ میگرفتند ولی اصلا قبول نمیکنند و میگیرند هیچ کس هم جوابگو نیست