ای‌میل تایید خرید و بلیط به دست من نرسیده است، باید چه‌کار کنم؟

اگر پس از تکمیل مراحل خرید، بلیط به ای‌میل‌تان فرستاده نشد، لطفاً ابتدا بخش‌های Junk ،Spam یا Promotion ای‌میل‌تان را چک کنید تا مطمئن شوید که ای‌میل اشتباهاً وارد این پوشه‌ها نشده باشد. پس از آن می‌توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا علت این مشکل را بررسی کنیم و در نهایت بلیط را برای‌تان بفرستیم. علاوه بر این، شما می‌توانید آرشیو بلیط‌های صادرشده‌‌تان را در پنل کاربری مشاهده کرده و آن‌ها را از همان‌جا چاپ کنید.

اگر مراحل خرید را بدون مشکل طی کرده باشید، رزرو شما با موفقیت انجام شده است و دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید.


کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به آژانس هواپیمایی و جهانگردی علی‌بابا می باشد.