گیتی پیما

بلیط اتوبوس گیتی پیما

1.f0d5e3b.png

خرید بلیط اتوبوس گیتی پیما

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس گیتی پیما

سوالات متداول درباره اتوبوس‌های گیتی پیما

آیا شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما، مسیرهای خارجی را هم پوشش می‌دهد؟

مقاصد خارجی در کشورهای همسایه، از مهم‌ترین مقاصد اتوبوس‌های گیتی پیما هستند.

آیا گیتی پیما در خارج از کشور هم دفتر نمایندگی دارد؟

بله، باتومی و تفلیس از جمله شهرهایی هستند که گیتی پیما در آنها دفتر نمایندگی دارد.

آیا امکان تغییر تاریخ در بلیط اتوبوس گیتی پیما وجود دارد؟

خیر در حال حاضر، چنین امکانی وجود ندارد. اگر هنگام خرید بلیط دچار اشتباه شده‌اید، باید بلیط را استرداد کنید، بلیط دیگری بخرید و این بار اطلاعات درست را وارد کنید.

آیا امکان استرداد بلیط اتوبوس گیتی پیما وجود دارد؟

بله. زمانی که بلیط اتوبوس گیتی پیما (و سایر شرکت‌های اتوبوسرانی) را از علی بابا می‌خرید، امکان استرداد بلیط وجود دارد. برای این کار باید وارد حساب کاربریتان در علی بابا و در کنار نامتان وارد سفرهای من شوید. پس از چند مرحله، استرداد بلیط شما به پایان می‌رسد. در زمانی کوتاه پول شما به حسابتان واریز می‌شود.

جریمه کنسلی بلیط اتوبوس گیتی پیما چه قدر است؟

زمانی که بلیط اتوبوس را کنسل می‌کنید، مبلغی از پولی که پرداخته‌اید، به عنوان جریمه از پولتان کم می‌شود. اما این میزان چه قدر است؟ اگر بلیطتان را ظرف یک ساعت پس از خرید بلیط پس بدهید، جریمه نخواهید شد و تمام پول را پس می‌گیرید. از یک ساعت پس از خرید بلیط اتوبوس تا یک ساعت قبل از حرکت اتوبوس جریمه شما 10 درصد مبلغ بلیط خواهد بود. از یک ساعت مانده به حرکت تا پس از حرکت اتوبوس، این میزان به 50 درصد می‌رسد. بنابراین هر چه زودتر بلیط را کنسل کنید، جریمه کمتری می‌پردازید.

آیا پس از خرید آنلاین بلیط اتوبوس گیتی پیما باید از آن پرینت بگیرم؟

خیر نیازی به این کار نیست. همین که شماره بلیط را داشته باشید، کافی است. تنها لازم است نیم ساعت پیش از زمان حرکت اتوبوس در ترمینال اتوبوسرانی حضور داشته باشید و پس از ارائه کد بلیط، بلیط کاغذیتان را تحویل بگیرید.