راهنمای ثبت درخواست پشتیبانی

در قدم اول به وب‌سایت علی‌بابا بروید و وارد حساب کاربری‌تان بشوید. اگر وارد حساب کاربری‌تان نشده باشید، گزینه «ورود یا ثبت‌نام» را می‌بینید. برای ورود به حساب کاربری، روی عبارت «ورود یا ثبت‌نام» کلیک کنید. حالا صفحه جدیدی برایتان باز می‌شود تا شماره موبایلتان را وارد کنید.

کد تایید ارسال شده به شماره موبایل خود را وارد کرده و یا از روش "ورود با کلمه عبور" وارد شوید. 

بعد از ورود به حساب کاربری، روی علامت آدمک بزنید و گزینه «درخواست پشتیبانی» را انتخاب کنید.

اگر تا به حال درخواستی ثبت نکرده باشید، صفحه زیر نمایش داده می‌شود. حالا برای ثبت درخواستتان روی گزینه «ایجاد تیکت جدید» کلیک کنید.

اگر قبل از این، درخواست پشتیبانی ثبت کرده باشید، صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد. حالا روی گزینه «ایجاد درخواست جدید» بزنید. اگر قصد پیگیری درخواست‌های قبلی‌تان را دارید، گزینه «مشاهده درخواست» را بزنید.

در این مرحله، با توجه به محصولی که خریده‌اید، روی دسته‌بندی موردنظر بزنید؛ سپس درخواستتان را از لیست زیر مشاهده و انتخاب کنید. در نهایت روی گزینه «مرحله بعد» بزنید.

حالا فرم درخواستتان را پر کنید؛ پیش از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، کادر آبی رنگ با عنوان "قبل از ارسال درخواست بدانید" را مطالعه کنید و بعد فرم را پر کنید. سپس روی گزینه «ثبت درخواست» بزنید و آن را برای ما ارسال کنید. نتیجه بررسی درخواست شما از طریق پیامک، ایمیل و صفحه گفت‌و‌گوی درخواست تیکت پشتیبانی، به اطلاع شما می‌رسد.