مشاوره رایگان پزشکی در طول سفر برای کاربران علی‌بابا با همکاری دکتر ساینا

در روزهای کرونا آنچه که بیشتر از همه اهمیت دارد، حفظ سلامتی است. بنابراین مثل همیشه توصیه می‌کنیم که سفرهایتان را به سفرهای ضروری محدود کنید تا از این طریق سلامت خودتان و خانواده‌تان را تا حد امکان حفظ کنید. با این همه اگر سفر ضروری در پیش دارید، علی‌بابا امکان ویژه‌ای برای اطمینان از سلامت شما در طول سفر برای شما ایجاد کرده است که در ادامه از چند و چون ماجرا آگاه می‌شوید.

پیش از این کتابچه راهنمای کامل پروتکل‌های بهداشتی را منتشر کردیم تا با مطالعه آن تا حد امکان بتوانید سفرهایتان را ایمن کنید. اما در ادامه، خبر خوب اینجاست که علی‌بابا امکانی فراهم آورده است که بتوانید از مشاوره پزشکی رایگان اپلیکیشن دکتر ساینا حین سفر استفاده کنید. دکتر ساینا این امکان را به شما کاربران علی‌بابا می‌دهد که اگر در طول سفر علایم بیماری داشتید، بتوانید با پزشکان عمومی و متخصص دکتر ساینا ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها مشاوره رایگان بگیرید.

مشاوره رایگان پزشکی دکتر ساینا در قالب یک کد تخفیف صد درصدی در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که تا پایان سال 1400 خدمات سفر و گردشگری خود مانند بلیط پرواز، قطار، اتوبوس یا هتل را از علی‌بابا تهیه کنند.

پس از خرید هر کدام از خدمات گردشگری از علی‌بابا یک کد تخفیف صد درصدی از طرف علی‌بابا برای شما پیامک می‌شود. این کد تخفیف را هنگام استفاده از اپ دکتر ساینا وارد کنید تا بتوانید در طول سفر با بیش از 450 پزشک عمومی و متخصص دکتر ساینا تماس صوتی و تصویری برقرار کنید یا به صورت چت با آن‌ها صحبت کنید.

بنابراین در طول سفرهای ضروری‌تان اگر به موردی مشکوک شدید یا احساس بیماری کردید، می‌توانید از این کد تخفیف استفاده کرده و به رایگان با پزشکان دکتر ساینا ارتباط برقرار کنید. دکمه زیر را بزنید تا مستقیما به این پلتفرم هدایت شوید.

مراجعه به دکتر ساینا

سفر به سلامت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 دیدگاه
  1. مستقیمی می‌گوید

    سلام قبلا ی تغذیه ای میدادند ملحفه ها نشسته هستند فکر کنم شهرها با هم فرق دارند چون تبریز زنجان قطارش خوب بود وملحفه تمیز اما
    تبریز تهران هم اتاقش کوچیکه هم ملحفه ولحافاش بو میده ما هر ماه چند بار رفت امد داریم اما هیچ تخفیفی ندیدم روز به روز گرونش میکنند اقلا نظافت وچایی
    وتغذیه بدید قطار را اینقدر گرم میکنند که نمیشه نفس کشید لطفا رسیدگی کنید ممنون

    1. تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      این موارد باید از طرف شرکت ریلی رعایت بشه 🙂
      علی‌بابا اختیار و وظیفه رسیدگی به این موارد رو نداره

  2. مقدم می‌گوید

    بنظر من بهترین امتیاز برای مشتری تخفیف در خریدهای بعدی هست من مشتری دائمی علی بابا هستم ولی تا حالا هیچگونه تخفیفی شاملم نشده

  3. محمد می‌گوید

    سلام .‌من کلاً از علی بابا زیاد بلیط میگیرم ، و با داشتن کد تخفیف ۱۰۰ درصدی هیچ موقع ۱ درصد تخفیف هم نتونستم بگیرم. در واقع فکر میکنم کد تخفیف یه چیز کاملا فرمالیته هست…….

  4. برج علی می‌گوید

    بابا بلیطه رو ارزون کنید با این تخفیف های خفن و افر های کهکشانی که ءداشتین

  5. سیاوش می‌گوید

    ممنون جالب بود ولی میشد از طریقی دیگه مشتری مداری کرد فرضا تخفیف در خرید بعدی

  6. ناصر برقی می‌گوید

    علی بابا از خدماتتن متشکریم باعث عتماد بنفس بیشتری برای سفرهایمان هست.موفق باشید.

  7. مصطفی می‌گوید

    این دیگه نوبرش هست . تخفیف سوال از دکتر . هر چند بار هم خرید کنیم بازهم همین جایزه را بهمون میده ‌

  8. جوانشیر می‌گوید

    سلام وقتی فردی از بین این همه اژانس مسافرتی علی بابا را انتخاب میکند باید تخفیف خوب بگیرد نه این که درصورت نیاز مشاوره پزشک رایگان بگیرد علی بابا باید بیشتر به مشتری هایش اهمیت بدهد

  9. دکتر حمید شاهدی می‌گوید

    سلام و خسته نباشید. بسیار خوب و مفید .خدا به شما خیر دهد.

  10. مهرنوش خادمی می‌گوید

    واقعا که مسخره اس این دیگه چه تخفیفیه از تیم علی بابا بعید بود