درباره هتل the b nagoya

Located in the downtown area of Sakae facing the greenery of Hisaya Street, the b nagoya is a short 3-minute walk from Sakae Subway Station's exit 13. It offers massage services and free WiFi is available throughout the property.

اتاق های قابل رزرو

فیلتر اتاق‌ها بر اساس وعده غذایی

همه
    • 2 بزرگسال
    • قیمت برای یک شب:
      ریال
جمع قیمت برای 1 شب:
    • 2 بزرگسال
    • قیمت برای یک شب:
      ریال
جمع قیمت برای 1 شب:
    • 2 بزرگسال
    • قیمت برای یک شب:
      ریال
جمع قیمت برای 1 شب:
    • 2 بزرگسال
    • قیمت برای یک شب:
      ریال
جمع قیمت برای 1 شب:
    • 2 بزرگسال
    • قیمت برای یک شب:
      ریال
جمع قیمت برای 1 شب:

موقعیت مکانی

فاصله‌ها بر اساس خط صاف در نقشه برآورد شده‌اند. فاصله واقعی ممکن است متفاوت باشد.

امکانات هتل

کلی

  • پارکینگ
  • پارکینگ در محل
  • پارکینگ اختصاصی
  • وای-فای سراسری

خدمات دهی هتل

  • خدمات اینترنت
  • وای-فای
  • وای-فای رایگان

خوردنی و اشامیدنی

  • دستگاه خودکار (نوشیدنی)

استخر و سالن های ورزشی و بدنسازی

  • ماساژ

سرویس حمل و نقل

  • پارکینگ

خدمات دهی به مشتری

  • خدماتدهی 24 ساعته
  • جعبه امانات
  • پارکینگ (غیر رایگان)
  • انبارنگهداری چمدان

خدمات نظافت اتاق

  • خدمات خشکشویی
  • خدمات خشک شویی
  • امکان اتوی لباس در اتاق
  • اتو پرس
  • خدمات خانه‌داری

امکانات هماهنگی جلسات تجاری

  • امکانات برگزاری جلسات و ضیافت
  • امکانت فکس و کپی

متفرقه

  • آسانسور
  • سیستم گرمایشی
  • ممنوعیت نکشیدن سیگار در تمام مکانهای هتل
  • تهویه مطبوع

نکات ضروری

Extra-person charges may apply and vary depending on property policy.
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit are required at check-in for incidental charges.
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges. Special requests cannot be guaranteed.
  • No onsite parking is available.
  • Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property. The policies listed are provided by the property.

Parcel deliveries will be accepted only for guests in house or checking in on the day of receipt. Any deliveries received before or after a guest's stay will be returned. The hotel cannot be held responsible for lost or damaged goods. For more details, please contact the property using the information on the reservation confirmation received after booking.