آرشیو سوالات

چطور می‌توانم در قرعه‌کشی‌های علی‌بابا امتیاز جمع کنم؟

اول این‌که شما می‌توانید بعد از این‌که نام کاربری‌تان را وارد کردید، روی گزینه‌ی «امتیاز من» کلیک کنید تا از زیر و بمِ قرعه‌کشی و سیستم امتیازدِهی علی‌بابا، مطلع بشوید. در این سیستم؛ شما با ثبت‌نام در علی‌بابا، 5 امتیاز و به ازای هر بلیط خریداری شده توسط کاربران از اولین روز افتتاح سایت (1 شهریور 93)، 1 امتیاز کسب خواهید کرد. ضمنن حواس‌تان باشد که شرط شرکت در قرعه‌کشی این است که: شما باید از تاریخ 1 شهریور 93، حداقل یک خرید بلیط هواپیما داشته باشید. اگر بنا به هر دلیلی امکان سفر نداشتید، می‌توانید برای شرکت در قرعه‌کشی، اعتبارتان را به اندازه‌ی حداقلِ هزینه‌ی یک سفر هوایی، یعنی معادل با 500,000 ریال شارژ کنید.

آیا می‌توانم مشخصات بلیطم را آنلاین ببینم و چاپ‌اش کنم؟

بله. شما این امکان را دارید که در پنل کاربری‌تان و در بخش بلیط‌های خریداری شده، اطلاعات و وضعیت تمام بلیط‌هایی که از وب‌سایت خریده‌اید را مشاهده کنید.

آیا می‌شود نام مسافر را بعد از خرید بلیط تغییر داد؟

خیر، به هیچ وجه نمی‌شود در این مرحله نام مسافر را تغییر داد یا اصلاح کرد. اگر تغییری ایجاد شود، باید بلیط خریداری شده را کنسل و بلیط جدید صادر کرد.

بعد از تکمیل مراحل خرید، چطور بلیط به دست من می‌رسد؟

نسخه‌ی الکترونیکی بلیط بلافاصله به ای‌میل‌تان فرستاده می‌شود. 

چطور می‌توانم برای خرید بلیط تخفیف بگیرم؟

اگر از مسافران پرسفر ما هستید و قصد دارید که برای سفرهای خود تخفیف بگیرید، تنها کافی است که روی سربرگ شرکتتان نامه‌ای را نوشته و در آن درخواست کد تخفیف کنید؛ پس از آن، نامه را به آدرس info@alibaba.ir بفرستید تا همکاران ما با توجه به ضوابط و شرایط تخفیف، به درخواست شما ترتیب اثر بدهند.

 
ای‌میل تایید خرید و بلیط به دست من نرسیده است، باید چه‌کار کنم؟

اگر پس از تکمیل مراحل خرید، بلیط به ای‌میل‌تان فرستاده نشد، لطفاً ابتدا بخش‌های Junk ،Spam یا Promotion ای‌میل‌تان را چک کنید تا مطمئن شوید که ای‌میل اشتباهاً وارد این پوشه‌ها نشده باشد. پس از آن می‌توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا علت این مشکل را بررسی کنیم و در نهایت بلیط را برای‌تان بفرستیم. علاوه بر این، شما می‌توانید آرشیو بلیط‌های صادرشده‌‌تان را در پنل کاربری مشاهده کرده و آن‌ها را از همان‌جا چاپ کنید.

اگر مراحل خرید را بدون مشکل طی کرده باشید، رزرو شما با موفقیت انجام شده است و دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید.

حتماً باید بلیط چاپ شده را باخودم به فرودگاه ببرم؟

ارایه‌ی بلیط چاپ شده در پروازهای چارتری لازم و ضروری است، در پروازهای سیستمی، ارایه‌ی شماره‌ی بلیط و مدرک شناسایی برای دریافت کارت پرواز کافی است، اما با توجه به وابسته بودن این مسئله به کانتر هواپیمایی مربوطه در فرودگاه، توصیه‌ی ما به شما این است که در پروازهای سیستمی هم، بلیط‌تان را به همراه داشته باشید. 

آیا بلیطی که خودم آن‌را چاپ کرده‌ام معتبر است؟

بله، این بلیط کاملا معتبر است و می‌توانید بی هیچ مشکلی آن‌را به پایانه‌ی مربوطه ارایه کنید.

مقدار بار مجاز من چقدر است؟

مقدار بار مجاز در هر پرواز، طبق قوانین خطوط پروازی مشخص می‌شود. 

مزیت‌های خرید از علی‌بابا چیست؟ چرا باید به جای مراجعه به آژانس‌ها، از شما بلیط بخرم؟

علی‌بابا، علاوه بر اینکه امکان خرید آنلاین بلیط را در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته و خارج از ساعت‌های اداری برای‌تان فراهم می‌کند، مزیت‌های دیگری هم دارد؛ از جمله اینکه شما می‌توانید تنها با چند کلیک به تمام پروازهای معتبر در مسیر و در تاریخ مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، همه‌ی گزینه‌های موجود برای خرید، ازجمله پروازهای ارزان‌قیمت و امکان جستجو در تمامی کلاس‌های پروازی چارتر، اکونومی و بیزینس را مشاهده کنید. علاوه بر این‌ها، امکان کنسل کردن بلیط‌ها به صورت آنلاین را در اختیار شما قرار داده است. در نهایت علی‌بابا خرید اعتباری، تسویه‌حساب در سررسیدها و خدمات دیگری را نیز برای مشتریانش در نظر گرفته است. 

آيا باید در پروازهای داخلی هم کارت شناسایی ارایه کرد؟

بله؛ ارایه‌ی کارت شناسایی معتبر (شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه‌ی رانندگی یا گذرنامه) در زمان دریافت کارت پرواز و ورود به سالن ترانزیت در پروازهای داخلی ضروری است.

در روزهای تعطیل هم می‌توانم از علی‌بابا بلیط بخرم؟

بله، یکی از مزیت‌های مهم علی‌بابا این است که امکان خرید آنلاین را برای مشتریانش فراهم کرده است که با توجه به آن، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و هفت روز هفته، بلیط‌ هواپیما بخرید.

چطور می‌توانم بلیطم را کنسل کنم؟

شما می‌توانید از طریق گزینه‌ی استرداد در بخش بلیط‌ها و در حساب کاربری‌تان، درخواست کنسلی‌تان را بفرستید و علاوه بر آن، نحوه‌ی بازپس‌گیری وجه‌تان را هم مشخص کنید.

اگر در پرواز چارتر، دچار مشکل بشوم و مجبور شوم بلیط جدیدی بخرم، باید چه‌کار کنم؟

اگر مسافر به دلیل اخلال در سرویس آژانس چارترکننده‌ی پرواز، مجبور به خرید بلیط جدید شود و آن‌را به ای‌میل پشتیبانی (support@alibaba.ir) بفرستد، علی‌بابا خسارت را تا دو برابر قیمت بلیط چارتری ضمانت می‌کند.

برای رزرو و خرید اینترنتی بلیط به چه چیزهایی احتیاج دارم؟

اینترنت –ترجیحاً پرسرعت-، تکمیل مراحل خرید بلیط در سایت علی‌بابا و داشتن کارت یکی از بانک‌های عضو شبکه‌ی شتاب


طراحی و توسعه شرکت فرانگر پارس سیستم

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به آژانس هواپیمایی و جهانگردی علی‌بابا می باشد.